ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκαλύφθηκε η νέα Ferrari SF90 XX με 1.030 ίππους!

apokalyfthike-i-nea-ferrari-sf90-xx-me-1-030-ippous-674798

H νέα ακραία έκδοση της Ferrari SF90, SF90 XX, είναι γεγονός και προσφέρεται σε εκδόσεις Stradale και Spider.

H παρουσίασή της έγινε στο Fiorano της Ιταλίας. Η νέα SF90 ΧΧ της Ferrari είναι εγκεκριμένη για χρήση στο δρόμο και όχι μόνο για πίστα και αναφέρεται ότι οι επιδόσεις της σπάνε ρεκόρ, χωρίς ακόμα να έχει ανακοινωθεί πάντως πόσο γρήγορα «γυρνάει» στην πίστα του Fiorano.

 

1.030 ίπποι και… Extra Boost για την πίστα.

Καταρχάς, επιβεβαιώνεται η παρουσία του plug-in υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης με τον twin-turbo V8, τρεις ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση. Στην SF90 XX η συνολική ισχύς κυμαίνεται από 1.000 σε 1.030 ίππων χάρη στη νέα παραλλαγή F154FB του θερμικού κινητήρα 797 ίππων και 804 Nm ροπής (έναντι των 780 HP και 800 Nm της SF90). Οι ηλεκτροκινητήρες, αναθεωρημένοι στο λογισμικό διαχείρισης, αποδίδουν συνολικά 233 ίππους, έναντι 220 του SF90. Το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει έως και 25 χλμ. σε ηλεκτρική λειτουργία eDrive με τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα, αλλά ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης Hybrid, Performance και Qualifying. Η τελευταία περιλαμβάνει τη νέα λειτουργία Extra Boost που εγγυάται μέγιστη ισχύ του ηλεκτρικού τμήματος για καθορισμένο χρόνο, ικανή να βελτιώσει τον χρόνο γύρου στην πίστα του Fiorano έως και 0,25 δευτερόλεπτα.

Κιβώτιο ταχυτήτων για βελτίωση του ήχου

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει η νέα έκδοση είναι το ίδιο με την τρέχουσα SF90, αλλά διαθέτει πλήρως επαναπρογραμματισμένες λογικές αλλαγής ταχυτήτων που αναπτύχθηκαν χάρη στην εμπειρία που αποκτήθηκε με το μοντέλο Daytona SP3 για τη βελτίωση του ήχου κατά την αλλαγή σχέσεων.

530 κιλά κάθετης δύναμης

Το πρώτο πράγμα που κάνει τη νέα SF90 XX να ξεχωρίζει από την SF90 είναι η παρουσία μιας σταθερής πίσω αεροτομής με παραδοσιακούς πυλώνες στήριξης, η οποία βοηθά στην απόδοση συνολικά 530 κιλών κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, δηλαδή διπλάσια από αυτή της SF90 Stradale. Όλες οι ροές ψύξης έχουν βελτιωθεί για να διευκολυνθεί το έργο της αεροδυναμικής και κατά συνέπεια το μπροστινό μέρος και την ουρά έχουν αναδιαμορφωθεί.

Το μπροστινό splitter είναι πολύ μεγαλύτερο και πιο προεξέχον από το Stradale, ενώ υπάρχουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά και νέοι αεραγωγοί στο πίσω μέρος. Τέλος, στο πίσω μέρος βρίσκουμε νέες οπτικές μονάδες με μια οριζόντια ζώνη LED χωρισμένη σε τρία στοιχεία.

Η δυναμική του οχήματος

Όσον αφορά τη δυναμική του οχήματος ντεμπούτο κάνουν τα συστήματα Ferrari Dynamic Enhancer 2.0 και το ABS evo που προέρχεται από την 296 GTB. Και τα δυο συστήματα καθιστούν δυνατή τη μεγιστοποίηση της απόδοσης σε όλα τα προγράμματα οδήγησης, προσφέροντας στον οδηγό μεγαλύτερη ανατροφοδότηση και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη με το διθέσιο.

Σχεδίαση

Όσον αφορά στη σχεδίαση του μοντέλου, στηρίζεται στην σχεδιαστική φιλοσοφία Centro Stile και από το πρόγραμμα XX και συνδυάζονται επίσης με αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών. Ο χαρακτήρας του είναι ξεκάθαρα αγωνιστικός καθώς έχουν γίνει επιλογές με στόχο τη μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος χωρίς να υπονομεύεται ωστόσο η λειτουργικότητά του.

Τα χρωματικά στοιχεία με αντίθεση αναδεικνύονται σε σχέση με τα εξωτερικά χρώματα, τα οποία παίζουν επίσης με το χρώμα των εισαγωγών και των αεραγωγών. Τα  νέας σχεδίασης καθίσματά του είναι από άνθρακα και παρέχουν τη δυνατότητα ρύθμισης της πλάτης. Είναι 1,3 κιλά ελαφρύτερα από τα πιο sport που προσφέρονται στην Stradale.

Μικρότερη τελική ταχύτητα, μεγαλύτερη επιτάχυνση.

Η SF90 XX Stradale επιτυγχάνει ακόμη υψηλότερες τιμές επιτάχυνσης από το στάνταρ μοντέλο, φτάνοντας τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,3 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή σε 2 δέκατα του δευτερολέπτου λιγότερο από ότι στην SF90. Παράλληλα, η τελική ταχύτητα μειώνεται από τα 340 στα 320 χλμ./ώρα λόγω της διαφορετικής αεροδυναμικής ρύθμισης, ενώ το συνολικό βάρος έχει αυξηθεί από 1.570 σε 1.560 κιλά.

Όσο για την SF90 XX Spider, η Ferrari λέει πως το βάρος ανεβαίνει στα 1.660 κιλά δεδομένης της παρουσίας της ηλεκτρικά αναδιπλούμενης οροφής. Το 0-200 χλμ./ώρα έρχεται σε 2 δέκατα του δευτερολέπτου παραπάνω σε σύγκριση με την έκδοση SF90 XX Stradale.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο