ΑΠΟΨΕΙΣ

Πώς είναι να ζεις με ένα supercar στην Ελλάδα;

pos-einai-na-zeis-me-ena-supercar-stin-ellada-753944

Τους τελευταίους μήνες βλέπω συχνά σε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον CEO της Bugatti-Rimac και ιδρυτή της Rimac, Mate Rimac, ο οποίος ζει στην Κροατία (που δεν είναι τόσο μακριά από την Ελλάδα) και κυκλοφορεί καθημερινά με μια Bugatti Chiron ή τη Rimac Nevera του, ένα ηλεκτρικό hypercar αξίας άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, με1.914 ίππους, που χρειάζεται μόλις 1,8 δευτερόλεπτα για το 0-100.

Αρκετά συχνά, αστειεύεται για την πραγματικότητα της οδήγησης ενός τόσο ισχυρού και ακριβού αυτοκινήτου στα Βαλκάνια. Ανεβάζει stories από χιονισμένους και σχεδόν κατεστραμμένους δρόμους που διασχίζει, αλλά και από θέσεις που βρίσκει για να σταθμεύσει (ακόμη και στο αεροδρόμιο, όταν πάει διακοπές!), όπου το hypercar του βρίσκεται μερικά εκατοστά μακριά από αυτοκίνητα 30 ετών σε άθλια κατάσταση. Αυτές οι δημοσιεύσεις με έβαλαν σε σκέψεις: Ποια είναι η εμπειρία ενός ιδιοκτήτη supercar στα Βαλκάνια; Σίγουρα, δεν υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα σαν τη Nevera στη χερσόνησό μας, αλλά τα supercars ακόμη και στην Ελλάδα είναι πολλά και βλέπουμε ολοένα και νεότερες «προσθήκες» έξω από τις καφετέριες των νοτίων προαστίων της Αθήνας. Τα θετικά της ιδιοκτησίας ενός τέτοιου μοντέλου είναι προφανή: Ο κόσμος σού συμπεριφέρεται σαν να είσαι… rockstar όταν τα οδηγείς, ενώ μια -όχι αναγκαστικά δυναμική- βόλτα μαζί τους είναι αρκετή για να σου φτιάξει τη διάθεση.

Ελλάδα

Το νόμισμα, όμως, έχει δύο όψεις: Μιλώντας με τους ιδιοκτήτες, μαθαίνεις τα θέματα που αντιμετωπίζουν και… δεν αφορούν την κατανάλωση βενζίνης ή τους χώρους αποσκευών. To αρχικό θέμα είναι η συντήρησή τους, καθώς πρόκειται για εύθραυστα αυτοκίνητα που ελάχιστα συνεργεία δέχονται να αναλάβουν, ενώ σε περιπτώσεις μαρκών όπως η McLaren ή η Aston Martin, για το επίσημο service τα αυτοκίνητα πρέπει να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, αφού δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα (ευτυχώς, η Kosmocar αναλαμβάνει το service των Bugatti…).

Tην ίδια στιγμή, στις βαλκανικές χώρες που αντιμετωπίζουν εδώ και χρόνια προβλήματα ρευστότητας ή ανεργίας, πολύς κόσμος σε κοιτά με «μισό μάτι», σαν να είσαι εγκληματίας. Το χειρότερο από όλα όμως: οι δρόμοι μας, αλλά και οι οδηγοί που αυτοί φιλοξενούν. Οι αμέτρητες λακκούβες, οι έντονες αλλαγές κλίσεων και η ανευθυνότητα του Έλληνα οδηγού είναι τελικά ο λόγος που πολλοί απορρίπτουν ένα sport μοντέλο. Η ζωή με ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, λοιπόν, έχει αρκετά… εμπόδια.

Ως «μέση λύση», βλέπουμε συχνά ολοκαίνουρια μοντέλα της BMW M ή της Mercedes AMG (και πιο πολύ τα ισχυρά τους SUV) στους δρόμους μας, που σαν τιμή αγοράς έρχονται κοντά σε ένα μεταχειρισμένο supercar, αλλά είναι πιο αξιόπιστα, λιγότερο προκλητικά και πλέον διαθέτουν –και αυτά– εξωφρενικές ιπποδυνάμεις.

Φωτογραφίες: Supreme Drives / Speedsector

 

Όλες οι ειδήσεις

Tο θερμόμετρο στο αυτοκίνητό σας… δεν είναι θερμόμετρο (και τα λέει λάθος!) 🌡️

Γιατί η Volvo βάζει τα αυτοκίνητα της σε εικονικούς, «Matrix» κόσμους

O Tράμπ «αναγκάζει» Honda και Toyota να συνεργαστούν

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο