ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

H Peugeot ανεβάζει τον πήχη σε όλους τους τομείς με το νέο 5008

h-peugeot-anevazei-ton-pichi-se-olous-tous-tomeis-me-to-neo-5008-707798

Το νέο Peugeot 5008 γίνεται μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο, ενώ προσφέρεται ως υβριδικό (ήπιο ή plug-in), καθώς και ως ηλεκτρικό.

του Luca Cereda, απόδοση: Autotypos Team

Peugeot 5008

Σχεδιασμός

Η αισθητική εξελίσσεται σε συνέχεια με τη γενιά που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά. Το χρώμιο, που αντικαταστάθηκε από το χρώμα, εξαφανίζεται ελαφρύνοντας το σύνολο. Η κύρια πρόκληση, εξηγεί ο Yann Beurel, επικεφαλής της Peugeot Design Teams, «ήταν η διαχείριση του πίσω μέρους. Και συγκεκριμένα, η ανάγκη για χώρο για επτά άτομα χωρίς να διακυβεύεται ο δυναμισμός αυτού του αυτοκινήτου από αισθητική άποψη. Η διαχείριση αυτών ήταν το πιο περίπλοκο κομμάτι, επίσης γιατί προσπαθήσαμε να αποφύγουμε όλες εκείνες τις λύσεις που θα μας επέστρεφαν στο είδος Mpv».

Peugeot 5008

Χώροι

Το Peugeot 5008 μεγάλωσε σε μέγεθος, από τα σημερινά 4,64 μέτρα μήκος σε 4,79 σε αυτή τη νέα σειρά, που έχει πλάτος 1,89, ύψος 1,69 μέτρα και μεταξόνιο 2,89 μέτρα (+ 5 cm). Τα δεκαπέντε εκατοστά που αποκτήθηκαν ωφελούν τους χώρους, που μεγαλώνουν σε όγκο σε όλες τις διαμορφώσεις. Και με τα επτά καθίσματα σε χρήση, προσφέρει 259 λίτρα, ενώ είναι δυνατή η ανύψωση του δαπέδου και η αποθήκευση πίσω από τα καθίσματα.

Τα διαθέσιμα λίτρα γίνονται 748 αναδιπλώνοντας την 3η σειρά καθισμάτων και ανεβαίνουν στα 1.815 στο διθέσιο πλέγμα, με τα καθίσματα της δεύτερης σειράς (ανεξάρτητα ανακλινόμενα) να πέφτουν. Τα κεντρικά καθίσματα είναι επίσης συρόμενα, για να αυξάνουν τα εκατοστά που είναι διαθέσιμα μεταξύ της δεύτερης και της τρίτης σειράς. Εάν οι τρεις θέσεις καταλαμβάνονται από ενήλικες, αναπόφευκτα απαιτεί συμβιβασμούς στην άνεση. Διακριτικά εύκολη, ωστόσο, η είσοδος και η έξοδος από την τελευταία σειρά: το σύστημα Easy Access σας επιτρέπει να ξαπλώσετε το κεντρικό κάθισμα με μία κίνηση, σηκώνοντας έναν ειδικό μοχλό με τα δάχτυλά σας.

Εσωτερικό

Στους εσωτερικούς χώρους, καλά συσκευασμένο, ξεχωρίζει το μεγάλο ψηφιακό πάνελ του Peugeot iCockpit, το οποίο ενσωματώνει στην ίδια δομή τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής infotainment. Για το E-5008, που βρίσκεται ήδη στο set-up Allure, το οποίο περιλαμβάνει μικτά καλύμματα Tep και υφασμάτινα, χωρίς κλειδί, αισθητήρες στάθμευσης, πίσω κάμερα, προβολείς LED και ζάντες 19 ιντσών, υπάρχουν δύο οθόνες 10 ιντσών ενσωματωμένες σε μία δομή. Η συνδεσιμότητα, από την άλλη πλευρά, είναι εγγυημένη από το σύστημα i-Connect, το οποίο αντικατοπτρίζει ασύρματα τα Apple CarPlay και Android Auto. Από αυτή την άποψη, αλλά όχι μόνο, η έκδοση GT κάνει ένα ποιοτικό άλμα, συμπεριλαμβανομένου του πλοηγού (παρέχεται από την TomTom) με EV Planner και του βοηθού φωνής στο πακέτο i-Connect Advanced, που μπορεί να βασιστεί στην τεχνητή νοημοσύνη του ChatGPT. Ένα GT μπορεί να αναγνωριστεί από τη δίχρωμη βαφή με την οροφή που κάνει αντίθεση, από τα καλύμματα Alcantara, από τις 20άρες ζάντες, από την παρουσία προβολέων Pixel Led, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, περιβάλλον και Panoramic i -Φωτισμός πιλοτηρίου με ευρεία οθόνη 21” και προσαρμόσιμα χειριστήρια αφής (i-Toggle ) τοποθετημένα στο κέντρο του ταμπλό.

Peugeot 5008

Κινητήρες

Το πρώτο μοντέλο που δημιουργήθηκε στην επιμήκη έκδοση της πλατφόρμας Stla Medium, το νέο Peugeot 5008 έρχεται κυρίως στην ηλεκτρική έκδοση, την E-5008, η οποία μέχρι το 2025 θα είναι διαθέσιμη σε τρεις παραλλαγές. Η μπαταρία τύπου Nmc (αρχικά προμηθεύτηκε από την BYD, πριν προχωρήσει στους συσσωρευτές που παράγονται στο σπίτι από την κοινοπραξία ACC, στο Douvrin) στα 400 Volt, έχει χωρητικότητα 73 kWh στην αρχική έκδοση, με αυτονομία 500 χλμ. και μονοκινητήριο σύστημα ισχύος 210 ίππων και 345 Nm ροπής. Το E-5008 Long Range προσθέτει μερικά άλογα, φτάνοντας τα 230, αλλά πάνω από όλα μπορεί να βασιστεί σε συσσωρευτές 98 kWh, για εκτιμώμενη αυτονομία έως και 660 χλμ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο διπλός κινητήρας, με ηλεκτροκίνηση σε όλους τους τροχούς, ο οποίος έχει συνολικά 322 ίππους (213 για την μπροστινή μονάδα, 109 για την πίσω) και δηλωμένη αυτονομία 500 χλμ., που τροφοδοτείται από το πακέτο μπαταριών 73 kWh, το οποίο είναι εγγυημένο για 8 χρόνια (ή 160 χιλιάδες χλμ.) για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής του, η οποία μπορεί να γίνει σε εναλλασσόμενο ρεύμα με φορτιστή 11 kW (τυπικό) ή 22 (προαιρετικό). Σε συνεχές ρεύμα, το γαλλικό SUV δέχεται έως και 160 kW ισχύ, έχοντας τη δυνατότητα να ανακτήσει 100 χλμ. αυτονομίας σε περίπου 10 λεπτά και να φτάσει από το 20 στο 80% σε 30.

Peugeot 5008

Ωστόσο, το 5008 δεν έχει εγκαταλείψει τον θερμικό κινητήρα και θα προσφέρεται επίσης σε υβριδικές παραλλαγές, τροφοδοτούμενες από σύστημα 48 Volt ή plug-in. Το ελαφρύ υβριδικό είναι το πλέον διαδεδομένο (στο πλαίσιο του ομίλου Stellantis) σύστημα μετάδοσης κίνησης με κινητήρα βενζίνης 136 ίππων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 που ενσωματώνει μια ηλεκτρική μονάδα: ένα σύστημα που πλαισιώνει το ήπιο και πλήρες υβριδικό, επειδή είναι ικανό να κινείται το αυτοκίνητο ακόμα και μόνο σε ηλεκτρικό, αν και για πολύ μικρές διαδρομές. Το plug-in, του οποίου οι λεπτομέρειες δεν είναι πλήρως γνωστές αυτή τη στιγμή, θα έχει αντίθετα 195 ίππους και θα εκμεταλλεύεται το κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Peugeot 5008

ADAS

Εξοπλισμένο στάνταρ με πίσω κάμερα που προσφέρει δύο όψεις στους ελιγμούς (πίσω και πτήση πουλιών), το E-5008 μπορεί να εξοπλιστεί με το VisioPark 360°, το οποίο χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες και 12 αισθητήρες για να εξασφαλίσει πλήρη ορατότητα. Η Peugeot ισχυρίζεται ότι έχει εγκαταστήσει περισσότερα από 40 συστήματα υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας στις επτά θέσεις της. Αυτά περιλαμβάνουν cruise control με λειτουργία Stop&Go, αυτόματη αλλαγή λωρίδας και αυτόματη ανάγνωση των ορίων ταχύτητας.

Peugeot 5008

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο με το Peugeot E-5008 210 ίππων, μπαταρία 73 kWh και ονομαστική αυτονομία 500 χλμ. Οι τιμές θα ανακοινωθούν αργότερα.

Πηγή: Quattroruote

Όλες οι ειδήσεις

Lancia Ypsilon: Νέα, ωραία και υβριδική με 28.000 ευρώ!

Παρουσιάστηκαν επίσημα τα νέα Audi Q6 και SQ6 e-tron

Οδηγούμε πρώτοι το νέο υβριδικό Toyota Yaris των 130 ίππων

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο