ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέα BMW M2 CS: Μια M2 με… στεροειδή

nea-bmw-m2-cs-mia-m2-me-steroeidi-760813

Στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este η BMW αποκάλυψε τη νέα M2 CS, την κορυφαία έκδοση του βαυαρικού σπορ κουπέ.

του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team

Λίγες μέρες αργότερα, στο Casa dell’Elica παρουσιάζει επίσης τα τεχνικά δεδομένα του αυτοκινήτου: πάνω απ’ όλα, την αύξηση της ισχύος του κινητήρα των έξι κυλίνδρων, η οποία αυξήθηκε από 480 σε 530 ίππους. Η κυκλοφορία της BMW M2 CS θα ξεκινήσει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τιμές (για τη γερμανική αγορά) να ξεκινούν από 115.000 ευρώ.

Συνοπτικά:

  • Εξωτερικό: θεραπεία αδυνατίσματος με… carbon
  • Εσωτερικό: σπορτίφ στυλ και τεχνολογία
  • Κινητήρας: πενήντα επιπλέον ίπποι

Εξωτερικός σχεδιασμός

Πολλά εξαρτήματα του αρχικού αμαξώματος της BMW M2 έχουν αντικατασταθεί από ανθρακονήματα στην M2 CS: μεταξύ αυτών τα καλύμματα των καθρεπτών, η οροφή και ο πίσω διαχύτης, ειδικά για αυτό το μοντέλο. Στο μπροστινό μέρος, η κύρια διαφορά σε σύγκριση με την κανονική M2 είναι η νέα μάσκα με βελτιστοποιημένες εισαγωγές αέρα. Από ανθρακονήματα είναι επίσης το πορτμπαγκάζ, με την πιο επιθετική αεροτομή. Συνολικά, η εκτεταμένη χρήση του carbon και των σφυρήλατων ζαντών έχουν επιτρέψει τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου κατά περίπου 30 κιλά.

Υπάρχουν τέσσερα διαθέσιμα χρώματα, όλα μεταλλικά: Sapphire Black, Velvet Blue, M Brooklyn Gray και M Portimao Blue.

Εσωτερικό

Ανθρακονήματα υπάρχουν και στην καμπίνα επιβατών της νέας BMW M2 CS, από την κεντρική κονσόλα μέχρι τα καλύμματα των σπορ καθισμάτων M Carbon με επενδύσεις Merino: τα καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση, φωτιζόμενο λογότυπο CS και δυνατότητα ζωνών τεσσάρων άκρων. Το τιμόνι είναι καλυμμένο με Alcantara και διαθέτει δύο κουμπιά M, για την επιλογή πολλών προσαρμοσμένων λειτουργιών οδήγησης. Επίσης, στάνταρ είναι ο διζωνικός κλιματισμός, το ηχοσύστημα Harman Kardon, ο διασυνδεδεμένος πλοηγός και η οθόνη Head-Up με επαυξημένη πραγματικότητα. Μπροστά από τον οδηγό, όπως και στην κανονική M2, υπάρχει η διπλή πανοραμική οθόνη που ενσωματώνει την οθόνη 12,3” του πίνακα οργάνων και την οθόνη 14,9” του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με ασύρματη συνδεσιμότητα για Apple CarPlay και Android Auto.

Το κουμπί Setup (Ρύθμιση) στην κεντρική κονσόλα επιτρέπει γρήγορη πρόσβαση σε όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου, από τις προσαρμοζόμενες αναρτήσεις μέχρι το σύστημα διεύθυνσης και τις δέκα διαφορετικές ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης. Το Infotainment διαθέτει μια ενότητα αφιερωμένη στην οδήγηση στην πίστα, με λειτουργίες τηλεμετρίας και ανάλυσης drift. Στο μέτωπο των Adaptive Cruise Control, η BMW M2 CS προσφέρει αυτές που απαιτούνται από τον νόμο, με την προσθήκη ημιαυτόματου συστήματος στάθμευσης και προσαρμοζόμενου cruise control. Ο οδηγός με υποβοήθηση Επιπέδου 2 διατίθεται μόνο κατόπιν αιτήματος.

BMW M2 CS

Κινητήρας

Ο 3λιτρος twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας της M2 δέχθηκε «ένεση» επιπλέον 50 ίππων, για συνολική ισχύ 530 ίππων, που μεταδίδονται στον πίσω άξονα μέσω του οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου M Steptronic. Προς το παρόν δεν υπάρχει επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί, η οποία πλέον φτάνει τα 650 Nm μεταξύ 2.650 και 5.730 σ.α.λ. Η αύξηση της ισχύος και οι παρεμβάσεις στο αμάξωμα επέτρεψαν στην BMW M2 CS να επιτύχει εντυπωσιακά αποτελέσματα: το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο 3,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα (έναντι 4 δευτερολέπτων της M2) και 11,7 για να φτάσει τα 200 χλμ./ώρα. Το πακέτο M Driver’s Package είναι στάνταρ, το οποίο περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 302 χλμ./ώρα.

BMW M2 CS

Το αμάξωμα της BMW M2 CS έχει χαμηλώσει κατά οκτώ χιλιοστά, ενώ οι αναρτήσεις και τα αμορτισέρ έχουν ειδικές ρυθμίσεις. Το σύστημα πέδησης παρέχει υπερμεγέθεις δίσκους και κόκκινες δαγκάνες, αλλά κατόπιν αιτήματος είναι επίσης δυνατό να τοποθετηθούν και κεραμικοί δίσκοι. Στάνταρ διατίθενται οι σφυρήλατες ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω, με διαστάσεις 275/35 ZR19 και 285/30 ZR20. Κατόπιν αιτήματος, χωρίς επιπλέον χρέωση, τα ειδικά ελαστικά για την πίστα.

Πηγή: Quattroruote.it

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή BMW M235 xDrive: Κρυφό, ήρεμο και καυτό ταλέντο

Τέλος η ασφαλιστική κάλυψη σε όσους δεν «παρκάρουν» το κινητό όταν οδηγούν

Electrip: Τουρκικό «ηλεκτροσόκ» με σταθμούς φόρτισης στην Ελλάδα!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο