EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αυτή είναι η τιμή του πιο γρήγορου AUDI στην Ελλάδα – Επιδόσεις και τιμή σοκ

afti-einai-i-timi-tou-pio-grigorou-audi-stin-ellada-epidoseis-kai-timi-sok-761224

Με 925 ίππους, είναι το πιο γρήγορο Audi μέχρι σήμερα. Δεν προκαλεί σοκ όμως μόνο η επιτάχυνση, αλλά και η τιμή.

Η Audi παρουσιάζει στην ελληνική αγορά το νέο RS e-tron GT Performance quattro, το οποίο αποτελεί το ταχύτερο και ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Με απόδοση 925 ίππων και 1027 Nm ροπής, αλλά και με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα (με χρήση του Launch Control), το ηλεκτρικό αυτό supercar συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με προηγμένη τεχνολογία. Είναι κυριολεκτικά σοκαριστικά γρήγορο, πολύ πιο γρήγορο και ισχυρό από την κορυφαία έκδοση του θερμικού supercar της Audi, που το 2025 έριξε αυλαία, του R8.

Το RS e-tron GT Performance quattro διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 262 χλμ./ώρα. Η μπαταρία των 105 kWh (97 kWh καθαρής χωρητικότητας) εξασφαλίζει αυτονομία έως και 592 χιλιόμετρα, καθιστώντας το ιδανικό για μεγάλες αποστάσεις.

Η τεχνολογική βάση του μοντέλου συμπληρώνεται από προηγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης, με τέσσερα κυκλώματα ψύξης που λειτουργούν σχεδόν ανεξάρτητα για κινητήρες, εσωτερικό και HV μπαταρία. Το αποτέλεσμα είναι διατηρήσιμη ισχύς, ακόμα και σε συνθήκες έντονης καταπόνησης. Η μπαταρία χρησιμοποιεί νέα χημεία κυψελών με αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα (105 kWh μικτή χωρητικότητα) και υποστηρίζει μέγιστη φόρτιση 320 kW. Αυτό μεταφράζεται σε επαναφόρτιση 10–80% σε μόλις 18 λεπτά.

Για δυναμική οδήγηση, ενεργοποιείται το RS performance mode, που τροποποιεί τα όρια πρόσφυσης, την αεροδυναμική και την κατανομή ροπής. Παράλληλα, το νέο push-to-pass προσφέρει 70 kW επιπλέον για 10 δευτερόλεπτα. Το RS e-tron GT Performance παραμένει όσο το δυνατόν περισσότερο στην πρώτη σχέση του διτάχυτου κιβωτίου για να διατηρεί κορυφαία επιτάχυνση.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από νέα αερανάρτηση 2 θαλάμων/2 βαλβίδων, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται και ενεργή ανάρτηση που ρυθμίζει το αμάξωμα ανεξάρτητα ανά τροχό, αυξάνοντας το εύρος μεταξύ άνεσης και απόκρισης. Οι επιλογές ελαστικών περιλαμβάνουν τόσο sport όσο και χαμηλής αντίστασης κύλισης για βελτίωση της αυτονομίας.

Το Audi drive select συνεχίζει να αποτελεί τον εγκέφαλο που ελέγχει τη συμπεριφορά του RS e-tron GT performance, προσαρμόζοντας κάθε πτυχή της λειτουργίας του αυτοκινήτου στις επιθυμίες του οδηγού. Εκτός από τα βασικά προγράμματα efficiency, comfort και dynamic, υπάρχουν δύο επιπλέον, RS1 και RS2, με δυνατότητα εξατομίκευσης σε επίπεδο κινητήρα, ανάρτησης, ύψους από το έδαφος αλλά και ήχου. Το κάθε πρόγραμμα ενεργοποιείται άμεσα μέσω του δεξιού κόκκινου διακόπτη στο τιμόνι, με τη χαρακτηριστική επίπεδη διαμόρφωση άνω και κάτω, τονίζοντας τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Η σπορ εμπειρία οδήγησης του RS e-tron GT performance δεν περιορίζεται στην επιτάχυνση ή στην ακρίβεια του πλαισίου, αλλά επεκτείνεται και στο ακουστικό πεδίο. Η ηχητική ταυτότητα του μοντέλου έχει επανασχεδιαστεί με χειρουργική λεπτομέρεια, κυρίως για την περιοχή χαμηλού φορτίου, μεταξύ 70 και 90 km/h – δηλαδή στο καθημερινό, πραγματικό πεδίο χρήσης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την ένταση και το προφίλ του ήχου, από σχεδόν απόλυτη σιγή έως έναν προοδευτικό, «γεμάτο» και μεστό ήχο που παραπέμπει σε Gran Turismo επιδόσεων.

Πίσω από αυτή την εμπειρία βρίσκονται δύο μονάδες ελέγχου και ενισχυτές στον χώρο αποσκευών, που δημιουργούν ξεχωριστούς εξωτερικούς και εσωτερικούς ήχους μέσω δύο ηχείων – ένα εξωτερικά, ένα εντός καμπίνας. Η πηγή του ψηφιακού ήχου δεν είναι στατική: προκύπτει σε πραγματικό χρόνο από 32 διαφορετικές ηχητικές βάσεις, ανάμεσα στις οποίες υπάρχουν αληθινές ηχογραφήσεις αλλά και επεξεργασμένα ηχητικά κύματα από συνθεσάιζερ. Οι παράμετροι που καθορίζουν την τελική μορφή του ήχου περιλαμβάνουν την ταχύτητα των ηλεκτροκινητήρων, τη θέση του γκαζιού, την ταχύτητα του οχήματος και άλλα δεδομένα λειτουργίας. Το αποτέλεσμα είναι ένας ήχος που δεν προσποιείται, αλλά υποστηρίζει οργανικά την οδήγηση, προσθέτοντας χαρακτήρα και συναίσθημα χωρίς να αλλοιώνει τον ηλεκτρικό του πυρήνα.

Η νέα γενιά του e-tron GT συνδυάζει δυναμική σχεδίαση με αεροδυναμικές βελτιώσεις, όπως ανασχεδιασμένες αεροκουρτίνες και πίσω διαχύτη, που συμβάλλουν τόσο στην απόδοση όσο και στην αισθητική.

Παρά τις απίστευτες επιδόσεις και την προηγμένη τεχνολογία, η τιμή του RS e-tron GT Performance quattro στην Ελλάδα διαμορφώνεται πλέον, έπειτα από την αναθεώρηση των τιμών της Audi, στα 159.980 ευρώ, καθιστώντας το μια πολύ ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία των supercars. Για σύγκριση, η βασική έκδοση S e-tron GT quattro με 592 ίππους κοστίζει 124.980 ευρώ, ενώ η ενδιάμεση RS e-tron GT quattro με 775 ίππους διατίθεται στα 149.980 ευρώ.

Μην παρεξηγηθούμε, το ποσό είναι υπερβολικά μεγάλο και πρόκειται για ένα μοντέλο που απευθύνεται μόνο στην αφρόκρεμα των επιχειρηματιών και βιομήχανων. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα αντίστοιχων επιδόσεων θερμικά μοντέλα, τα οποία ξεπερνούν τα 200.000 ευρώ, πρόκειται για μια…. Value For Money επιλογή. Ονειρική, σε κάθε περίπτωση! Με λίγα λόγια, το RS e-tron GT Performance δεν είναι απλώς το ισχυρότερο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Audi – είναι ένα ολοκληρωμένο τεχνολογικό επίτευγμα, με εστίαση στην απόδοση, την επαναληψιμότητα και τη δυναμική αίσθηση, ακόμα και στις πιο απαιτητικές διαδρομές.

Η εμπορική διάθεση των νέων μοντέλων e-tron GT στην Ελλάδα ξεκινάει επίσημα αυτές τις ημέρες.

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή Renault Symbioz E-Tech 145: Ότι πρέπει για να συμβιώνεις μαζί του!

Αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων; – Ποιες οι διαφορές τους

Οδηγείς με σαγιονάρα; – Αυτό είναι το πρόστιμο που μπορεί να φας

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο