ΑΓΟΡΑ

Ήρθε στην Ελλάδα το κορυφαίο τετρακίνητο Peugeot E-3008 με τους 325 ίππους – Τιμή

irthe-stin-ellada-to-koryfaio-tetrakinito-peugeot-e-3008-me-tous-325-ippous-timi-780687

Το νέο Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325 ήρθε Ελλάδα με τετρακίνηση, 325 ίππους, 0–100 σε 6,0’’, μπαταρία 73 kWh για έως 497 km σε WLTP και φόρτιση 20–80% <30’. Δες τιμή, εξοπλισμό και εγγύηση.

Η Peugeot φέρνει στη χώρα μας την πιο δυνατή και ολοκληρωμένη εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού C-SUV της. Το E-3008 Dual Motor AWD 325 προσθέτει δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 325 ίππους, προσφέρει τετρακίνηση και παραμένει πιστό στη fastback αισθητική και το high-tech Panoramic i-Cockpit. Είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία.

Τι είναι το E-3008 Dual Motor 325

Η τρίτη ηλεκτρική επιλογή στη γκάμα του E-3008 στήνεται πάνω στις ήδη γνωστές εκδόσεις E-3008 210 και E-3008 230 Long Range (με κορυφαίες αυτονομίες στην κατηγορία), αλλά εστιάζει σε επιδόσεις και πρόσφυση. Συνδυάζει έναν εμπρός ηλεκτροκινητήρα 213 hp με έναν πίσω 112 hp (σύνολο 325 hp, 509 Nm), χαρίζοντας άμεση απόκριση και ασφάλεια σε κάθε οδόστρωμα.

Επιδόσεις & δυναμικά χαρακτηριστικά

  • 0–100 km/h σε 6,0’’ και 80–120 km/h σε 3,8’’
  • Ειδικό set-up σε αντιστρεπτικές, ελατήρια, αμορτισέρ και βαθμονόμηση τιμονιού για πιο «ζωντανό» πάτημα.
  • Τετρακίνηση κατά ζήτηση με τέσσερα προφίλ οδήγησης:
    • Normal: προτεραιότητα στον εμπρός άξονα (έως 313 hp / 450 Nm), ο πίσω εμπλέκεται αυτόματα όταν χρειαστεί.
    • 4WD: μόνιμη λειτουργία και των δύο (κατανομή 50/50) για μέγιστη πρόσφυση.
    • Sport: μόνιμη λειτουργία και των δύο (κατανομή 60/40) με πιο κοφτερή απόκριση τιμονιού/γκάζι.
    • Eco: εμπρός άξονας (έως 213 hp / 343 Nm), ενεργοποίηση πίσω σε kick-down.

Μπαταρία, αυτονομία & φόρτιση

Η μπαταρία ιόντων λιθίου NMC έχει καθαρή χωρητικότητα 73 kWh και προσφέρει έως 497 km WLTP (συνδυασμένος κύκλος σε λειτουργία Normal). Σε υπερταχυφορτιστή ≥160 kW, ο χρόνος 20–80% είναι λίγο κάτω από 30’. Φυσικά υποστηρίζεται και AC φόρτιση για την καθημερινότητα.

Καμπίνα, χώροι & τεχνολογία

Το E-3008 συνεχίζει να «σπάει» τα στερεότυπα με fastback σχεδίαση και το Panoramic i-Cockpit (με το γνωστό μικρό, ευέλικτο τιμόνι). Η έκδοση Dual Motor 325 παραμένει πρακτική με πορτμπαγκάζ 544–1.619 λίτρα, άνετη καμπίνα και premium φινίρισμα.

Εξοπλιστικά, έρχεται εφ’ όλης της ύλης σε επίπεδο GT, στάνταρ:

διχρωμία με μαύρη οροφή, ζάντες 20’’, Pixel LED προβολείς, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ Hands-Free, επενδύσεις Alcantara, εμπρός ηλεκτρικά & θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, εργοστασιακός συναγερμός, PEUGEOT i-Connect® Advanced, VisioPark 360° (4 κάμερες HD), Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση), ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας, φωτιζόμενα μαρσπιέ, ασύρματη φόρτιση smartphone κ.ά.

Τιμή, διαθεσιμότητα & εγγυήσεις

  • Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325: 48.900 €

    (περιλαμβάνει κρατική επιδότηση και επιδότηση Peugeot e-Move)

  • Άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία.
  • Εγγυήσεις: εργοστασιακή 5 έτη, μπαταρία 8 έτη / 160.000 km.

Τι κρατάμε;

  • Νέα κορυφαία έκδοση AWD 325 hp με 0–100 σε 6,0’’ και στοχευμένο πλαίσιο.
  • 73 kWh (net) και έως 497 km WLTP, 20–80% <30’ σε ≥160 kW.
  • Πλήρης GT εξοπλισμός: Pixel LED, 20’’, i-Cockpit®, Drive Assist Plus 2.0, VisioPark 360°.
  • 48.900 € με επιδοτήσεις, άμεσα διαθέσιμο.
  • 5ετής εργοστασιακή εγγύηση και 8ετής/160.000 km για μπαταρία.

Όλες οι ειδήσεις

Η Inchcape Hellas φέρνει την επανάσταση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα – Ποια είναι τα νέα αυτοκίνητα

Η παράβαση της Τροχαίας που πολλοί την πατάνε – Ποια είναι τα όρια και το πρόστιμο;

Το πιο premium κινεζικό compact SUV στην Ελλάδα με 10 χρόνια εγγύηση, 288€/μήνα, 0% επιτόκιο και 272 ίππους

car-prices
google-news
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ONLINE ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ELEFTHEROSTYPOS.GR

Στέλιος Παππάς

Από μικρός κόλλησε με τον κόσμο του αυτοκινήτου και της μοτοσυκλέτας – και δεν του πέρασε ποτέ. Παρότι σπούδασε Φυσική Αγωγή και ξεκίνησε αλλού τα πρώτα επαγγελματικά του βήματα, το μυαλό του ζητούσε... βενζίνη. Το 2019 μπήκε στον χώρο της δημοσιογραφίας αυτοκινήτου και δεν κοίταξε ξανά πίσω. Ακολούθησαν πέντε χρόνια σε γνωστό μέσο, για να φτάσει σήμερα να κρατά τα ηνία ως Αρχισυντάκτης στο Autotypos.gr. Δουλειά και πάθος γίνονται ένα: test drives, motorsport, κινηματογραφικές παραγωγές. Κρυφό όνειρο; Να βρεθεί στο grid ενός αγώνα στη θέση του οδηγού. Μέχρι τότε, πορεύεται με τη φράση: «Δώσε μου τιμόνι και πάρε μου την ψυχή».
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο