EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Retro Designs παρουσιάζει την Porsche 911 RSR Restomod του 1974

i-retro-designs-parousiazei-tin-porsche-911-rsr-restomod-tou-1974-675997

H 911 RSR Restomod αποτίει φόρο τιμής σε μια από τις πιο εμβληματικές Porsche 911, θριαμβεύτριας του πρώτου Διεθνή Αγώνα Πρωταθλητών (IROC).

Ακόμα και στις πιο -εστιασμένες στο οδηγό- σειρές μηχανοκίνητου αθλητισμού, η επιτυχία δε παύει να είναι ομαδική και όχι ατομική υπόθεση. Η φύση των αγώνων είναι συνεργατική και η κάθε ομάδα κάνει το καλύτερο δυνατό για να δώσει στον οδηγό της το πλεονέκτημα. Αυτό εγείρει συχνά το ερώτημα: Ποιος θα ήταν ο καλύτερος σε ένα απολύτως ισορροπημένο πεδίο; Την απάντηση σε αυτό προσπάθησε να δώσει ο Διεθνής Αγώνας Πρωταθλητών (IROC) τη δεκαετία του 1970.

Στον πρώτο αγώνα, οδηγοί-θρύλοι όπως ο Bobby Unser, ο Emerson Fittipaldi, ο A.J. Οι Foyt, Mark Donohue και George Follmer μπήκαν στις αγωνιστικές Porsche 911 Carrera RSR με σκοπό να μάθουν ποιος ήταν ο πιο γρήγορος. Αν και δεν κέρδισε τον τίτλο στο πρωτάθλημα IROC, ο Follmer κέρδισε τον δεύτερο αγώνα στο Riverside International Raceway με μια  –ανοιχτής μπλε απόχρωσης- Porsche που τώρα τιμάται από την ομάδα της Retro Designs.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκσυγχρονισμένου αυτοκινήτου που θα αποτίει φόρο τιμής στη θρυλική σειρά αγώνων. Η Porsche 911 RSR Restomod τιμά τον Follmer, φινιρισμένη σε απόχρωση Bahama Blue με λευκές πινελιές.

Σε αντίθεση με το πρωτότυπο, το αυτοκίνητο της Retro Design τροφοδοτείται από έναν twin-turbo εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων, με 300 ίππους να μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ειδικού κιβωτίου 915.

Η 911 RSR Restomod έχει βελτιωθεί αισθητά σε όλους τους τομείς, με τα coilovers της Bilstein να εξασφαλίζουν τον ομαλότητα, μαζί με τους τροχούς της ExtremeContact Sport και τα ελαστικά της Fikse, ενώ οι τεράστιες κόκκινες δαγκάνες με τους δίσκους της 930 Turbo εγγυώνται την εξαιρετική ισχύ πέδησης. Παράλληλα, το σύστημα εξάτμισης RSR που κατασκευάζεται από τη Retro Designs δίνει στον κινητήρα μια πιο αγωνιστική «νότα».

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο εσωτερικό της καμπίνας της 911 RSR Restomod, όπου βλέπουμε τα καθίσματα 917 Lillipop και το τιμόνι Momo Prototipo, που δίνουν στο αυτοκίνητο ένα πιο ρετρό λουκ. Η ιδιαίτερη 911 διαθέτει επίσης θερμαινόμενο παρμπρίζ, ηλεκτρικό ψυγείο και κλωβό ασφαλείας για την προστασία του οδηγού στην πίστα.

«Η έκδοση RSR IROC του 1974 παρουσίασε στην ομάδα μας ένα ενδιαφέρον σύνολο προκλήσεων», δήλωσε ο Daniel Valjevac, ιδιοκτήτης της Retro Designs. «Θέλαμε να παραμείνουμε πιστοί στη τρανό αγωνιστικό παρελθόν του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα το κάναμε κατάλληλο για τις σημερινές συνθήκες οδήγησης και αρκετά άνετο για οδηγό και επιβάτη να κάνουν ταξίδια και όχι μονάχα μερικούς γύρους στην πίστα».

Η τιμή για μια Porsche 911 RSR IROC της Retro Designs ξεκινά από τις 250.000 δολάρια (περίπου 230.000 ευρώ).

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο