EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Φόρμουλα Ένα: Ανακοινώθηκαν οι έξι αγώνες σπριντ για το 2023

formoula-ena-anakoinothikan-oi-exi-agones-sprint-gia-to-2023-642009

Tις έξι πίστες, οι οποίες θα «φιλοξενήσουν» αγώνες σπριντ στη διάρκεια του 2023, ανακοίνωσε η Φόρμουλα Ένα. Υπενθυμίζεται ότι ο συγκεκριμένος «θεσμός»... ενισχύεται, καθώς το 2021 και το 2022 διεξήχθησαν τρεις αγώνες σπριντ.

Εξαιτίας της διεξαγωγής τους, τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά στα γκραν πρι που περιλαμβάνουν αγώνα σπριντ μετατίθενται για την Παρασκευή. Από τα δοκιμαστικά της Παρασκευής «βγαίνει» η σειρά εκκίνησης για τον αγώνα σπριντ μήκους 100 χιλιομέτρων που διεξάγεται το Σάββατο και ο οποίος, με τη σειρά του, κρίνει τη σειρά εκκίνησης για το γκραν πρι της Κυριακής.

Την επόμενη χρονιά οι αγώνες σπριντ θα διεξαχθούν στο πλαίσιο των γκραν πρι σε Αζερμπαϊτζάν (Baku City Circuit, 28-30 Απριλίου), Αυστρία (Red Bull Ring, 30 Ιουνίου-2 Ιουλίου), Βέλγιο (Spa-Francorchamps, 28-30 Ιουλίου), Κατάρ (Losail Circuit, 6-8 Οκτωβρίου), ΗΠΑ (Circuit of The Americas, 20-22 Οκτωβρίου) και Σάο Πάουλο (Interlagos, 3-5 Νοεμβρίου).

Η πίστα του Ιντερλάγκος συνεχίζει να αποτελεί «έδρα» για αγώνα σπριντ, καθώς φιλοξένησε τέτοιες κούρσες το 2021 και το 2022, ενώ το «σπίτι» της Red Bull, το Red Bull Ring, «στέγασε» έναν αγώνα πέρυσι. Τα άλλα σιρκουί που φιλοξένησαν αγώνες σπριντ στο παρελθόν είναι το Σίλβερστοουν, η Μόντσα και η Ίμολα.

Φόρμουλα Ένα: Καυτή Επικαιρότητα

Καυτή επικαιρότητα στην Φόρμουλα Ένα με την πολυαναμενόμενη παραίτηση του άλλοτε team principal της Ferrari F1, Ματία Μπινότο, το “όργιο” της διαδοχής του και τις συναρπαστικές πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει για τα μονοθέσια της νέας χρονιάς

Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι ο Ματία Μπινότο δεν έχαιρε πλέον της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης του προέδρου της Ferrari, Τζον Έλκαν.

Έδωσε την παραίτησή του και τα “σοβαρά” ονόματα που ακούγονται και παίζουν για τη διαδοχή του είναι αυτά των Βασέρ (Alfa Romeo), Τζακομπάτσι (νυν επιτυχημένο στέλεχος της Ferrari για το οποίο ο Έλκαν τρέφει μεγάλη εκτίμηση) και ενδεχομένως και Χέμπερι (πρώην Pirelli) και Μπέργκερ.

Ο Ζαν Τοντ είπε όχι ενώ ο Ρος Μπρόουν θα προτιμήσει την απόσυρση και την άνεση του καναπέ του σπιτιού του. Άλλα ονόματα όπως αυτά των Σεϊντλ, Τοστ και Κάλτενμπορν, κανείς δεν μπορεί να τα πάρει στα σοβαρά.

ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΒΟΜΒΑ

Παρότι στη Ferrari επικρατεί χάος όσον αφορά τα πολιτικά ζητήματα, το νέο της μονοθέσιο αναμένεται “Βόμβα”, τόσο όσον αφορά την ισχύ του κινητήρα, όσο και την επιτυχημένη αεροδυναμική.

Τα προβλήματα υπερθέρμανσης στον προθάλαμο καύσης του μηχανικού συνόλου ξεπεράστηκαν και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί η πλήρης ισχύς του Superfast κινητήρα, που ξεπερνά πλέον τους 1.110 ίππους του 2022.

Τα πλαϊνά του μονοθεσίου θα είναι σκαμμένα όπως αυτά εκείνου του 2022, ενώ το δάπεδο χαμηλής οπισθέλκουσας θα φέρει επιρροές από τη Red Bull.

Ο πολύπειρος αρχιτεχνικός Τζοκ Κλίαρ (άλλοτε επικεφαλής τεχνικός του Ζακ Βιλνέβ στη Williams) τόνισε ότι τα προβλήματα με την αυξημένη φθορά των ελαστικών που έπληξαν τη Rossa, μετά την επιβολή της περιοριστικής ντιρεκτίβας TD39, στο Σπα το 2022, έχουν πλέον ξεπεραστεί…

ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΑΪΝΑ ΑΠΟ ΤΗ MERCEDES;

Αυτό καταδεικνύει η φιλοσοφία του δαπέδου που παρουσίασε η ασημένια αρμάδα στο Ώστιν το 2022, αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Κατά τα άλλα στη Mercedes F1, δήλωσαν ότι υιοθετούν το δόγμα “αεροδυναμική αντί για δίαιτα”, αν και το παράδειγμα της Red Bull Racing του 2022, ίσως συνιστά ότι επίκειται να κάνουν ένα ακόμη λάθος μετά τα “zero sidepods” της περασμένης χρονιάς.

Αποτελεί νόμο ότι τα βοηθήματα Venturi, απαιτούν μεγάλα πλαϊνά, και αυτόν τον νόμο στη Mercedes F1 τον παρέβησαν το 2022…

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ

Μεγάλα πράγματα περιμένουμε στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 για το 2023 από τους διεκδικητές McLaren, Alpine και Aston Martin, καθώς οι κανονισμοί παραμένουν εν πολλοίς σταθεροί και τους παρέχεται έτσι το περιθώριο να πλησιάσουν τους κορυφαίους.

Στην Aston Martin ήδη έχουν εντυπωσιαστεί από το μοναδικό ταλέντο του Αλόνζο, ενώ στη McLaren, προς το παρόν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα υπερθέρμανσης των μηχανικών μερών.

ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΤΟ 2023

Red Bull Honda – Verstappen, Perez

Ferrari Scuderia – Leclerc, Sainz

Mercedes – Russell, Hamilton

Alpine – Ocon, Gasly

McLaren Mercedes – Norris, Piastri

Alfa Romeo  Bottas, ?

Aston Martin  Alonso, Stroll

Alpha Tauri Honda – De Vries, Tsunoda

Haas Ferrari – Magnussen, Hulkenberg

Williams Mercedes – Sargeant, Albon

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο