EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημοπρατείται ένα Nissan Skyline GT-R R32 με κινητήρα από R34

dimoprateitai-ena-nissan-skyline-gt-r-r32-me-kinitira-apo-r34-663929

Ένα εκτενώς τροποποιημένο Nissan Skyline GT-R του 1990 αναζητά ένα νέο σπίτι και ενώ δεν είναι φθηνό, μπορεί να αποδειχθεί καλή επένδυση.

Για τους λάτρεις των ιαπωνικών αυτοκινήτων, αλλά και όχι μόνο, το εν λόγω Skyline αποτελεί ένα αποκορύφωμα των 90s. Το συγκεκριμένο Skyline εισήχθη στις ΗΠΑ από την Ιαπωνία και αγοράστηκε το 2016. Είναι δεξιοτίμονο και έχει διανύσει περίπου 100.000 χιλιόμετρα, ωστόσο, δεν είναι το ιδανικό παράδειγμα για όσους ψάχνουν ένα εργοστασιακό R32.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό, o «Γκοτζίλα» της Nissan είναι φινιρισμένος σε απόχρωση Gun Grey Metallic και διαθέτει φουσκώματα θόλων της Greddy και μπροστινό προφυλακτήρα Nismo N1. Οι εργοστασιακοί τροχοί έχουν αντικατασταθεί με ζάντες Advan GT Racing 18 ιντσών και λάστιχα Nankang Sportnex AR-1.

Οι τροποποιήσεις δε τελειώνουν εδώ, αλλά συνεχίζουν και κάτω από το καπό. Το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί σημαντικά στον τομέα της ανάρτησης και των φρένων, ενώ έχουν αφαιρεθεί τα συστήματα ABS και τετραδιεύθυνσης για να προσφέρει μια πιο ωμή οδηγική εμπειρία.

Η πιο σημαντικές βελτιώσεις, ωστόσο, έχουν γίνει στον τομέα του κινητήρα. Το εν λόγω Skyline διαθέτει τον –θρυλικό πια- κινητήρα RB26DETT 2,6 λίτρων της Nissan, που αποτελεί μια από τις πιο διαδεδομένες βάσεις για τους βελτιωτές. Ο κινητήρας φυσικά δεν είναι στην εργοστασιακή του μορφή, με τις πολυάριθμες βελτιώσεις να έχουν ανεβάσει την απόδοσή του στους 500 ίππους και 543 Nm ροπής.

Την αποστολή της μετάδοσης έχει αναλάβει ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη Nismo Super Coppermix. Το Skyline διαθέτει επίσης διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης ATS Hybrid Carbon και εξάτμιση Tomei.

Η δημοπρασία για το αυτοκίνητο έχει ήδη ξεκινήσει στη σελίδα Bring a Trailer και μπορείτε να παρακολουθήσετε την έκβασή της με ένα κλικ εδώ.

 

 

Όλες οι ειδήσεις 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο