EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

To ακριβότερο ομαδικό τρακάρισμα: Τράκαραν μεταξύ τους Ferrari, Mercedes, Lamborghini, ένα Nissan κι ένα Toyota

to-akrivotero-omadiko-trakarisma-trakaran-metaxy-tous-ferrari-mercedes-lamborghini-ena-nissan-ki-ena-toyota-635810

Είναι να μη σου τύχει. Ό,τι αυτοκίνητο κι αν οδηγείς, δεν θέλεις να το δεις σμπαράλια στον δρόμο. Ας είναι και το ταπεινό παλιό αυτοκινητάκι που έφτασε στα χέρια σου λίγο πριν την απόσυρση.

Φυσικά σε νοιάζει πρώτα απ’ όλα να είναι όλοι καλά, τα υπόλοιπα- το έχουμε ξαναπεί- είναι λαμαρίνες. Αλλά τι λαμαρίνες, σε αυτό το ομαδικό τρακάρισμα που έχει χαρακτηριστεί «το ακριβότερο ever».

Όταν τράκαραν μεταξύ τους Ferrari, Mercedes, Lamborghini, ένα Nissan κι ένα Toyota

Εκείνη η ημέρα του Δεκέμβρη του 2011, λοιπόν, ξεκίνησε με κέφι για βόλτα, όταν, στην Ιαπωνία, οδηγοί με 20 αυτοκίνητα πάτησαν γκάζι με προορισμό τη Χιροσίμα. Αλλά τελείωσε με supercars σκορπισμένα στην άσφαλτο.

Για να μιλήσουμε με αριθμούς, συνολικά μπλέχτηκαν στο τρακάρισμα 14 αυτοκίνητα: οκτώ Ferrari, τρεις Mercedes, μία Lamborghini Diablo, ένα Nissan Skyline κι ένα Toyota Prius.

Συνολικό κόστος ζημιών: Εκτίμηση στα 3,8 εκατ. δολάρια. Ο πιο σημαντικός αριθμός: 0 ανθρώπινες απώλειες- αλλά και δέκα ελαφρά τραυματίες.

Τρακαρισμένα αυτοκίνητα στην άσφαλτο

Βόλτα με φίλους

Οι οδηγοί των αυτοκινήτων ήταν όλοι φίλοι και είχαν βγει για βόλτα. Όλα ξεκίνησαν όταν ο οδηγός μιας από τις Ferrari επιχείρησε να προσπεράσει το Prius, αλλά στην προσπάθειά του αυτή χτύπησε στη διαχωριστική νησίδα. Άλλες αναφορές λένε πως έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του ενώ άλλαζε λωρίδα.

Έτσι η πρώτη Ferrari, μία F430 Scuderia ήταν η αρχή του ντόμινο τρακαρισμάτων, με εμπλεκόμενα σχεδόν όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα! Φαίνεται πως οι φίλοι οδηγούσαν σε ζευγάρια, δηλαδή ανά δύο στο ίδιο ύψος της λωρίδας τους. Οπότε όσοι ακολουθούσαν δεν πρόλαβαν να κάνουν και πολλά.

Μετά το χτύπημα της πρώτης Ferrari στη νησίδα, μία Ferrari 512 χτύπησε μία Mercedes. Μία άλλη Ferrari πρόλαβε και απέφυγε το τράκο αλλά δύο άλλες, μία F355 και μία F360 δεν στάθηκαν το ίδιο τυχερές. Κι ύστερα ακόμα μία Ferrari, μία F455, προσπάθησε να αποφύγει τον χαμό, αλλά έπεσε πάνω στις διαχωριστικές μπάρες. Ε, τα υπόλοιπα αυτοκίνητα συνέχισαν να πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο.

Κάποια από τα οχήματα πάντως έπαθαν τόση ζημιά που δεν είχε νόημα να επισκευαστούν. Και οι αρχές χρειάστηκαν έξι ώρες για να καθαρίσουν τον δρόμο.

Κόκκινες Ferrari τρακαρισμένες πάνω στον δρόμο

Πώς έγινε το ατύχημα

Λίγο η ταχύτητα, λίγο ο καιρός. Λίγο απ’ όλα. Αυτόπτες μάρτυρες είπαν πως τα αυτοκίνητα έτρεχαν πολύ ενώ κινούνταν σε ζευγάρια, με την αστυνομία να εκτιμά πως έτρεχαν με ταχύτητα μεταξύ 135 και 160 χιλιομέτρων την ώρα, σε σημείο που το όριο είναι τα 100. Αναφορικά με τον καιρό υπάρχουν αντιφατικές αναφορές. Κάποιοι δήλωσαν πως όντως έβρεχε, αλλά στις εικόνες το οδόστρωμα δείχνει στεγνό. Ίσως στέγνωσε εντωμεταξύ; Ψάξε βρες.

Ο δρόμος έχει πάντως στο σημείο αυτό δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Και στις εικόνες μετά το τρακάρισμα φαίνεται ένα μοναχικούλι Toyota μέσα σε μία κόκκινη θάλασσα από Ferrari.

Ferrari τρακαρισμένες στις μπάρες και μεταξύ τους πάνω στον δρόμο

Τι μάθαμε από το ακριβότερο τρακάρισμα που έγινε ποτέ;

Αρχικά, μπορεί να είναι το ακριβότερο- μέχρι στιγμής- αλλά έχει άξιους ανταγωνιστές. Όπως αυτό το τρακάρισμα με μία Mercedes-Benz C-Class wagon, μία Porsche 911 Cabriolet, μία Bugatti Chiron και ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτοπου είχε γίνει το 2020 στις Άλπεις. Στα 3 εκατομμύρια οι ζημιές εκεί.

Δεύτερον, αν κάποιος μας διαβάζει και σκέφτεται «τίποτα πιτσιρικάδες θα είναι, που πήραν το αυτοκίνητο του μπαμπά», θα διαψευστεί. Οι οδηγοί ήταν από 37 έως 60 χρόνων οπότε νέοι ναι – ποιος γέλασε; – πιτσιρικάδες όχι.

Τρίτον, ήταν επικίνδυνο που οδηγούσαν σε ζευγάρια, πιθανώς. Έπαιξε ρόλο η μεγάλη ταχύτητα, σε δρόμο που ήταν σχεδιασμένος για χαμηλότερη; Μάλλον. Επιβάρυνε τις συνθήκες και ο καιρός; Παίζει. Ήταν μια άτυχη στιγμή; Ένα «κλικ» απροσεξίας; Ήταν μια μικρούλα αλαζονεία που μας πιάνει καμιά φορά ενώ οδηγούμε και είμαστε τόσο σίγουροι πως θα μας βγει το ρίσκο, μικρό ή μεγάλο, που παίρνουμε;

Ήταν κάποιο από τα παραπάνω ή και όλα μαζί. Οπότε, τέταρτον, γι’ αυτό τα ατυχήματα είναι ατυχήματα. Ιδανικό είναι να μη σου συμβεί τίποτα τέτοιο ποτέ. Και καλό είναι να μην πηγαίνεις γυρεύοντας, ναι; Ναι.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο