EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απομακρυσμένη επικοινωνία της Ford για επίλυση προβλημάτων

apomakrysmeni-epikoinonia-tis-ford-gia-epilysi-provlimaton-638156

Οπτική και ακουστική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο μεταξύ των τεχνικών και του Κέντρου Τεχνικής Βοήθειας της μάρκας επιτρέπει την άμεση διάγνωση προβλημάτων.

Οι αντιπρόσωποι της Ford στις Η.Π.Α. έχουν πλέον πρόσβαση στην τεχνολογία απομακρυσμένης βοήθειας που συμβάλει στην σωστή και γρήγορη επίλυση των προβλημάτων στα οχήματα της. Η τεχνολογία αυτή έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους τεχνικούς όσο εργάζονται, με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση του χρόνου που κάθε όχημα μένει παροπλισμένο.

Τα αμφίδρομα ηλεκτρονικά ακουστικά, γνωστά ως See What I See (SWIS), επιτρέπουν οπτική και ακουστική επικοινωνία μεταξύ των τεχνικών της αντιπροσωπείας και των μελών της ομάδας στο Κέντρο Τεχνικής Βοήθειας, στο οποίο εργάζονται περίπου 150 τεχνικοί και λαμβάνει περίπου 5.000 κλήσεις από αντιπροσωπείες σε όλες τις ΗΠΑ κάθε εβδομάδα. Από αυτές τις κλήσεις, περίπου 200 δεν μπορούν να βρουν λύση τηλεφωνικά και ως τώρα χρειαζόταν να σταλούν ειδικοί στην αντιπροσωπεία ώστε για να ελέγξουν το ζήτημα αυτοπροσώπως.

Προς το παρόν το SWIS προορίζεται για διαγνωστική βοήθεια, αλλά οι σχεδιαστές ήδη εργάζονται για να βελτιώσουν τα ακουστικά για να προσθέσουν περισσότερες δυνατότητες. Σήμερα το SWIS χρησιμοποιείται τις Η.Π.Α. , στον Καναδά, στη Νότια Αφρική, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Πουέρτο Ρίκο, στην Ταϊβάν και στην Αυστραλία.

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο