EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Χρόνια πολλά Walter Röhrl!

chronia-polla-walter-rohrl-660686

Ο Walter Röhrl, ένας από τους κορυφαίους οδηγούς Ράλλυ όλων των εποχών, γιορτάζει σήμερα τα 75α του γενέθλια.

Γεννημένος στις 7 Μαρτίου του 1947, ο γερμανός οδηγός έχει αγωνιστεί με τα «χρώματα» της Fiat, της Opel, της Lancia, της Audi, καθώς και της Porsche, της Ford και της BMW. Δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC, ένας από τους ελάχιστους οδηγούς αγώνων με τίτλους τόσο σε Ράλλυ όσο και σε άσφαλτο, νικητής σε κάθε κατηγορία συμπεριλαμβανομένων των TransAm, IMSA, Pikes Peak και στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Touring Car. Αυτές είναι κάποιες από τις περγαμηνές του τεράστιου Walter Röhrl.

Ο Röhrl είναι πρεσβευτής της Porsche από το 1993 και μέχρι πρόσφατα ήταν, επίσης, οδηγός δοκιμών της γερμανικής εταιρείας, βάζοντας τις τελευταίες πινελιές σε όλα τα νέα αυτοκίνητα παραγωγής στο Nordschleife. Με καταγωγή από το Ρέγκενσμπουργκ, ο Röhrl συμμετείχε στην ανάπτυξη των υπεραυτοκίνητων 959, Carrera GT και 918 Spyder.

Μπορεί να βρέθηκε στην υψηλότερη θέση του βάθρου συνολικά 14 φορές, ωστόσο, τα πιο αξιοσημείωτα επιτεύγματά του είναι αδιαμφισβήτητα η κατακτήσεις του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ το 1980 με το Fiat Abarth, αλλά και το 1982 με το Opel Ascona 400.

Ο Röhrl είχε και πρωταγωνιστικό ρόλο στην θρυλική κόντρα μεταξύ Audi Quattro και Lancia 037 το 1983, θέμα το οποίο κάλυψε απόλυτα με τον ιδιαίτερό του τρόπο ο Jeremy Clarkson στο Grand Tour. Ο Γερμανός, γνωστός για την φοβία του για τα άλματα, μας είχε χαρίσει και μια από τις καλύτερες δηλώσεις ever αναφορικά με αυτό, λέγοντας πως «άμα ήθελα να πετάω, θα γινόμουν πιλότος»…

Το 1987 ο Röhrl σημείωσε νέο ρεκόρ στο Pikes Peak International Hill Climb ως ο πρώτος οδηγός που κάλυψε την ορεινή διαδρομή μήκους περίπου 20 χλμ. μέχρι την κορυφή Pikes σε λιγότερο από 11 λεπτά. Με το Audi Sport Quattro S1 E2 των 600 ίππων, έκανε τη διάσημη αμερικανική ανάβαση σε 10 λεπτά και 47.850 δευτερόλεπτα, φτάνοντας στην κορυφή διασχίζοντας τον δρόμο που εκείνη την εποχή ήταν κυρίως καλυμμένος με χαλίκι.

Τα τελευταία χρόνια, διατηρήθηκε ως ο ανώτερος οδηγός δοκιμών για τα αυτοκίνητα δρόμου της Porsche, γράφοντας περίφημα γρήγορους χρόνους στη διάσημη πίστα Nürburgring Nordschleife. Πρόσφατα τον είδαμε να εκπροσωπεί και πάλι την Porsche διδάσκοντας σε δημοσιογράφους πώς να τελειοποιούν το drifting στον πάγο σε μοντέλα της Porsche, ενώ εμφανίστηκε σε podcast απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τα συνθετικά καύσιμα, τη διατήρηση των ιστορικών οχημάτων και τη βιωσιμότητα.

Από την μεριά μας, θα θέλαμε να του ευχηθούμε χρόνια πολλά και να τον ευχαριστήσουμε που μας εμπνέει ακόμα και σήμερα με το πάθος και τον επαγγελματισμό του!

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο