EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Volvo Cars τιμά τη βιωσιμότητα μέσω της τέχνης

i-volvo-cars-tima-ti-viosimotita-meso-tis-technis-639783

Αυτό το καλοκαίρι η Volvo φέρνει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα στη Έκθεση Καλών Τεχνών του Φεστιβάλ Τεχνών και στο Διαγωνισμό Masters στο Laguna Beach της Καλιφόρνια, που θα είναι ανοιχτό έως τις 2 Σεπτεμβρίου 2022.

Για σχεδόν έναν αιώνα καλλιτέχνες παρουσιάζουν τη δουλειά τους στο Φεστιβάλ Τεχνών, ενώ ο Διαγωνισμός Masters αναδημιουργούσε διάσημα έργα τέχνης ως Living Pictures με πραγματικούς ανθρώπους.

Εφέτος η Volvo δημιούργησε μια Living Picture βασισμένη σε ένα δικό έργο τέχνης, το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo C40 Recharge, ένα συμπαγές πολυτελές SUV. Όμως αντί για ανθρώπους χρησιμοποίησε φυτά και λουλούδια στο σχήμα του προφίλ του αυτοκινήτου, τα οποία αντιπροσωπεύουν τη δέσμευση της σουηδικής μάρκας για έναν πιο βιώσιμο πλανήτη.

Στο έργο υπάρχει μια ποικιλία από περισσότερα από 20 είδη πραγματικών, ζωντανών φυτών και λουλουδιών που προέρχονται από τη Νότια Καλιφόρνια, συμπεριλαμβανομένων βοτάνων όπως το φασκόμηλο, αλλά η λεβάντα, ώστε οι επισκέπτες θαυμάζοντας το έργο να απολαμβάνουν και τις ιδιαίτερες μυρωδιές και να προσφέρει μια πλήρη αισθητηριακή εμπειρία.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία λάβουν μέρος σε μια κλήρωση για ένα C40 Recharge 2022, ενώ τα έσοδα από τις συμμετοχές θα υποστηρίξουν το όραμα του Φεστιβάλ Τεχνών να παρέχει καλλιτεχνική εκπαίδευση και υποτροφίες σε μαθητές γυμνασίων της περιοχής. Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 27 Αυγούστου.

«Είμαστε ευγνώμονες για τη συνεργασία της Volvo και τη συνεχή υποστήριξη των τεχνών», δήλωσε ο πρόεδρος του Φεστιβάλ Τεχνών David Perry. «Η δέσμευση της Volvo για ένα πιο βιώσιμο μέλλον είναι αξιοθαύμαστη. Η χρήση ζωντανών φυτών δεν είναι μόνο έξυπνη, αλλά και μια υπέροχη υπενθύμιση ότι τα εγχώρια λουλούδια και φυτά είναι μια πιο φιλική προς το περιβάλλον επιλογή.»

«Καθώς η Volvo Cars συνεχίζει την πορεία της προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον, το C40 Recharge Living Picture ζωντανεύει τους στόχους μας για βιωσιμότητα μέσω της τέχνης», δήλωσε ο Aleck Brownstein, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Volvo Cars Western Region.

Ως το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της Volvo που σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι αμιγώς ηλεκτρικό και να διαθέτει εσωτερικό χωρίς χρήση δέρματος, το C40 Recharge αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της μάρκας για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η εταιρεία στοχεύει έως το 2025 οι μισές παγκόσμιες πωλήσεις της να αφορούν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δεσμεύεται να γίνει μια εταιρεία αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030 στο δρόμο προς την κλιματική ουδετερότητα της μέχρι το 2040.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο