EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

GM: Στον πάγο οι διαφημίσεις της στο Twitter λόγω Έλον Μασκ

gm-ston-pago-oi-diafimiseis-tis-sto-twitter-logo-elon-mask-646287

Ο γίγαντας της αυτοκίνησης, General Motors, ανέστειλε τις διαφημίσεις της στο Twitter τώρα που ο Έλον Μασκ είναι ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας.

Η προσωρινή αυτή παύση έρχεται καθώς η εταιρεία με έδρα το Ντιτρόιτ προσπαθεί να πάρει μια ιδέα σχετικά με την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει από δω και πέρα το Twitter. Η GM είναι η πρώτη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που πραγματοποιεί μια τέτοια κίνηση.

«Συζητάμε με το Twitter για να κατανοήσουμε την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα διεύθυνση. Όπως συμβαίνει συνήθως με σημαντικές αλλαγές σε μια πλατφόρμα πολυμέσων, έχουμε διακόψει προσωρινά τις διαφημίσεις μας, με μόνο τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών να συνεχίζει», δήλωσε η εταιρεία.

Αυτή η κίνηση μπορεί να θεωρηθεί αναμενόμενη για τη General Motors, παντώς αυτή τη στιγμή είναι η μόνη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που ανέστειλε τις διαφημίσεις της λόγω Έλον Μασκ. Άλλες μάρκες, όπως η Citroën για παράδειγμα, αντιμετώπισαν την κατάσταση με χιούμορ. «Χαιρετάμε την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που ανήκει σε έναν από τους ανταγωνιστές μας», έγραφε ένα tweet από την Γαλλική εταιρεία, προφανώς αναφερόμενο στην Tesla.

Άλλα αξιόλογα ονόματα της αυτοκίνησης όπως ο Henrik Fisker κινούνται προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ο γνωστός σχεδιαστής και Διευθύνων Σύμβουλος της startup εταιρείας EV ,Fisker Inc, δεν περίμενε να μάθει εάν η προσφορά του Musk να αγοράσει το Twitter θα γίνει αποδεκτή ή όχι. Αντίθετα, φρόντισε να διαγράψει τον λογαριασμό του την ίδια μέρα που κυκλοφόρησε η είδηση, ενώ η εταιρεία του παραμένει στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στη Wall Street Journal, περίπου δώδεκα εταιρείες έχουν ζητήσει να σταματήσουν οι διαφημίσεις τους στο Twitter. Ο Έλον Μασκ απευθύνθηκε συγκεκριμένα στους διαφημιστές, με μια μεγάλη ανάρτηση που στην κανονική του μορφή θα …ξεπερνούσε το όριο των 140 λέξεων του Twitter. Ειρωνεία;

Σε αυτή του την ανάρτηση, o νέος ιδιοκτήτης του Twitter λέει συγκεκριμένα ότι «η διαφήμιση, όταν γίνεται σωστά, μπορεί να σε ευχαριστήσει, να σε διασκεδάσει και να σε ενημερώσει. Μπορεί να σου μάθει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν …που δεν γνώριζες καν ότι υπήρχε, αλλά είναι ότι πρέπει για σένα. Οι διαφημίσεις χαμηλής συνάφειας είναι ανεπιθύμητες, αλλά οι διαφημίσεις με μεγάλη συνάφεια έχουν στην πραγματικότητα ουσιαστικό περιεχόμενο».

Συνέχισε ευχαριστώντας όσους εξακολουθούν να διαφημίζονται μέσω της πλατφόρμας, ολοκληρώνοντας την ανάρτησή του με το «Ας χτίσουμε μαζί κάτι διαφορετικό». Προς το παρόν, η General Motors δεν θα …χτίσει τίποτα μαζί με τον Έλον Μασκ και το Twitter. Ο χρόνος θα δείξει αν το παράδειγμα της GM θα ακολουθήσουν κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο