ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 – Special Stage 5 Θήβα

eko-rally-akropolis-2025-special-stage-5-thiva-765005

Ο Adrien Formaux σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Ott Tanak να ακολουθεί μόλις 0,2 δλ. πίσω του

Ο Εσθονός βρίσκεται πλέον 2,9 δλ. πίσω από τον επικεφαλής της γενικής κατάταξης, Sebastien Ogier. Ο Thierry Neuville είχε κλατάρισμα για δεύτερη συνεχόμενη ειδική και έχασε 2 λεπτά.

Ειδική Διαδρομή: ΕΔ5 – Θήβα

Μήκος: 19,85 χλμ.

Καιρικές συνθήκες: Ηλιοφάνεια, 39°C

Συνθήκες οδοστρώματος: Μπόσικο χώμα

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Οι μηχανικοί έκαναν καταπληκτική δουλειά στο αυτοκίνητο. Λειτουργεί άριστα. Δεν ήταν άσχημα στην ειδική. Τα μαλακά ελαστικά από το μέσον της ειδικής και έπειτα δεν απέδωσαν τόσο καλά».

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Το αυτοκίνητό μου είναι ταλαιπωρημένο από το πρωί, δεν πηγαίνει καν ίσια».

#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν είχε καθόλου πρόσφυση, το χώμα ήταν πολύ μπόσικο. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα βρουν καλύτερες συνθήκες».

#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Είναι κάπως ταχύτερη ειδική. Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος».

#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Είναι καταστροφή. Είχαμε κλατάρισμα, χωρίς λόγο. Θα οδηγήσω ως το τέλος και θα δούμε».

Σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού.

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Έχει μεγάλα λούκια σε κάποια σημεία, άλλα ήταν εντάξει». 

#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Καλή ειδική, αλλά με πιο μπόσικο χώμα σε σχέση με αυτό που περίμενα. Η επόμενη ειδική θα είναι πολύ δύσκολη. Είναι λιγότερο σκληρές οι ειδικές του δεύτερου σκέλους».

#5 Sami PAJARI / Marko SALMINEN

«Δύσκολη ειδική. Γλιστρούσε πολύ, έκρυβε εκπλήξεις». 

#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Ήμουν πολύ προσεκτικός σε κάποια σημεία. Είχε πολλή ζέστη».

#55 Joshua MCERLEAN / Eoin TREACY

«Κάπως διαφορετική ειδική σε σχέση με τις πρωινές».

#22 Mārtiņš SESKS / Renārs FRANCIS

«Τα σκληρά ελαστικά είναι η ασφαλής επιλογή. Μαθαίνουμε πράγματα και το παίρνουμε χαλαρά». 

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Έχει μπόσικο χώμα, αλλά σε κάποια κομμάτια είναι πολύ σκληρή εδιική. Ο δρόμος καθαρίζει. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας».

Όλες οι ειδήσεις

Φωτιά κοντά σε διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις

Επιστρέφουν τα Hyundai N με θερμικό κινητήρα

Το ταξί των 170.000 ευρώ κυκλοφορεί στο κέντρο της Αθήνας

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο