EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η σκληροπυρηνική Alpine A110 R δείχνει τα δόντια της στο Παρίσι

i-skliropyriniki-alpine-a110-r-deichnei-ta-dontia-tis-sto-parisi-645053

Η Alpine A110 έχει τη φήμη ενός καθημερινού σπορ αυτοκινήτου πλήρως εστιασμένου στον οδηγό, αλλά η νέα A110 R στοχεύει ακόμα πιο ψηλά.

Κάνοντας το δημόσιο ντεμπούτο της μόλις πριν λίγες ημέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Alpine A110 R χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με την A110 S, αλλά είναι σημαντικά ταχύτερη τόσο στην ευθεία όσο και στην πίστα, χάρη στο χαμηλότερο βάρος και την βελτιωμένη αεροδυναμική της.

Όσον αφορά τη μείωση του βάρους, η A110 S θυμίζει …φτερό στον άνεμο σε σύγκριση με μια Porsche Cayman, έχοντας βάρος 1.116 κιλών. Ωστόσο, η Alpine κατάφερε να αφαιρέσει 34 κιλά επιπλέον, μειώνοντας το συνολικό βάρος της A110 R σε μόλις 1.082 κιλά. Η συνταγή που βοηθά να γίνει ένα ελαφρύ αυτοκίνητο ακόμα πιο ελαφρύ είναι, όπως πιθανότατα μαντέψατε, η χρήση ανθρακονημάτων.

Η carbon κουκούλα εξοικονομεί 2,9 κιλά και οι τροχοί (επίσης από ανθρακονήματα) εξοικονομούν 12,5 κιλά. Τα καθίσματα Sabelt μειώνουν 5 κιλά ακόμη και ενώ η Alpine δεν αναφέρει το βάρος του παράξενου και αδιαφανούς πίσω παραθύρου από carbon, αυτό είναι και το πιο εντυπωσιακό οπτικό χαρακτηριστικό ολόκληρου του αυτοκινήτου.

Το αποτέλεσμα αυτής της carbon «δίαιτας», είναι η εμφανές στον τομέα της επιτάχυνσης. Έτσι, ενώ το turbo 1,8 λίτρων Alpine R αποδίδει τους ίδιους 297 ίππους με 340 Nm ροπής όπως το A110 S, το ελαφρύτερο R επιταχύνεται στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 αντί για 4,2 δευτερόλεπτα.

Ήδη κατά 10 χλστ. χαμηλότερο από την S, η Α110 R μπορεί να έρθει άλλο τόσο πιο κοντά στον δρόμο για καλύτερα αποτελέσματα στην πίστα. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι 10% πιο σφικτές εμπρός και 25% πίσω ενώ και τα ελατήρια είναι 10% πιο σκληρά. Τα νέα αμορτισέρ μπορούν να ρυθμιστούν χειροκίνητα, με επιλογή μεταξύ 20 διαφορετικών, ενώ τα δισκόφρενα είναι κατασκευασμένα από σύνθετα υλικά.  Τα ελαστικά είναι semi-slick.

Η έκδοση R έχει το δικό της χρώμα, το γνωστό Racing Mat Blue, το οποίο μοιράζεται με το μονοθέσιο F1 της Alpine. Μέσα στα στοιχεία που αποκαλύπτουν την ταυτότητα της, (εκτός από την παντελή έλλειψη ορατότητας στο πίσω μέρος), είναι οι υφασμάτινες χειρολαβές θυρών τύπου Porsche RS και οι μικροΐνες που καλύπτουν σχεδόν κάθε επιφάνεια.

Αυτό για το οποίο η Alpine δεν έχει δώσει ακόμα στοιχεία είναι η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου, αλλά οι υποψήφιοι αγοραστές υπολογίζεται ότι θα απαιτηθεί να αποχωριστούν περισσότερα από 72.500 ευρώ. Όπως και οι A110 και A110 S όμως, εδώ έχουμε ένα αυτοκίνητο ολοκληρωτικά σχεδιασμένο για να καλύπτει τις ανάγκες του οδηγού.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο