Η έκτη γενιά του Nissan Micra θα είναι μόνο ηλεκτρική, διατηρώντας το σπιρτόζικο και νεανικό χαρακτήρα του
Στην εξέλιξη του το Nissan Micra, συνήθιζε να αλλάζει ριζικά σχεδίαση και όχι μόνο, από γενιά σε γενιά. Τώρα, έχοντας αισίως φτάσει στην έκτη, το κάνει ξανά και αυτή τη φορά, ίσως με τον πιο εμφατικό τρόπο.
Πέραν την σχεδίασης, από τώρα και στο εξής, το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο θα είναι μόνο ηλεκτρικό, χάρη στη συμμαχία με τη Renault, που μετέφερε όλη την τεχνολογία του R5, στο νέο Micra. Ωστόσο, η προσπάθεια των σχεδιαστών να του δώσουν μια αυθεντική στυλιστική προσωπικότητα δεν περνάει απαρατήρητη.
Σχεδιασμένο από το ευρωπαϊκό τμήμα της Nissan στο Λονδίνο, το νέο Micra είναι το πρώτο από τα τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας που αναμένονται έως το 2027. Θα ακολουθήσουν η τρίτη σειρά του Leaf, το νέο Juke και ένα δίδυμο του Twingo.
Οι διαστάσεις βρίσκονται εντός των τυπικών ορίων ενός μοντέλου κατηγορίας Β: μήκος 3,97 μέτρα, πλάτος 1,77, ύψος 1,50 και μεταξόνιο 2,54 μέτρα. Θα διατίθεται μόνο με πεντάθυρο αμάξωμα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 326 λίτρα, το οποίο φτάνουν τα 1.106 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα (η πλάτη διαιρείται σε αναλογία 60:40).
Ανάμεσα στα στυλιστικά χαρακτηριστικά, ξεχωρίζουν τα μπροστινά φώτα, εμπνευσμένα σαφώς από αυτά της τρίτης γενιάς του 2002, ίσως της πιο αναγνωρίσιμης της σειράς Micra.
Στο εσωτερικό της καμπίνας, η διεπαφή ακολουθεί αυτή του R5: μια οθόνη 10,1″ μπροστά από τον οδηγό και ένα στοιχείο ίδιου μεγέθους (και με λειτουργικότητα αφής) στο κέντρο του ταμπλό.
Το νέο Micra επικεντρώνεται επίσης εξ ολοκλήρου σε ένα σύστημα που βασίζεται στην Google: όλες οι κύριες εφαρμογές, από τους Χάρτες μέχρι το Play Store χρησιμοποιούν τα συστήματα του καλιφορνέζικου γίγαντα τεχνολογίας.
Το νέο Nissan Micra θα προσφέρεται με δύο μεγέθη μπαταριών (40 ή 52 kWh), καθένα από τα οποία θα συνδυάζεται με έναν κινητήρα: 122 HP και 225 Nm (για 310 km αυτονομίας και 1.400 kg βάρους) στην πρώτη περίπτωση, 150 HP και 245 Nm (408 km αυτονομίας και 1.524 kg) στη δεύτερη.
Η απόδοση φόρτισης αλλάζει επίσης αλλά δεδομένων των διαφορετικών χωρητικοτήτων, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: 15-80% σε 30 λεπτά. Επίσης, κοινά και στις δύο εκδόσεις είναι η αντλία θερμότητας και η λειτουργία V2L για την τροφοδοσία άλλων εξωτερικών ηλεκτρονικών συσκευών. Προθέρμανση μπαταρίας, προσφέρεται μόνο στην ισχυρότερη έκδοση.
Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα AmpR Small, το νέο Micra αξιοποιεί τα καλύτερα στοιχεία του πλαισίου R5, ξεκινώντας από την παρουσία του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Τα ηλεκτρονικά στην υπηρεσία της οδήγησης είναι επίσης – εν μέρει – κοινά: οι τρόποι οδήγησης είναι οι ίδιοι (comfort, eco, sport plus individual), αλλά η Nissan προσφέρει ένα σημαντικό τεχνικό χαρακτηριστικό, δηλαδή τη λειτουργία e-Pedal ΠΟΥ επιτρέπει στο όχημα να σταματήσει εντελώς απλώς αφήνοντας το γκάζι με λειτουργία regenerative.
Προς το παρόν, τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά όπως πληροφορηθήκαμε αυτές θα συμπλέουν με τα δεδομένα της κατηγορίας.
Gallery
Όλες οι ειδήσεις
Τι γυρεύουν 600.000 μέλισσες στο εργοστάσιο της Lamborghini;
Το Fiat Panda 4×4 επιστέφει – Τουλάχιστον έτσι ελπίζουμε
ΚΤΕΟ: Πως οι συχνότεροι & αυστηρότεροι έλεγχοι θα σώσουν χιλιάδες ζωές