ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Seal U MD-i: Το πρώτο υβριδικό της BYD υπόσχεται αυτονομία 1.000 χλμ.

seal-u-md-i-to-proto-yvridiko-tis-byd-yposchetai-aftonomia-1-000-chlm-714832

Η BYD παρουσιάζει το Seal U DM-i, το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της μάρκας μετά από 6 μοντέλα μηδενικών εκπομπών.

του Francesco Paternò, απόδοση: Autotypos Team

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβραδύνονται και όλοι οι κατασκευαστές πιέζουν για plug-in υβριδικά για να διευκολύνουν τη μετάβαση. Η BYD, ο κινεζικός κολοσσός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ήδη το 2008 παρουσίασε το F3DM ως «το πρώτο plug-in μαζικής παραγωγής στον κόσμο», φέρνει το Seal U DM-i, ένα SUV μήκους 4,77 μέτρων με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.

BYD Seal U MD-i

Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο plug-in υβριδικό της μάρκας που λανσαρίστηκε στη Γηραιά Ήπειρο μετά από 6 μοντέλα μηδενικών εκπομπών: ένα σαφές σημάδι του πώς ο Κινέζος κατασκευαστής προσαρμόζεται γρήγορα.

Πλούσιος εξοπλισμός και χώροι

Το BYD Seal U DM-i είναι ένα SUV με απαλές γραμμές που εστιάζει στην αποτελεσματικότητα του υβριδικού συστήματος, σε συνδυασμό με μια ανταγωνιστική τιμή. Σχεδόν όλα τα συστήματα Adas (που βασίζονται σε πέντε ραντάρ και μια κάμερα) είναι στάνταρ, καθώς και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα θερμαινόμενα, τα αεριζόμενα μπροστινά καθίσματα και η γυάλινη ηλιοροφή. Το ταμπλό έχει καθαρό σχεδιασμό και είναι κατασκευασμένο από μαλακό πλαστικό και vegan δέρμα (επεκτείνεται στα καθίσματα και στο εσωτερικό των θυρών), το ψηφιακό ταμπλό είναι 12,3 ιντσών και έχει head-up display, η οθόνη για τα infotelematics είναι 15,6 (κάθετα περιστρεφόμενη), Apple CarPlay και το Android Auto και υπάρχει επίσης διπλή ασύρματη φόρτιση για smartphone. Το πορτμπαγκάζ έχει διακριτή χωρητικότητα φόρτωσης (δηλώνεται 425-1.440 λίτρα), ενώ οι οικογένειες θα εκτιμήσουν το BYD Seal U MD-i για τους εσωτερικούς του χώρους.

BYD Seal U MD-i

Ο κινητήρας

Οδηγήσαμε την έκδοση Boost, προσθιοκίνητη με τη λειτουργία Dual Mode που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο 1,5-κύλινδρο κύκλο Miller 96 HP με έναν ηλεκτροκινητήρα 194 HP. Η ισχύς του συστήματος είναι 214 HP, η μέγιστη ροπή 300 Nm, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 18,3 kWh για δηλωμένη ηλεκτρική αυτονομία έως και 80 km. Η έκδοση Comfort έχει μεγαλύτερη μπαταρία 26,6 kWh που φέρνει την αυτονομία στα 120 km, ενώ Design είναι το όνομα της πιο ισχυρής τετρακίνητης έκδοσης: σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες (204 HP μπροστά και 163 HP στο πίσω μέρος), μια μπαταρία 18,3 kWh και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας turbo βενζίνης 1,5 λίτρων με 96 kW, για ισχύ συστήματος 319 HP και μέγιστη ροπή 550 Nm.

BYD Seal U MD-i

Άνετο και αποτελεσματικό

Ξεκινάμε με το BYD Seal U MD-i σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, η πρόσφυση κυριαρχεί σε αυτό το σύστημα Dual Mode, τόσο πολύ που ο κατασκευαστής δηλώνει συνολική αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων με ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων. Αποφασίζουμε να ενεργοποιήσουμε την μπαταρία μόνο αφού διατηρήσουμε τη φόρτιση 25% με τη λειτουργία “Αποθήκευση”, για χρήση αργότερα. Μετά από κάτι λιγότερο από 70 χιλιόμετρα με το 75% της διαθέσιμης ενέργειας, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα σε υβριδική λειτουργία. Η ανάρτηση και η άνεση είναι εξαιρετικής ποιότητας, ακόμη και στη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα αυτοκινητόδρομου. Το βάρος (περίπου 1.900 κιλά στο Boost) φαίνεται όταν αποφασίζεις να κρατήσεις το πόδι σου στο γκάζι σε κάποια κλειστή στροφή, αλλά δεν οδηγείται έτσι ένα SUV που προορίζεται για οικογενειακά ταξίδια.

BYD Seal U MD-i

Οι εκδόσεις Boost και η Design για το BYD Seal U MD-i θα κυκλοφορήσουν τον Ιούνιο με τιμές που ξεκινούν από 39.800 ευρώ και 47.800 ευρώ αντίστοιχα στην Ιταλία, η Comfort θα μπει στον τιμοκατάλογο μετά το καλοκαίρι.

Όλες οι ειδήσεις

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των νέων Smart #1 και #3 στην Ελλάδα

Το Nissan Juke επιστρέφει ανανεωμένο και ακόμα πιο δυναμικό

Κινητήρας: Ποια είναι τα πιθανά αίτια υπερθέρμανσης του

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο