ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ντεμπούτο για τη νέα γενιά της Porsche Panamera

ntebouto-gia-ti-nea-genia-tis-porsche-panamera-692531

Η 3η γενιά της Porsche Panamera χαρακτηρίζεται από μια ευρύτερη γκάμα ψηφιακών χαρακτηριστικών και μια φρέσκια και εκφραστική σχεδίαση.

Η Porsche τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του πολυτελούς σεντάν με ακόμη πιο ισχυρούς κινητήρες. Το προφίλ ενισχύεται από μια εκσυγχρονισμένη φιλοσοφία λειτουργίας και άφθονη καινοτόμο τεχνολογία. Αυτά περιλαμβάνουν το νέο σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride, το οποίο συνδυάζει σημαντικά υψηλότερα επίπεδα άνεσης με τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης για τα οποία φημίζεται η Porsche. Η ενσωμάτωση του ψηφιακού οικοσυστήματος του χρήστη στο Porsche Communication Management (PCM) προσφέρει νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με το αυτοκίνητο.

Ο τεχνικός αλλά κομψός, δυναμικός σχεδιασμός της νέας Panamera δίνει μια νέα γλύκα στις ελκυστικές αναλογίες της σειράς. Παράλληλα, μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και ένα ριζικά επανασχεδιασμένο εσωτερικό με επίκεντρο τον οδηγό βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία.

Ανώτερη αίσθηση με υπερσύγχρονα συστήματα ανάρτησης

Η νέα Porsche Panamera διαθέτει αερανάρτηση διπλού θαλάμου δύο βαλβίδων με το Porsche Active Suspension Management (PASM) να διατίθεται ως στάνταρ. Η τεχνολογία δύο βαλβίδων διαχωρίζει τα στάδια ανάκαμψης και συμπίεσης και επομένως προσφέρει ένα ακόμη μεγαλύτερο εύρος μεταξύ άνεσης και σπορ αίσθησης. Το σύστημα μειώνει αισθητά τις κρούσεις από τις εγκάρσιες αρθρώσεις και ατέλειες του δρόμου, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα του αμαξώματος στη δυναμική οδήγηση. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς.

Επίσης, το πρωτοποριακό σύστημα ενεργών αναρτήσεων Porsche Active Ride διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα E-Hybrid της νέας Panamera. Αυτό το σύστημα ξεπερνά άλλες φιλοσοφίες ανάρτησης σε όλες τις σχετικές παραμέτρους και προσφέρει ένα άνευ προηγουμένου εύρος μεταξύ οδηγικής άνεσης και δυναμικής οδήγησης. Η βάση για αυτό είναι τα πρόσφατα αναπτυγμένα ενεργά αμορτισέρ – επίσης με τεχνολογία δύο βαλβίδων – το καθένα συνδεδεμένο με μια ηλεκτρικά λειτουργική υδραυλική αντλία.

Περισσότερο E-Performance και πλήρως ανανεωμένοι κινητήρες

Η Porsche προσφέρει συνολικά 4 κινητήρια σύνολα E-Hybrid για τη νέα Panamera. Όλες οι εκδόσεις E-Hybrid επωφελούνται από μεγαλύτερη απόδοση, εμβέλεια και αποδοτικότητα. Η Panamera Turbo E-Hybrid είναι έτοιμη με την κυκλοφορία στην αγορά και στην καρδιά της χτυπά ένας ριζικά αναθεωρημένος V8 turbo κινητήρας 4,0 λίτρων, ενώ η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα που αναπτύχθηκε πρόσφατα είναι 140 kW (190 ίπποι). Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 680 ίππους, ενώ η ροπή του συστήματος φτάνει τα εντυπωσιακά 930 Nm. Στη νέα Panamera, η Porsche ενσωματώνει τον ηλεκτροκινητήρα στο περίβλημα του πλήρως επανασχεδιασμένου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων.

Η Panamera Turbo E-Hybrid επιταχύνει από στάση στα 100 σε 3,2 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας της είναι πλέον 25,9 kWh, επιτρέποντας την ηλεκτρική αυτονομία έως και 91 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο WLTP ή 83–93 χλμ. μέσα στην πόλη. Ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε κατάλληλα σημεία φόρτισης σε 2 ώρες και 39 λεπτά.

Οι παραλλαγές των Panamera και Panamera 4 θα είναι επίσης διαθέσιμες τη στιγμή της κυκλοφορίας. Τροποποιήσεις για την αύξηση της πίεσης, τον ρυθμό ροής ψεκασμού καυσίμου και το χρονισμό ανάφλεξης βελτιστοποιούν την απόδοση του V6 turbo κινητήρα 2,9 λίτρων. Τώρα παράγει 353 ίππους και 500 Nm ροπής – αύξηση της τάξης των 23 ίππων και 50 Nm σε σύγκριση με την προκάτοχό του.

Πολυτέλεια και σπορ αίσθηση μέσα και έξω

Η νέα Panamera διατηρεί τις χαρακτηριστικές γραμμές και αναλογίες της σειράς μοντέλων, με μήκος 5.052, πλάτος 1.937 και ύψος 1.423 χλστ. Η ριζικά ανανεωμένη εμφάνισή του προσδίδει στο σπορ σεντάν μια ακόμα πιο εκφραστική και σπορ εμφάνιση. Μπροστά, μια πρόσθετη εισαγωγή αέρα πάνω από την πινακίδα κυκλοφορίας αντισταθμίζει την αυξημένη απαίτηση αέρα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Η επανασχεδιασμένη γραμμή παραθύρου στην πλάγια όψη ενισχύει τον σεντάν χαρακτήρα νέας Porsche Panamera. Οι εξωτερικές άκρες του πίσω παραθύρου είναι στο ίδιο επίπεδο με το περίγραμμα του αμαξώματος, δημιουργώντας αρμονικές γραμμές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Η φιλοσοφία Porsche Driver Experience προσφέρει την ιδανική ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων ελέγχου. Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται ακριβώς δεξιά από το τιμόνι, ενώ ο διακόπτης λειτουργίας για τα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus και τον έλεγχο υποβοήθησης οδηγού είναι, επίσης, άμεσα προσβάσιμα.

Παράλληλα, μια προαιρετική οθόνη επιβατών ενσωματώνει στενά τον επιβάτη στην οδηγική εμπειρία και η οθόνη 10,9 ιντσών εμφανίζει δεδομένα απόδοσης του αυτοκινήτου. Επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του συστήματος infotainment και υποστηρίζει ροή βίντεο ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση. Για να αποφευχθεί η απόσπαση της προσοχής οποιουδήποτε βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, η οθόνη του συνοδηγού δεν φαίνεται από τη θέση του οδηγού.

Ψηφιακή εμπειρία και νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού

Η νέα Porsche Panamera θα γίνει αναπόσπαστο μέρος του ψηφιακού οικοσυστήματος του οδηγού. Για να συνδεθούν με το προσωπικό τους Porsche ID, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι πελάτες είναι να σαρώσουν έναν κωδικό QR που εμφανίζεται στο PCM με το smartphone τους. Το Apple CarPlay και το Android Auto επιτρέπουν τη σύνδεση smartphone και οχήματος για βελτιωμένη χρηστικότητα. Η ενσωμάτωση των λειτουργιών του οχήματος από την εφαρμογή MyPorsche στο Apple CarPlay επιτρέπει τη βελτιστοποιημένη λειτουργία των ψηφιακών λειτουργιών και δημιουργεί μια σαφέστερη επισκόπηση. Λειτουργίες όπως κλιματισμός, μασάζ καθισμάτων και φωτισμός περιβάλλοντος μπορούν να ελέγχονται απευθείας μέσω του Apple CarPlay ή με την φωνητική βοηθό, Siri.

Η Porsche εξοπλίζει την νέα Panamera με προβολείς Matrix LED ως στάνταρ, ενώ το σύστημα φωτισμού LED υψηλής ανάλυσης HD Matrix, το οποίο έχει περισσότερα από 32.000 pixels ανά προβολέα, διατίθεται προαιρετικά. Προσφέρει εντελώς νέα χαρακτηριστικά φωτισμού, όπως αποκλειστική φωτεινότητα λωρίδας, με εύρος φωτισμού έως και 600 μέτρα.

Η Porsche έχει αναβαθμίσει σημαντικά τη γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης στη νέα Panamera, με τον τυπικό ενεργό βοηθό ταχύτητας να αλληλεπιδρά τώρα με την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Εάν το σύστημα είναι ενεργό, η νέα Panamera δεν θα οδηγεί αυτόματα γρηγορότερα από το όριο ταχύτητας. Το Porsche InnoDrive που περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control διαθέτει ενεργή καθοδήγηση λωρίδας και υποβοήθηση διασταύρωσης. Ένα swerve assistant αποτελεί πλέον επίσης μέρος της σειράς λειτουργιών. Επίσης νέο είναι ότι, κατά την αυτόματη στάθμευση, ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να βρίσκεται στο αυτοκίνητο, αν και εξακολουθεί να είναι υπεύθυνος για τον ελιγμό. Η διαδικασία στάθμευσης μπορεί να παρακολουθείται από smartphone με τη νέα λειτουργία Remote ParkAssist.

Οι παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2024

Η νέα Porsche Panamera είναι διαθέσιμη για παραγγελία τώρα. Προσφέρει εκτεταμένο στάνταρ εξοπλισμό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του με ανάρτηση αέρα δύο βαλβίδων διπλού θαλάμου, προβολείς LED matrix, ParkAssist, διακόπτη λειτουργίας οδήγησης στο τιμόνι, βάση smartphone με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης και βελτιωμένο φίλτρο λεπτής σκόνης με GPS- υποστηριζόμενη, αυτόματη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα. Στη Γερμανία, η Porsche προσφέρει τη νέα Panamera από 107.800 € (Panamera 4 από 111.900 €) συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και του εξοπλισμού ανά χώρα. Η Panamera Turbo E-Hybrid ξεκινά από 192.500€. Οι παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο του 2024.

Πηγή: newsroom.porsche.com

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο