EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το νέο VW Passat αποκαλύφθηκε και θα είναι αποκλειστικά στέισον

to-neo-vw-passat-apokalyfthike-kai-tha-einai-apokleistika-steison-683351

Το νέο VW Passat θα είναι διαθέσιμο μόνο ως στέισον βάγκον και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας.

Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB Evo όπως και τα Tiguan και Golf,το νέο VW Passat είναι σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς. Τόσο το μήκος όσο και το πλάτος έχουν πλέον αυξηθεί φτάνοντας τα 4917 χιλιοστά σε μήκος, και 1852 χιλιοστά σε πλάτος, ενώ το ύψος παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο, στα 1506χιλιοστά. Όσο για το μεταξόνιο, έχει επιμηκυνθεί φτάνοντας τα 2841 χιλιοστά.

Η εξωτερική εμφάνιση θα εξαρτηθεί από το επίπεδο εξοπλισμού το οποίο θα διατίθεται σε τέσσερεις εκδόσεις: Passat, Business, Elegance και R-Line. Θα προσφέρονται τροχοί μεγέθους έως 19 ιντσών, προβολείς LED matrix και δυναμικά LED φώτα στο πίσω μέρος όπου έχει τοποθετηθεί μια ράβδος φωτός από άκρη σε άκρη της πόρτας του πορτμπαγκάζ.

Στο εσωτερικό όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής, 12,9 ίντσων που θα είναι στάνταρ ακόμα και στο βασικό μοντέλο, ενώ από τον κατάλογο των έξτρα η ίδια οθόνη θα μπορεί να αυξηθεί στις 15 ίντσες. Ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών είναι στάνταρ, αποχαιρετώντας  τα αναλογικά καντράν που προσφέρονται στο απερχόμενο Passat.

Μετακινώντας τον επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού, οι μηχανικοί μπόρεσαν να ελευθερώσουν χώρο μεταξύ των καθισμάτων για επιπλέον άνεση και χωρητικότητα όπως στο ID.7. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 40 λίτρα φτάνοντας τα 690 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα ο χώρος φτάνει τα 1.920 λίτρα, 140 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά.

Η γκάμα των κινητήρων είναι πληρέστατη, και για πρώτη φορά στην ιστορία του Passat περιλαμβάνεται και ένα ήπια υβριδικό σύνολο που συνδυάζεται με έναν έναν κινητήρα 1,5 λίτρων eTSI και ισχύ 150 ίππων.

Για όσους επιθυμούν ένα πετρελαιοκίνητο Passat, η VW εφοδιάζει το δημοφιλές στέισον βάγκον με τον 2.0 TDI σε τρέις εκδόσεις με 121 και 148 ίππους, και με 190 ίππους και τετρακίνηση. Όλες οι παραπάνω συνδυάζονται με ένα επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Τα plug-in υβρίδικα διατίθενται στο εμπόριο ως μοντέλα “eHybrid”. Η βασική έκδοση προσφέρει 204 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η ισχυρότερη έκδοση αποδίδει 272 ίππους  και 400 Nm ροπής, καθιστώντας το το ισχυρότερο Passat που μπορεί να αγοράσει κανείς. Αυτά τα δύο PHEV διαθέτουν ένα κινητήρα TSI 1,5 λίτρων, ένα κιβώτιο DSG έξι σχέσεων και μια μπαταρία 19,7 kWh που παρέχει έως και 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Το νέας γενιάς  Passat, υποστήριζει γρήγορη φόρτιση συνεχούς ρεύματος στα 50 kW, και φορτίζει την μπαταρία από το 10 στο 80 τοις εκατό σε περίπου 25 λεπτά. Με φορτισμένη την μπαταρία και γεμάτο το ρεζερβουάρ των 45λίτρων, το Passat θα προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία 1.000 χιλιόμετρων προτού χρειαστεί να το ανεφοδιάσετε.

Το νέο VW Passat που θα κάνει  το δημόσιο ντεμπούτο του την επόμενη εβδομάδα στην IAA του Μονάχου, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους. Δεν θα κατασκευάζεται πλέον στη Γερμανία, καθώς η παραγωγή μεταφέρεται στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας όπου θα συναρμολογείται μαζί με το νέο Skoda Superb. Σε αντίθεση με το Passat που θα διατίθεται μόνο ως στέισον βάγκον, το Τσέχο αδερφάκι του θα διατηρηθεί τόσο ως μπερλίνα, όσο και ως στέισον βάγκον.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο