Ενώ δεν απεχθάνεται τα ηλεκτρικά, ο Akio Toyoda πιστεύει πως όταν βγαίνεις από σπορ αυτοκίνητο πρέπει να μυρίζεις… βενζίνη
Το ότι ο Akio Toyoda είναι ένας πραγματικός “petrolhead” και όχι ένα «άδειο κουστούμι» που συχνά-πυκνά «μασάει» τα λόγια του το έχουμε πια εμπεδώσει. Ο πρώην πρόεδρος της Toyota, δηλαδή της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, συνηθίζει να μας «ευλογεί», χαρίζοντάς μας κάθε φορά ένα μικρό κομμάτι από τις ατελείωτες γνώσεις του. Όντας πάντα «αφιλτράριστος», ο Akio Toyoda είναι ένας άνθρωπος που, όταν μιλάει, οι υπόλοιποι ακούνε.
Κι ενώ η Toyota έχει εδώ και 2 χρόνια στα «σκαριά» το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο, ο Toyoda έρχεται να πετάξει μια μίνι… βόμβα.

Μιλώντας στο Automotive News, ο Akio Toyoda κλήθηκε να διαλέξει ανάμεσα σε ηλεκτρικά και θερμικά και, ως συνήθως, η απάντησή του ήταν γεμάτη ουσία και… μουσική στα αφτιά των πιο ρομαντικών. «Για μένα, ως master driver, ο ορισμός ενός σπορ αυτοκινήτου είναι η μυρωδιά της βενζίνης και ένας θορυβώδης κινητήρας». Επαναλαμβάνω, αυτός ο άνθρωπος ήταν μέχρι πρόσφατα στο τιμόνι της επί 5 σερί έτη κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, η οποία αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται πυρετωδώς να παρουσιάσει επίσημα το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο…
Πόσα θες να μας τρελάνεις θα ρώταγε κάποιος, αλλά τα λεγόμενά σου έχουν άλλο βάρος όταν κουβαλάς το τεράστιο όνομα “Akio Toyoda”. Ο Toyoda έριξε λοιπόν το… φαρμάκι του στα ηλεκτρικά, αλλά τι σημαίνει πια ο όρος “master driver”; Όπως προαναφέραμε, και για όσους δεν τον γνωρίζουν, ο Akio Toyoda δεν είναι απλώς ένας «κουστουμάτος» και δε μισεί τα ηλεκτρικά, απλά δε φοβάται να πει τη γνώμη μην τυχόν και προσβάλει με αυτήν τα αισθήματα κανενός. Απίστευτο έτσι; Μήπως τελικά το πολύ politically correct μας έχει κάνει κακό;

Όσο για τους λόγους που ο Akio Toyoda δε γουστάρει και τόσο τα ηλεκτρικά, ο Ιάπωνας θρύλος της αυτοκίνησης τα ρίχνει στις μπαταρίες και την αυτονομία τους. Άλλωστε, η μεγάλη του αγάπη είναι οι αγώνες αντοχής, κάτι ολίγον δύσκολο να γίνει με ηλεκτρικά, αφού «η μπαταρία δεν θα αντέξει για παραπάνω από μία ώρα», κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα ο αγώνας αντοχής να γίνει στην πραγματικότητα αγώνας… «φόρτισης ή αλλαγής μπαταριών».
Μπορεί το όνομά του να είναι Akio Toyoda, ωστόσο, το alter ego του είναι “Morizo”. Το εν λόγω προσωνύμιο το κέρδισε το 2007, όταν και συμμετείχε σε αγώνα αντοχής 24 ωρών στην πίστα του Nurburgring. Και για μας τουλάχιστον, άμα έχει βγει ζωντανός μετά από 24 ώρες στο “Green Hell”… μπορείς να λες ότι θες!!!
Πηγή: Motor1.com
Όλες οι ειδήσεις
Ferrari 296 Speciale: Πόσο σπέσιαλ αντέχεις;
Έλεγχος φρένων με τα φρύδια! Η πιο περίεργη ιδέα στην ιστορία του αυτοκινήτου