EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ferrari Amalfi: Η νέα GT καλλονή των 640 ίππων που διαδέχεται τη Roma

ferrari-amalfi-i-nea-gt-kalloni-ton-640-ippon-pou-diadechetai-ti-roma-765800

Η Ferrari Amalfi είναι ο εντυπωσιακός αντικαταστάτης της Roma. Δες όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το νέο GT coupe της Maranello.

Μετά από μια επιτυχημένη διαδρομή, η Ferrari Roma παραδίδει τη σκυτάλη σε ένα νέο μοντέλο που υπόσχεται ακόμη περισσότερη κομψότητα, τεχνολογία και δύναμη. Η Ferrari Amalfi, που μόλις παρουσιάστηκε επίσημα, είναι το νέο 2+2 GT coupe της ιταλικής φίρμας και σηματοδοτεί την επόμενη ημέρα των εμπροσθοκινητήριων supercars της Maranello.

Η σχεδίαση της Amalfi διατηρεί σε μεγάλο βαθμό το εκλεπτυσμένο σχήμα της Roma, με μακριές καμπύλες και δυναμικά φουσκώματα στους πίσω θόλους, αλλά εμπλουτίζεται με νέα χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τα τελευταία μοντέλα της Ferrari, όπως η SF90 και η 12Cilindri. Το χαρακτηριστικό «shark nose» εμπρός, με μια μαύρη λωρίδα που ενώνει τα LED φωτιστικά σώματα, προσδίδει μοντέρνα επιθετικότητα, ενώ πίσω τα τέσσερα μεμονωμένα φώτα συνδέονται με μια νέα μαύρη διακοσμητική λεπτομέρεια.

Με V8 640 ίππων και αναβαθμισμένο εσωτερικό

Η καρδιά της νέας Ferrari Amalfi παραμένει ένα γνώριμο – και λατρεμένο – σύνολο: ο 3.8 lt twin-turbo V8 κινητήρας, ο οποίος πλέον αποδίδει 640 ίππους, δηλαδή 20 περισσότερους από τη Roma, ενώ η ροπή διατηρείται στα 761 Nm. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας 0-100 km/h σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα άνω των 318 km/h.

Η αύξηση της ισχύος προέρχεται από μια σειρά μηχανολογικών βελτιώσεων: νέους, ελαφρύτερους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένο μπλοκ κινητήρα, πιο λεπτόρρευστο λιπαντικό και βελτιστοποιημένους υπερσυμπιεστές. Το νέο σύστημα διαχείρισης των turbo – με ανεξάρτητο έλεγχο περιστροφής έως 171.000 rpm – και πίεση υπερπλήρωσης ανά κυλινδροκεφαλή, συμβάλλουν σε ακόμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι.

Νέα καμπίνα με φυσικά χειριστήρια και περισσότερη πολυτέλεια

Ακολουθώντας τα παράπονα των πελατών της, η Ferrari εγκαταλείπει τα δύσχρηστα touch χειριστήρια του τιμονιού και επαναφέρει φυσικά κουμπιά, μαζί με έναν πραγματικό – και μάλιστα τιτανένιο – διακόπτη εκκίνησης κινητήρα. Η καμπίνα έχει επανασχεδιαστεί ώστε να αποπνέει περισσότερο prestige, ενώ παραμένει πιστή στο διθέσιο οδηγικό DNA της, με επιπλέον δύο «πρακτικές» θέσεις πίσω.

Τεχνολογία αιχμής και ενεργή αεροδυναμική

Η Ferrari Amalfi εξοπλίζεται με κορυφαία τεχνολογία, όπως το νέο σύστημα πέδησης brake-by-wire από τις 296 GTB και 12Cilindri, καθώς και ενεργή πίσω αεροτομή, που προσφέρει έως και 110 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 km/h, με ελάχιστη αεροδυναμική αντίσταση. Παράλληλα, το Side Slip Control 6.1 ενοποιεί όλα τα συστήματα πρόσφυσης και δυναμικής για βέλτιστη συμπεριφορά σε κάθε περίσταση.

Σε επίπεδο ασφάλειας, η Amalfi περιλαμβάνει εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης (ADAS), όπως adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και διατήρησης πορείας.

Πότε έρχεται και πόσο θα κοστίζει

Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η ημερομηνία παράδοσης, εκτιμάται ότι οι πρώτες Amalfi θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής μέχρι τα τέλη του 2025. Όσο για την τιμή, με την Roma να αποχωρεί από την αγορά με αρχική τιμή περίπου 247.000 δολάρια, η Amalfi αναμένεται να ξεκινά κοντά στα 300.000 δολάρια ή περίπου 280.000 ευρώ, ανάλογα με την αγορά και τις προδιαγραφές.

Όσο για την ανοικτή εκδοχή, η Ferrari έχει ήδη κατοχυρώσει την ονομασία Amalfi Spider, οπότε η άφιξή της είναι μάλλον θέμα χρόνου…

Όλες οι ειδήσεις

Νέα μάρκα που κάνει πάταγο λέει πως… «είναι λογικό τα φρένα στα SUV της να πιάνουν φωτιά»!

Το νέο Toyota C-HR+ ήρθε στην Ελλάδα: Δες αναλυτικά εκδόσεις και τιμές – Με εγγύηση 1.000.000 km

Σε εφαρμογή τα νέα όρια ταχύτητας στο Δήμο Παπάγου-Χολαργού – Τι αλλάζει στα πρόστιμα για στάθμευση

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο