EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κλείνουν τα εργοστάσια της Daihatsu στην Ιαπωνία

kleinoun-ta-ergostasia-tis-daihatsu-stin-iaponia-695871

Μετά το σκάνδαλο με τις παραποιημένες δοκιμές ασφαλείας και την επακόλουθη διακοπή των παραδόσεων αυτοκινήτων, η Daihatsu αποφάσισε να αναστείλει προσωρινά τις εργασίες στα εργοστάσια συναρμολόγησης της στην Ιαπωνία.

Η απόφαση αφορούσε αρχικά τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις στους νομούς Shiga, Kyoto και Oita και στη συνέχεια επεκτάθηκε και στο εργοστάσιο Ikeda (νομός Οσάκα), κοντά στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Η Daihatsu, η οποία τις τελευταίες ημέρες χρειάστηκε να αντιμετωπίσει επιθεωρήσεις από το ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών, δεν έχει ακόμη προσδιορίσει ημερομηνία για την επανέναρξη των εργασιών. Συνολικά, 27 μοντέλα συναρμολογούνται στα τέσσερα εργοστάσια που επηρεάζονται από τη διακοπή των δραστηριοτήτων (πολλά εκ των οποίων για λογαριασμό της Toyota, η οποία κατέχει την πλήρη ιδιοκτησία του κατασκευαστή): το οικονομικό έτος 2022, κατασκευάστηκαν περίπου 930 χιλιάδες αυτοκίνητα, σύμφωνα με πηγές του Ιαπωνικού Τύπου. Υπάρχει επίσης έντονη ανησυχία για τις σχετικές βιομηχανίες, δεδομένου ότι – σύμφωνα με αναλυτές της Teikoku Databank – περίπου 8 χιλιάδες εταιρείες στην Ιαπωνία παρέχουν άμεσα ή έμμεσα προϊόντα ή υπηρεσίες στη Daihhatsu, η οποία έχει διακόψει τις παραγγελίες ανταλλακτικών και έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για αποζημίωση στους προμηθευτές. Η Daihatsu βρίσκεται επίσης σε συζητήσεις με το σωματείο για τους μισθούς των εργαζομένων κατά την περίοδο αναστολής της παραγωγής.

Όπως είναι γνωστό, η εταιρεία έχει σταματήσει όλες τις παραδόσεις, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και εκτός Ιαπωνίας, αν και σε ορισμένες χώρες όπως η Ινδονησία και η Μαλαισία επανήλθαν οι εξαγωγές, αφού οι αρμόδιες κυβερνήσεις δήλωσαν τη συμμόρφωση της Daihatsu με τα πρότυπα τοπικής ασφάλειας. Η διακοπή των παραδόσεων επιβλήθηκε μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήχθη από ανεξάρτητη επιτροπή που δημιουργήθηκε ειδικά για να ρίξει φως στις εκτροπές που παραδέχθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο η ίδια η Daihatsu. Η έρευνα εντόπισε πρόσθετες περιπτώσεις παραποίησης και, συγκεκριμένα, παρατυπιών σε «174 είδη σε 25 κατηγορίες δοκιμών». Ο αριθμός των επηρεαζόμενων μοντέλων έχει πλέον αυξηθεί σε 64, εκ των οποίων τα 22 πωλούνται από τη μητρική εταιρεία Toyota.

 

Όλες οι ειδήσεις

Τα 10 καλύτερα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε το 2023!

Δοκιμάζουμε την ακραία BMW XM με τους 653 ίππους

Διόδια: Αυτές είναι οι νέες τιμές – Πόσο θα πληρώνουμε με το νέο έτος [παραδείγματα]

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο