EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Mazda δημιούργησε φλας με ρυθμό παλμού ανθρώπινης καρδιάς

h-mazda-dimiourgise-flas-me-rythmo-palmou-anthropinis-kardias-655507

H Mazda αποκάλυψε πρόσφατα το νέο της εγχείρημα, που είναι η σχεδίαση ενός τύπου φλάς που μιμείται τους χτύπους της ανθρώπινης καρδιάς.

Το εγχείρημα αυτό αποδείχθηκε πολύ δύσκολο, σύμφωνα με την εταιρεία. Το παλλόμενο νέο φλάς έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Mazda CX-30 και είναι δημιούργημα του γνωστού σχεδιαστή και ηγέτη ανάπτυξης λαμπτήρων Atsushi Yoshida. O Yoshida ανέφερε ότι παρότι οι λαμπτήρες LED έχουν πολλά πλεονεκτήματα, η συνήθειά τους να ανάβουν και να σβήνουν αμέσως τους κάνει να φαίνονται «ψυχροί» και ψηφιακοί. Το γεγονός αυτό ήταν ένα ζήτημα για τον σχεδιαστή, καθώς η Mazda δίνει τεράστια σημασία στα ανθρωποκεντρικά στοιχεία στους σχεδιασμούς της. Έτσι, η εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο φλάς που πάλλεται με καρδιακό παλμό, δίνοντας έναν άλλο χαρακτήρα από τα συμβατικά φλας.

Ένας λαμπτήρας τύπου φλας πρέπει να επικοινωνεί αποτελεσματικά την πρόθεση του οδηγού και να τραβήξει την προσοχή των πεζών και των άλλων οδηγών», επισήμανε ο Yoshida. «Είχα την πεποίθηση ότι η αίσθηση μιας ανθρώπινης καρδιάς θα μπορούσε να μειώσει την ένταση του οδηγού και να δημιουργήσει συναισθήματα ηρεμίας και ασφάλειας στον θεατή», κατέληξε. Προκειμένου να έχει τον σωστό παλμό το νέο φλας, ο Yoshida τόνισε ότι μελέτησε ηλεκτροκαρδιογραφήματα, παρακολουθώντας τις κυματομορφές που δημιουργούνται από έναν καρδιακό παλμό και τον τρόπο με τον οποίο καθυστερούσαν και μειώθηκαν.

Και ενώ μπορεί να φαίνεται απλή η εφαρμογή της ιδέας αυτής, αποδείχτηκε πολύ σύνθετη και ότι ήταν ένα πολύ δύσκολο προϊόν στην υλοποίησή του. Συγκεκριμένα, ο Yoshida και η ομάδα του χρειάστηκαν δυο χρόνια για να δημιουργήσουν ένα φλας που να είναι έτοιμο να τεθεί σε παραγωγή, τόσο που στην πραγματικότητα έχασε την πρώτη προθεσμία κυκλοφορίας του.

«Σημειώθηκε μεγάλη αποτυχία όταν ακυρώθηκε η πρώτη προγραμματισμένη εγκατάστασή του στο Mazda 3, επειδή το φως χαμήλωνε χωρίς συνέπεια και τον σωστό ρυθμό», δήλωσε ο Yoshida. «Ωστόσο, σε συνεργασία με τους μηχανικούς της Mazda και τον προμηθευτή μας την Stanley Electric Co, ρυθμίσαμε επανειλημμένα την λυχνία σήματος σε ρυθμού παλμού χρονικής διάρκειας 0,01 του δευτερολέπτου. Έτσι, λύσαμε το πρόβλημα και το φλας εγκαταστάθηκε με επιτυχία», σημείωσε.

Τώρα, ο σχεδιαστής ελπίζει ότι τα «Dimming Turn Signals» θα δείξουν στους ανθρώπους στον δρόμο πόση προσοχή δίνει η Mazda σε κάθε όχημά της.

Όλες οι ειδήσεις 

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο