Το πρωτότυπο αυτοκίνητο με κινητήρα υδρογόνου της Toyota ανοίγει ένα παράθυρο στο Λε Μαν του μέλλοντος με εναλλακτικά καύσιμα.
Η Toyota ονομάζει το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο με κινητήρα υδρογόνου “GR LH2” και το αποκάλυψε στο Λε Μαν της Γαλλίας σήμερα (Τετάρτη 11/6). Στόχος του project είναι να βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση γύρω από τη λειτουργία ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υγρό υδρογόνο, αλλά και των δυνατοτήτων του στον κόσμο του racing.
Το GR LH2 κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Toyota Gazoo Racing στην Κολωνία και βασίστηκε στο σασί του αγωνιστικού hypercar GR010 HYBRID Le Mans.
Ακόμα στο στάδιο δοκιμών
Ο πρόεδρος της TGRE, Kazuki Nakajima, δήλωσε: «Προς το παρόν, η πρόθεσή μας είναι να δοκιμάσουμε το αυτοκίνητο, όχι μόνο τον κινητήρα καύσης, αλλά και να μάθουμε πολλά για την υποδομή και το σύστημα τροφοδοσίας. «Ο κύριος στόχος μας αυτή τη στιγμή είναι να επεκτείνουμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας κινητήρων καύσης υδρογόνου. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και για να φτάσουμε στο σωστό επίπεδο, πρέπει να βελτιώσουμε περαιτέρω την τεχνολογία».
Η Toyota δεν έχει ακόμη ορίσει χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου στην πίστα, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες σχετικά με τον κινητήρα ή το υβριδικό σύστημα. «Δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς πότε. Μπορώ μόνο να πω ότι δεν είναι μακριά», δήλωσε ο Nakajima.
Η Toyota πρωτοπορεί στη χρήση υδρογόνου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με μια σειρά τροποποιημένων Corolla στη σειρά Super Taikyu στην Ιαπωνία από το 2021. Μια δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου, γνωστή ως GR Corolla H2, τέθηκε σε λειτουργία το 2023. Τροφοδοτούνταν από υγρό υδρογόνο αντί για το αέριο υδρογόνο του αρχικού μοντέλου.
Τα εμπόδια
Η Toyota ανακοίνωσε την πρόθεσή της να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία στο Λε Μαν και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής το 2023, όταν παρουσίασε το πρωτότυπο GR H2 Racing Concept. Η εισαγωγή του υδρογόνου στο Λε Μαν είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2024, αλλά έχει αναβληθεί για το 2028 μετά από μια σειρά καθυστερήσεων.
Η Toyota επέμεινε ότι η ετοιμότητα ενός αυτοκινήτου μέχρι τότε θα εξαρτηθεί από τους κανονισμούς Το πρώτο βήμα σε αυτόν τον μακρύ δρόμο έγινε αυτή την εβδομάδα με την επιβεβαίωση των κανονισμών ασφαλείας για τη χρήση υγρού υδρογόνου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό από τη FIA. Τα πρωτόκολλα για τη χρήση του υπογράφηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA αυτήν την εβδομάδα στο Μακάο. Αυτά περιλαμβάνουν αυστηρά πρότυπα για την ενσωμάτωση οχημάτων, την αποθήκευση και τον ανεφοδιασμό.
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Αυτό είναι το φθηνότερο BYD στην Ελλάδα – H τιμή του ξεκινά από 17.070€!
Η κινέζικη Rolls-Royce που κάνει ουρές στα ταμεία – Κοστίζει 10 φορές λιγότερο!
Ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη: Γιατί κάποιες χώρες μένουν πίσω – Τι αλλάζει από φέτος