Μπορεί η κίνηση να παραμένει στους μπροστά τροχούς, ωστόσο, το νέο Volkswagen Golf GTI Edition 50 διαθέτει σχεδόν την ίδια ιπποδύναμη με το τετρακίνητο R.
Η Volkswagen γιορτάζει τα 50 χρόνια του Golf GTI με τον πλέον ιδανικό τρόπο: μια ειδική επετειακή έκδοση που έχει ήδη αποδείξει την αξία της στο Nurburgring, όπου πλέον διαθέτει το ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής του γερμανικού κολοσσού. Εκτός από αυτήν την ιδιαίτερη διάκριση, το επετειακό Golf GTI είναι και το ισχυρότερο αυτοκίνητο που βγαίνει από το εργοστάσιο της VW με το σήμα GTI, με τους 300+ ίππους του να αφήνουν πίσω τους τους 296 της έκδοσης Clubsport και να φτάνουν σχεδόν σε επίπεδα ισχύς Golf R.
Το ισχυρότερο Golf GTI που βγήκε ποτέ
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 2,0 λίτρων, που πλέον αποδίδει 320 ίππους, δηλαδή 8 λιγότερους από το Golf R, ενώ διαθέτει και την ίδια ροπή των 420 Nm. Αυτό που θα λείψει από αρκετούς είναι το λατρεμένο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αφού στη θέση του υπάρχει μόνο η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Ο κινητήρας EA888 evo4 συνδυάζεται ιδανικά με το κιβώτιο DSG, ρίχνοντας τον χρόνο του 0-100 σε μόλις 5,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,1 λιγότερο από το Clubsport. Τα 200 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 16,8, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 270 χλμ./ώρα.
Στοχευμένες αλλαγές που «κόβουν» δευτερόλεπτα
Εκτός από την περισσότερη ισχύ, το VW Golf GTI Edition 50 επωφελείται και από μια σειρά αλλαγών που στοχεύουν σε καλύτερους χρόνους στην πίστα. Το προαιρετικό πακέτο Performance χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χλστ., ενώ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ρουλεμάν υψηλής απόδοσης στον μπροστινό άξονα, μαζί με πιο άκαμπτους εγκάρσιους συνδέσμους και βάσεις αμορτισέρ.
Με το πακέτο Performance, το επετειακό Golf χάνει περίπου 30 κιλά χάρη στους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών και την εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, ενώ τα semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza Race είναι τα ίδια που χρησιμοποιήθηκαν και για το ρεκόρ γύρου των 7:46,13 στο Nurburgring.
Μικρές πινελιές σε εξωτερικό και εσωτερικό
Μικρές και διακριτικές είναι οι αλλαγές σε εξωτερικό και εσωτερικό, με το Golf GTI Edition 50 να ξεχωρίζει χάρη στους νέους τροχούς, τις κόκκινες λεπτομέρειες και τα ειδικά σηματάκια στα πλαϊνά της αεροτομής, ενώ η οροφή και οι καθρέπτες έχουν βαφτεί μαύροι, «ματσάροντας» ιδανικά με την εξάτμιση της Akrapovic. Τα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος είναι τα: Tornado Red (φωτογραφίες), Moonstone Grey, Pure White, Grenadilla Black και Dark Moss Green.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η πασίγνωστη αυτοκινητοβιομηχανία που σχετίζεται… περίεργα με το Ιράν
Λίγες οι αλλαγές και στο εσωτερικό, με ζώνες στο χρώμα του αμαξώματος, σκούρες αλουμινένιες χειρολαβές και σήματα GTI 50.
Η Volkswagen δεν έχει αποκαλύψει ακόμα το κόστος για ένα Golf GTI Edition 50, ωστόσο, η τιμή σίγουρα δε θα είναι μικρή, αφού το GTI Clubsport με το πακέτο Performance ξεκινάει από τα περίπου 55.000 ευρώ στη Γερμανία.
Όλες οι ειδήσεις
Νέο Renault Austral: Πρώτες τιμές για το υβριδικό SUV – Πότε έρχεται Ελλάδα
Δακτύλιος τέλος: Πότε σταματούν τα μονά-ζυγά στην Αθήνα και ποιοι γλιτώνουν το πρόστιμο
Το οικογενειακό SUV της Toyota που είναι 1ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα