EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στόχος της Nissan το 40% των πωλήσεων στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030

stochos-tis-nissan-to-40-ton-poliseon-stis-ipa-na-einai-ilektrika-mechri-to-2030-622138

Ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050 έχει θέσει η Nissan.

Με βάση αυτό τον σχεδιασμό η Με βάση αυτό τον σχεδιασμό θέλει στις αρχές της δεκαετίας του 2030, κάθε ολοκαίνουργιο όχημα Nissan που θα διατίθεται στις βασικές αγορές, θα είναι “εξηλεκτρισμένο”.

Η Nissan North America Inc. έχει θέσει ως στόχο ότι πάνω από το 40 τοις εκατό των πωλήσεων οχημάτων της στις ΗΠΑ, έως το 2030, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ευρώπη, η Nissan στοχεύει να επιτύχει 50% «εξηλεκτρισμένες» πωλήσεις, έως το 2024.

«Με το LEAF, η Nissan έδειξε το πρωτοποριακό της πνεύμα στα ηλεκτρικά οχήματα. Τώρα, έχοντας διαθέσει περισσότερα από μισό εκατομμύριο καθαρά ηλεκτρικά οχήματα και έχοντας διανύσει πάνω από 5 δισεκατομμύρια ηλεκτρικά μίλια σε δρόμους σε όλο τον κόσμο, συμβάλλουμε στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Jeremie Papin, πρόεδρος της Nissan Americas. «Η Nissan έχει δεσμευτεί πλήρως να κάνει αυτό που της αναλογεί για την οικοδόμηση μιας καθαρότερης, ασφαλέστερης και πιο περιεκτικής κοινωνίας, για όλους».

Αξιοποιώντας την επιτυχία του LEAF, το οποίο είναι τώρα στη δεύτερη γενιά του, η Nissan θα διαθέσει το αμιγώς ηλεκτρικό crossover ARIYA το 2022. «Είναι ζωτικής σημασίας η ύπαρξη συνεργασίας ανάμεσα σε αυτοκινητοβιομηχανία και κυβέρνηση, με στόχο την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και την υποστήριξη της κατασκευής των συναφών υποδομών, για την επίτευξη της επόμενης γενιάς ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Papin. «Πρώτα απ’όλα, θέλουμε περισσότερους Αμερικανούς οδηγούς πουν να απολαμβάνουν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης: χαμηλότερες εκπομπές, χαμηλότερα λειτουργικά κόστη και πολύ περισσότερη διασκέδαση, πίσω από το τιμόνι».

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο