Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Aygo X, αντικαθιστώντας τον θερμικό κινητήρα με τον υβριδικό των, Yaris & Yaris Cross.
του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team
Η έκδοση GR Sport θα προστεθεί επίσης στη λίστα με πιο δυναμικό χαρακτήρα. Το Aygo X, που έχει ήδη πωληθεί σε σχεδόν 300.000 μονάδες, θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο του Kolin στην Τσεχική Δημοκρατία.
Με λίγα λόγια:
- Εξωτερικός σχεδιασμός: μεγαλύτερο, για να δημιουργηθεί χώρος για το υβριδικό σύστημα
- Εσωτερικό: έρχεται ψηφιακός πίνακας οργάνων
- Κινητήρας: πλήρως υβριδικός 116 ίππων, όπως αυτός του Yaris
- GR Sport: στοχευμένες αλλαγές
Εξωτερικός σχεδιασμός
Το νέο Toyota Aygo διατηρεί το μεταξόνιο των 2.430 χλστ. του τρέχοντος μοντέλου, αλλά αυξάνεται συνολικά κατά 76 χλστ. το μήκος, φτάνοντας τα 3.776. Ο επιπλέον χώρος συγκεντρώνεται στο μπροστινό μέρος, για να δώσει χώρο στο νέο πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης 1,5 λίτρων. Αλλάζει ο σχεδιασμός του μπροστινού μέρους, με νέες οπτικές ομάδες που συνδέονται μεταξύ τους με μια λεπτή γκρι και μαύρη λωρίδα. Η μπροστινή γρίλια παραμένει, χαρακτηριστικό αυτού του μοντέλου, ενώ το μικρότερο λογότυπο της Toyota έχει μετακινηθεί στο καπό. Τα φλας μετακομίζουν στους πλαϊνούς καθρέφτες, ενώ στο πλάι έχει παραμείνει αμετάβλητο, όπως και στο πίσω μέρος. Παραμένει το διακριτικό στοιχείο μαύρου προφίλ στο πίσω μέροςμ που συνδέεται με την οροφή.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Toyota Aygo X διατηρεί τις διαστάσεις και τους χώρους του προηγούμενου μοντέλου, αλλά παρουσιάζει κάποιες καινοτομίες: πίσω από το τιμόνι κάνει το ντεμπούτο της μια οθόνη 7 ιντσών για ψηφιακά όργανα και ανανεώνεται η πλατφόρμα για τους χειρισμούς του διζωνικού κλιματισμού. Το χειρόφρενο, που αντικαθίσταται από το ηλεκτρικό, καταργείται ως στάνταρ σε ολόκληρη τη γκάμα: στη θέση του έχουν τοποθετηθεί οι ποτηροθήκες, απελευθερώνοντας χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα για μια ευκολότερη αποθήκευση αντικειμένων. Η ασύρματη βάση φόρτισης, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες και το ψηφιακό κλειδί είναι επίσης διαθέσιμα στις κορυφαίες εκδόσεις.
Κινητήρας
Το νέο Toyota Aygo X αποσύρει τον παλιό τρικύλινδρο θερμικό κινητήρα ενός λίτρου 72 ίππων και κληρονομεί τον υβριδικό κινητήρα 1.5 λίτρων των 116 ίππων που χρησιμοποιείται ήδη για τα Yaris και Yaris Cross. Αυτό μεταφράζεται σε αύξηση της απόδοσης άνω του 50%, η οποία οδηγεί το ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Ακόμα πιο ενδιαφέρον, αν σκεφτεί κανείς την χρήση στην πόλη για την οποία προορίζεται το Aygo X, είναι τα – προκαταρκτικά – δεδομένα για τις εκπομπές ρύπων, ίσα με 86 g/km CO2: σύμφωνα με τον Οίκο, είναι η χαμηλότερη τιμή για ένα μη plug-in υβριδικό.
Ταξιδέψτε καλύτερα
Με την αναδιαμόρφωση, η άνεση των επιβατών θα πρέπει επίσης να βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στη χρήση νέων πάνελ απορρόφησης ήχου για το ταμπλό, το καπό και τον χώρο του κινητήρα. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα μπορούν να βασίζονται σε παχύτερα κρύσταλλα και πρόσθετες περιοχές ηχομόνωσης. Η λειτουργία υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense είναι στάνταρ για ολόκληρη τη γκάμα, με υποβοηθούμενη οδήγηση επιπέδου 2 και ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού.
Έκδοση GR Sport
Διαθέσιμη για πρώτη φορά στη σειρά Toyota Aygo X, η έκδοση GR Sport ξεχωρίζει για το εξαγωνικό μοτίβο της μπροστινής μάσκας, στην οποία είναι επίσης τοποθετημένο το λογότυπο GR, για το χρώμα Mustard και για τις ζάντες αλουμινίου 18”, αποκλειστικά σε αυτήν την έκδοση. Στο εσωτερικό βρίσκουμε το λογότυπο GR στο τιμόνι και τα σπορ καθίσματα με γκρι λεπτομέρειες. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει αμετάβλητο, αλλά το υδραυλικό τιμόνι έχει πιο σπορ ρυθμίσεις, καθώς και ελατήρια και αμορτισέρ.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή κατανάλωσης Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Πόσο πραγματικά «καίει» σε όλα τα σενάρια
Renault 4 Savane 4×4 Concept: για “κυριλέ” εξερευνητές
Νέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές σε όρια ταχύτητας συνεπιβάτες μηχανών και πρόστιμα