EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εντυπωσιακή η νέα αγωνιστική McLaren Artura GT4

entyposiaki-i-nea-agonistiki-mclaren-artura-gt4-637799

Μετά την παρουσίαση του μοντέλου Artura, το αγωνιστικό τμήμα της McLaren παρουσίασε και την έκδοση Artura GT4, ένα ειδικό μοντέλο για πίστα.

Όπως διακατέχει κάθε αγωνιστική κατασκευή της McLaren, το βαμμένο… στα χρώματα του πολέμου, Artura GT4 βασίζεται σε ένα ελαφρύ μόνοκοκ πλαίσιο από ανθρακονήματα που είναι ιδιαίτερα άκαμπτο. Η δίαιτα σε βάρος δείχνει στην ζυγαριά απόβαρο μειωμένο κατά περίπου 100 κιλά σε σύγκριση με την απερχόμενη και επίσης αγωνιστική McLaren 570S GT4.

Σχετικές και οι δηλώσεις του Ian Morgan, διευθυντή Motorsport της McLaren Automotive: «Το Artura GT4 είναι το δεύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο που κατασκευάζεται εξαρχής από το τμήμα Motorsport της McLaren Automotive. Βασισμένο στην επαναστατική έκδοση δρόμου, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα σε σχέση με την απερχόμενη 570S GT4. Ένα εξαιρετικά επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει καταφέρει πολλές νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα με τις αγωνιστικές ομάδες πελατών μας. Με μικρότερο βάρος, εξαιρετικά ακριβή συμπεριφορά και βελτιωμένη αντοχή το Artura GT4 θέτει νέα πρότυπα στην εξέλιξη racing μοντέλων, χρησιμοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας μας».

Όπως και στην έκδοση δρόμου του Artura, το αγωνιστικό μοντέλο GT4 εφοδιάζεται με έναν ολοκαίνουργιο V6 κινητήρα βενζίνης με περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων στις 120 μοίρες. Ωστόσο δεν υπάρχει το υβριδικό σύστημα που έχει η απλή έκδοση δρόμου του Artura και ως εκ τούτου έχουμε και από εκεί εξοικονόμηση βάρους 130 κιλών. Ο νέος V6 κινητήρας διαθέτει διπλούς υπερσυμπιεστές υψηλής απόκρισης προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι και οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με τον παλαιότερο V8 κινητήρα που χρησιμοποιείται στην 570S GT4. Το μηχανικό σύνολο ελέγχεται δε από έναν εγκέφαλο της Bosch ειδικά σχεδιασμένο για αγωνιστικές επιδόσεις.

Ειδική πρόνοια έχει δοθεί στο αεροδυναμικό πακέτο της έκδοσης GT4 αλλά και στην ανάρτηση. Αμφότερα βελτιωμένα σε σύγκριση με το μοντέλο 570S GT4. Στον πίσω άξονα τροχών υπάρχει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ έχει βελτιωθεί και το σύστημα ψύξης των φρένων. Φυσικά τα συστήματα ABS και Traction Control επιδέχονται ρυθμίσεων ως προς την απόδοση και την αποτελεσματικότητά τους.

Τα επίπεδα ασφάλειας είναι αντίστοιχα με εκείνα του μοντέλου 720S GT3, συμπεριλαμβανομένου του σταθερού καθίσματος οδηγού προδιαγραφών FIA 8862 με ρυθμιζόμενα πεντάλ. Επίσης το τιμόνι είναι εμπνευσμένο από μοντέλα της κλάσης GT3 με φωτιζόμενα κουμπιά ενώ το πιλοτήριο διαθέτει επίσης μια νέα οθόνη οργάνων Bosch DDU, με βελτιωμένα γραφικά.

Οι πελάτες της έκδοσης Artura GT4 μπορούν να επιλέξουν έξτρα αξεσουάρ από μια μεγάλη λίστα της McLaren ανάλογα με την αγωνιστική χρήση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα προσφέρεται ένα έξτρα κάθισμα συνοδηγού ή σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, τηλεμετρία V-Box και ραντάρ συστήματος αποφυγής σύγκρουσης. Για χρήση σε αγώνες αντοχής προσφέρονται επίσης πρόσθετοι προβολείς μαζί με άλλα καλούδια.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο