EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Made in Germany το Golf που θα μπαίνει στην πρίζα

made-in-germany-to-golf-pou-tha-bainei-stin-priza-686890

Η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι θα κατασκευάσει το επερχόμενο πλήρως ηλεκτρικό Golf στο εργοστάσιό της στο Wolfsburg της Γερμανίας προς το τέλος αυτής της δεκαετίας, μαζί με άλλα μοντέλα της πλατφόρμας Scalable Systems Platform (SSP).

Ένα νέο ηλεκτρικό SUV κατηγορίας Α – με άλλα λόγια, ένα αυτοκίνητο πόλης – θα κατασκευαστεί επίσης στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ από το 2026, ενώ το λεγόμενο Project Trinity που αρχικά σχεδιαζόταν για το ίδιο εργοστάσιο έχει ανακατανεμηθεί στο εργοστάσιο στο Zwickau, όπου συναρμολογούνται τα ID.3, ID.5 και Cupra Born για τις Ευρωπαϊκές αγορές.

Οι αποφάσεις ελήφθησαν μετά από μια συνάντηση μεταξύ του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου της γερμανικής μάρκας και του Εποπτικού Συμβουλίου του μητρικού ομίλου, που κατέληξε στο σχέδιο κατανομής οχημάτων για τη Volkswagen έως το 2028 (μόνο στα γερμανικά εργοστάσια).

Ως μέρος του ανασχηματισμού, τα μοντέλα της VW θα ομαδοποιηθούν ανάλογα την πλατφόρμα για κάθε εργοστάσιο, με την ελπίδα ότι αυτό θα μειώσει την πολυπλοκότητα και το κόστος. Με αυτά τα λόγια, λεπτομέρειες για το προαναφερθέν SUV της κατηγορίας Α, το οποίο είναι πιθανό να είναι μια έκδοση του φημολογούμενου ID.1, δεν έχουν προσφερθεί από τον Γερμανό κατασκευαστή.

Προηγουμένως, η VW είπε ότι η έκδοση παραγωγής του ID. 2all concept, το οποίο αναμένεται να γίνει ο ηλεκτρικό διάδοχος του Polo, θα είχε αρχική τιμή κάτω από 25.000 €, οδηγώντας στην ιδέα ότι το μικρότερο ID.1 (το όνομα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη) θα είναι ίσως πιο φθηνό.

Επί του παρόντος, η Volkswagen έχει ακόμα στην γκάμα της το ηλεκτρικό e-up! που παρουσιάστηκε το 2009 στη Γερμανία με τιμή εκκίνησης  29.995 €, καθιστώντας το μια πολύ προσιτή λύση για κάποιον που επιθυμεί να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Όσο για το Golf, αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του το 2028 στην αρχιτεκτονική SSP του ομίλου Volkswagen, η ίδια που βασίζεται το ID. 2all concept, σύμφωνα με τον επικεφαλής της μάρκας VW Thomas Schafer. Το Golf 9ης γενιάς θα επωφεληθεί ίσως από μια αρχιτεκτονική 800 volt που θα του επιτρέπει να φορτίζει με ισχύ τουλάχιστον 175 κιλοβάτ. Η πλατφόρμα SSP έχει επίσης σχεδιαστεί με γνώμονα τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 4.

Σε σχετικές ειδήσεις, το Reuters ανέφερε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι το VW Group θα αναστείλει την παραγωγή των Volkswagen ID.3 και Cupra Born στα εργοστάσια του Zwickau και της Δρέσδης στη Γερμανία για τις δύο πρώτες εβδομάδες του Οκτωβρίου, επειδή η ζήτηση δεν είναι σε ίδιο επίπεδο όπως η προσφορά.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο