TOP NEWS

Η νέα Mercedes-AMG C43 αποχαιρετά τον V6, αποκτά ηλεκτρικό turbo

i-nea-mercedes-amg-c43-apochaireta-ton-v6-apokta-ilektriko-turbo-635090

Η Μercedes, όταν -νωρίτερα μέσα στο μήνα- παρουσίασε την δίπορτη, πολυτελή SL 43, αποτέλεσε τον πρώτο κατασκευαστή που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό turbo σε αυτοκίνητό του.

Τώρα, η ίδια τεχνολογία τοποθετείται και στην C43 AMG 4Matic και παραδόξως, η C-Class είναι σημαντικά ισχυρότερη από την SL 43.

Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα βενζίνης με κωδική ονομασία m139l, ο οποίος επιτρέπει στους μηχανικούς να χρησιμοποιήσουν την τεχνογνωσία που απέκτησαν από την συμμετοχή της εταιρείας στην Formula 1. Ενώ όμως η SL 43 αποδίδει 376 ίππους, η C 43 αποδίδει 402 ίππους, αλλά και περισσότερη ροπή, κατά 20Nm (500Nm για την C43).

Υποχρεωτική τετρακίνηση 4Matic

H δύναμη μεταδίδεται στους τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων, που χρησιμοποιεί έναν υγρό συμπλέκτη, αντί για μετατροπέα ροπής. Όπως μαρτυρά και το 4Matic στον τίτλο της, η C43 είναι τετρακίνητη και μπορεί να επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4.6 δευτερόλεπτα.

Η χαρακτηριστική μάσκα “Panamericana” της AMG, ο επιθετικός προφυλακτήρας, οι φαρδιές ποδιές και ο διαχύτης στο πίσω μέρος, κάνουν το C43 να ξεχωρίζει εμφανώς από κάθε άλλη C-Class. Ταυτόχρονα, οι πιο παρατηρητικοί θα δουν και τα εμβλήματα “Turbo Electrified” στα εμπρός φτερά. Τα μεγέθη για τις ζάντες ξεκινούν από τις 18 ίντσες και φτάνουν μέχρι και τις 20.

Στο εσωτερικό, βρίσκουμε τα μαύρα AMG σπορτ καθίσματα, με επένδυσεις από Artico (το ψεύτικό δέρμα της εταιρείας) αλλά και ύφασμα, με τις κόκκινες ραφές και ζώνες να κάνουν μία όμορφη αντίθεση. Το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του, ενώ έχει πλέον τον επιλογέα AMG Dynamic Select. Το σύστημα infotainment είχε επίσης κάποιες προσθήκες για το μοντέλο, με το AMG Track Pace data logger, το οποίο μετρά χρόνους σε πίστα, ταχύτητα, επιτάχυνση και γωνία στροφής.

Τετραδιεύθυνση και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στον βασικό εξοπλισμό

Οι ειδικές αναρτήσεις της AMG, σε συνδυασμό με την ιδανική κατανομή της δύναμης (όπου σχεδόν το 70% καταλήγει στους πίσω τροχούς) δίνουν έναν δυναμικό χαρακτήρα στη C43. Δυστυχώς, η δύναμη δεν μπορεί να σταλεί αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, όπως ας πούμε στην Ε63. Με ένα προοδευτικό τιμόνι μεταβαλόμενης γεωμετρίας και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, η C43 θα έχει μία ιδιαίτερη ευελιξία στις στροφές.

Η βασική απορία μας είναι το πως θα ακούγεται, καθώς έχουμε συνηθίσει το soundtrack να αποτελεί μεγάλο μέρος της εμπειρίας των AMG. Η εταιρεία δήλωσε πως το ρυθμιζόμενο σύστημα της εξάτμισηςμ προσφέρει ένα “κατάλληλο ακουστικό παρασκήνιο” στην εμπειρία της C43. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, βρίσκουμε το -ειρωνικά ονομασμένο- AMG Real Performance Sound System, το οποίο μεταφέρει ηλεκτρονικά μέσα στην καμπίνα, ήχους από τον κινητήρα και την εξάτμιση.

Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε sedan αλλά και σε wagon μορφή, ενώ οι τιμές για την ελληνική αγορά αναμένεται να ανακοινωθούν αργότερα μέσα στο έτος.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο