ECO CARS

Citroen C5 Aircross PHEV: Άνεση και επιδόσεις, με σεβασμό προς το περιβάλλον

citroen-c5-aircross-phev-anesi-kai-epidoseis-me-sevasmo-pros-to-perivallon-614155

Η Plug-in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς SUV C5 Aircross, έρχεται σύντομα στην ελληνική αγορά, για να ικανοποιήσει τις οικολογικές και οικονομικές ανησυχίες του σύγχρονου οδηγού, μηδενίζοντας τους ρύπους και ελαχιστοποιώντας το κόστος κίνησης. Διατηρώντας και ενισχύοντας το προσόν της κορυφαίας άνεσης – σήμα κατατεθέν της Μάρκας – το νέο μοντέλο είναι επίσης σε θέση να προσφέρει ασφάλεια και δυναμικές επιδόσεις χάρη στη συνδυασμένη ισχύ των 225 ίππων.

Τη δυνατότητα ουσιαστικής απαλλαγής από την επίσκεψη στο πρατήριο βενζίνης δίνει, λοιπόν, το νέο SUV Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid, που χάρη στην plug in υβριδική τεχνολογία την οποία ενσωματώνει, δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να πραγματοποιεί όλες τις καθημερινές του μετακινήσεις αποκλειστικά σε ηλεκτρική λειτουργία, αξιοποιώντας την αυτονομία των 55 χιλιομέτρων (WLTP) που προσφέρει η 13,2 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.

https://www.youtube.com/watch?v=n_rlMAkP9L4

Κάτω από το εμπρός καπό ενώνουν τις δυνάμεις τους ένας 4-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων PureTech με ισχύ 180 ίππων, προδιαγραφών Euro 6, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW (περίπου 109 HP), ο οποίος είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου ë-EAT8 αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 225 ίππους, ενώ η ροπή τα 320 Nm – χαρακτηριστικά που εγγυώνται από τη μία, ασφαλή προσπεράσματα και από την άλλη, κάτι παραπάνω στον τομέα της απόλαυσης της οδήγησης (στον τομέα αυτόν τον δικό της ρόλο παίζει η νέα πίσω ανάρτηση, που όντας πολλαπλών συνδέσμων λειτουργεί προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς).

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης είτε με το συνδυασμό των δύο κινητήριων μονάδων, είτε αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς μάλιστα εκπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, αφού η διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύς επιτρέπει τις σβέλτες μετακινήσεις στην πόλη – και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 km/h. Σε αυτήν την λειτουργία περιορίζεται και ο θόρυβος, για τον οποίο έχουν ληφθεί ούτως η άλλως επιπλέον μέτρα (π.χ. ηχομονωτικά εμπρός κρύσταλλα). Ενώ παράλληλα με δεδομένες τις μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία αυτή, το νέο SUV Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid μπορεί να εισέρχεται σε ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας, που είναι ανοιχτές μόνο για τα οχήματα μηδενικών ρύπων – ZEV (Zero Emissions Vehicles).

Και επειδή η ηλεκτροκίνηση πρέπει να χαλαρώνει και όχι να αγχώνει τον οδηγό, η φόρτιση της μπαταρίας είναι τώρα ευκολότερη (από 2 έως 7 ώρες – στη χειρότερη περίπτωση) και μπορεί να προγραμματιστεί προκειμένου να επωφεληθεί κανείς από το μειωμένο τιμολόγιο του ρεύματος, χρησιμοποιώντας είτε την κεντρική οθόνη αφής στο ταμπλό του αυτοκινήτου, είτε την εφαρμογή για κινητά “My Citroën”.

Σε κάθε περίπτωση η παρουσία του βενζινοκινητήρα εγγυάται ότι δεν θα μείνετε ποτέ στο δρόμο από μπαταρία, ενώ δίνει και τη δυνατότητα πραγματοποίησης μεγάλων ταξιδιών, ακόμα και απρόβλεπτων – στη διάρκεια των οποίων πολύτιμος σύντροφος αποδεικνύονται τα 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό Citroën. Μεταξύ δε αυτών, ιδιαιτέρως χρήσιμο είναι το Highway Driver Assist (υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και στην plug-in υβριδική έκδοσή του, το SUV C5 Aircross εξακολουθεί να είναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας από άποψη δυνατοτήτων διαμόρφωσης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα τρία αυτόνομα, συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα. Ενώ χάρη στην έξυπνη αποθήκευση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα, οι διαθέσιμοι χώροι δεν επηρεάστηκαν, με το νέο μοντέλο να διαθέτει ένα εξαιρετικά μεγάλο πορτμπαγκάζ 460 έως 600 λίτρων (ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων), κάτι που αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία των plug-in υβριδικών C-SUV.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο