Νέο ρεκόρ για το επετειακό Volkswagen Golf GTI, το οποίο έγινε το γρηγορότερο VW παραγωγής που «γύρισε» ποτέ το Nurburgring.
Εβδομάδα ρεκόρ για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τη Xiaomi να «εκθρονίζει» την Porsche νωρίτερα, σπάζοντας το ρεκόρ για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την Volkswagen να πανηγυρίζει τον γύρο-ρεκόρ του Golf GTI Edition 50, το οποίο έγινε το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής της γερμανικής μάρκας που βγήκε ποτέ… ζωντανό από την «Πράσινη Κόλαση» του Nurburgring.
Το VW Golf GTI Edition 50, επετειακό μοντέλο για τα 50 χρόνια του Golf, κατάφερε να ολοκληρώσει τον γύρο του Nurburgring σε 7:46,13, κερδίζοντας στον «εσωτερικό εμφύλιο» με το Golf R 20 Years Edition για περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο, ενώ το Golf GTI Clubsport S προηγούμενης γενιάς έμεινε πίσω για περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα στη διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων.
Το νέο ρεκόρ γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό αν βάλουμε στην εξίσωση και το γεγονός πως οι χρόνοι των προηγούμενων μοντέλων είχαν πραγματοποιηθεί στη διαδρομή 20,6 χλμ. Αν αφαιρέσουμε αυτά τα έξτρα 200 μέτρα, ο χρόνος του Golf GTI Edition 50 πέφτει στα 7:41,27.
Η Honda το βλέπει ακόμα… στον καθρέπτη
Όλα καλά μέχρι εδώ, ωστόσο, ο πραγματικός «βασιλιάς του Nurburgring» στην κατηγορία των μοντέλων παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς παραμένει το Honda Civic Type R, με τον χρόνο των 7:44,88, δηλαδή 1,25 δευτερόλεπτα καλύτερο από τον χρόνο του Edition 50, στην ίδια διαδρομή των 20,8 χλμ. Το νέο VW Golf GTI Edition 50 θα αποκαλυφθεί επίσημα στις 20 Ιουνίου, ενώ το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στον γύρο-ρεκόρ ήταν «σχεδόν» όμοιο με το αυτοκίνητο που θα βγει από τη γραμμή παραγωγής, έχοντας ωστόσο λίγο έξτρα «ζουμί» χάρη σε ένα προαιρετικό Performance Package.
Το εν λόγω πακέτο περιλαμβάνει, ελαφρύτερους σφυρήλατους τροχούς, ειδικά semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza Race και ακόμα μερικές μυστικές αλλαγές στο σασί.
Όσον αφορά τα συνολικά ρεκόρ της Volkswagen στο Nurburgring (παραγωγής και μη), το ρεκόρ των 6 λεπτών και 5 δευτερολέπτων, που σημειώθηκε από το αμιγώς ηλεκτρικό ID.R, δύσκολα θα σπάσει στο άμεσο μέλλον.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Το φθηνότερο Hyundai Tucson στην Ελλάδα – Η τιμή του
Γίνεται να υπάρξει ανεκτή κυκλοφορία χωρίς τη διήθηση των δίτροχων;
Ήρθε Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01 με 281 ίππους και 75 km ηλεκτρικής αυτονομίας – Αναλυτικά οι τιμές