EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αυτές είναι οι μάρκες με την τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες το 2022

aftes-einai-oi-markes-me-tin-tous-pio-pistous-idioktites-to-2022-643380

Τους τελευταίους 12 μήνες, η αγορά αυτοκινήτου περιπλέκεται με τους αντιπρόσωπους να παλεύουν να βρουν αρκετά οχήματα για πώληση και μερικές φρικτές ιστορίες με τις τιμές συναλλαγών να σκαρφαλώνουν πολύ πάνω από το αρχικό κόστος. Όμως, οι αγοραστές φαίνεται ότι έχουν βρει έναν τρόπο αντιμετώπισης, μένοντας σε αυτά που ξέρουν και εμπιστεύονται.

Η Μελέτη Πιστότητας Μάρκας Αυτοκινήτων στις ΗΠΑ για το 2022 της J.D. Power δείχνει πως μεγάλος αριθμός οδηγών επέλεξε να παραμείνει στην ίδια μάρκα όταν ήρθε η ώρα να ανταλλάξει αυτοκίνητο.

Η μελέτη αναλύει δεδομένα σχετικά με νέα οχήματα που αγοράστηκαν από franchise αντιπροσωπείες και επεκτάθηκε φέτος με σκοπό να καλύψει την πιστότητα στις μάρκες σε πέντε τομείς: αυτοκίνητα premium, premium SUV, αυτοκίνητα μαζικής αγοράς, SUV μαζικής αγοράς και φορτηγά.

Μεταξύ των εταιρειών, η Porsche σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία αυτοκινήτων με το 57,4% των ιδιοκτητών να ανταλλάσσουν τις Porsche τους με καινούριες, υπερτερώντας οριακά του Genesis, το οποίο κράτησε το 54,6% τοις εκατό των οδηγών αρκετά ευχαριστημένοι ώστε να επιστρέψουν για να αποκτήσουν κι άλλο. Η BMW τα πήγε ακόμα καλύτερα στην κατηγορία των premium SUV με βαθμολογία πίστης 58,6%, ξεπερνώντας τη Lexus (56,4%) στη έμεινε στην δεύτερη θέση.

Η Toyota κατέκτησε την κορυφή τόσο στους πίνακες αυτοκινήτων όσο και στους αντίστοιχους SUV μαζικής αγοράς με βαθμολογίες 62,2% και 63,6%, αλλά στα επιτεύγματα της δεν μπόρεσε να προσθέσει και την κατηγορία των φορτηγών. Αυτή η τιμή πήγε στη Ford, η οποία είχε ένα απίστευτο ποσοστό πιστότητας 63,8%, νούμερο που ήταν και το υψηλότερο στη μελέτη.

«Το πρόβλημα του εφοδιασμού και της χαμηλότερης από το κανονικό παραγωγής θα μπορούσε να είναι ένας ανασταλτικός παράγωντας για την πιστότητα, αλλά οι μάρκες με την υψηλότερη κατάταξη διέπρεψαν παραμένοντας στο επικεντρωμένο για τους καταναλωτές», δήλωσε ο Tyson Jominy, αντιπρόεδρος δεδομένων και ανάλυσης. στο J.D. Power.

«Ωστόσο, μόλις ο κλάδος ξεπεράσει τις διαταραχές του τμήματος εφοδιασμού, μια άλλη πρόκληση - ο αγώνας ηλεκτρικών οχημάτων - πρόκειται να εμφανιστεί και είναι πιθανό να κλονίσει το status quo της πίστης της επωνυμίας. Υπάρχει κινδύνους για την αφοσίωση στην επωνυμία για όσους κάθονται στο περιθώριο ή δεν κινούνται αρκετά γρήγορα».

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο