EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Alfa Romeo ίσως επαναφέρει στην παραγωγή τα hatchback

i-alfa-romeo-isos-epanaferei-stin-paragogi-ta-hatchback-688792

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo πρότεινε ότι η βελτίωση της κερδοφορίας της εταιρείας ίσως ανοίξει τον δρόμο για την επιστροφή των hatchback.

Η Μιλανέζικη φίρμα, σταμάτησε το 2020 την παραγωγή του τελευταίου hatchback της γκάμας της, της Giulietta, μετά από 10 χρόνια στις αγορές, με την Alfa Romeo Tonale να χρησιμεύσει ως o έμμεσος αντικαταστάτης της, όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, αρνήθηκε να αποκλείσει την κατασκευή ενός νέου hatchback, παρά τις απαιτήσεις της Alfa στον όμιλο Stellantis να αποδώσει περιθώρια κέρδους σε επίπεδο premium μάρκας.

«Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν κερδίζουμε χρήματα, ακόμη και σε ένα hatchback», είπε ο Imparato στο βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου, Autocar. Η Giulietta ήταν μια επιτυχία για την Alfa, καθώς πούλησε 78.911 μονάδες σε όλη την Ευρώπη την καλύτερη χρονιά της, προτού οι νεότεροι αντίπαλοι την επισκιάσουν από άποψη κρατήματος, τεχνολογίας και εξοπλισμού.

Τα νέα αυτά έρχονται αφού η ιταλική μάρκα άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσε να επεκταθεί και στην κερδοφόρα αγορά πολυτελών ηλεκτρικών MPV.Εάν η Alfa κατασκεύαζε ένα νέο hatchback, ο πιθανός αντικαταστάτης της Giulietta ίσως να βασιζόταν στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis που πλέον περιλαμβάνει 14 μάρκες.

Έως και δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα μπορούν να κατασκευαστούν στην πλατφόρμα κάθε χρόνο, είπε η Stellantis. Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε κυρίως για συστήματα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά με τη δυνατότητα προσθήκης κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μεταξύ των αυτοκινήτων αυτής της πλατφόρμας είναι και τα επερχόμενα Alfa Romeo Giulia και Peugeot 3008.

Τα EV της προαναφερθείσας πλατφόρμας θα μπορούν να διανύσουν έως και 700 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση από μια μπαταρία 98 kWh, με μέγιστη ισχύ 382 ίππων προς το παρόν. Η STLA Medium είναι εγγενώς προσθιοκίνητη, αλλά η τετρακίνηση είναι δυνατή μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα.

Παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα επιτρέπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα νέο hatchback με βενζινοκινητήρα είναι απίθανο, δεδομένου ότι η Alfa Romeo έχει πει ότι θα είναι μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη μάρκα  από το 2027.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο