EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Mercedes 190 E 2.3-16. Το σεντάν που «έσπασε» τα χρονόμετρα

mercedes-190-e-2-3-16-to-sentan-pou-espase-ta-chronometra-713019

Στην ιστορία της Mercedes-Benz εκείνη η μέρα στην Ιταλία ήταν καθοριστική. Το τετράπορτο 190 E 2.3-16 επρόκειτο να κάνει το γύρο της γης σε οκτώμισυ μέρες υπό 40 βαθμούς Κελσίου.

Το θρυλικό Mercedes 190 E 2.3-16 στα πιτ της Ναρντό. Το επίδικο ήταν η καταξίωση ως ανθεκτικό και γρήγορο driver’s car, ικανό για ένα μεγάλο ρεκόρ.

Μόλις είχε βγει το αντίπαλο δέος, το BMW M3 E30. Κι αυτό ήταν ένα τετράθυρο σεντάν. Διακριτικό αλλά οδηγοκεντρικό. Δεν είχε ξαναγίνει στα χρονικά της Mercedes ένα ανάλογο μοντέλο. Αλλά κάπως έπρεπε να πεισθούν και οι απαιτητικοί

Υπήρχαν δύο τρόποι για να γίνει κάτι τέτοιο.

Ο πρώτος ήταν να ρίξει η εταιρεία άπειρο επικοινωνιακό χρήμα. Να δουν το νέο μοντέλο μέχρι και οι αγέννητοι. Και μόνο ποσοστιαία να το δεις, τα νούμερα των πωλήσεων θα μοίραζαν χαμόγελα.

Ο δεύτερος τρόπος ήταν πιο δύσκολος. Ήθελε πίστα, χρονόμετρα, πίεση και ένα ερωτηματικό για το αποτέλεσμα.

Όμως η απόφαση στη Στουτγάρδη όφειλε να είναι τέτοια, δύσκολη, απέναντι στις αποφάσεις του Μονάχου, εκεί όπου, ως γνωστόν, έχει την έδρα της η BMW. Κι αυτό γιατί το Mercedes-Benz 190 E 2.3-16, το baby Mercedes, όπως το έλεγαν, ήταν μεν το μικρότερο μοντέλο της γκάμας, ωστόσο βρισκόταν σε αποστολή.

Ο κωδικός του μοντέλου έλεγε τη μισή αλήθεια: 2,3 λίτρα και 16βάλβιδο καπάκι. Τα υπόλοιπα έπρεπε να αποδειχθούν στην πίστα της Ναρντό. Να προκύψει με νούμερα η αξιοπιστία οδηγώντας με το πόδι στη μοκέτα επί χιλιάδες χιλιόμετρα, να βγει ο χρόνος ο σωστός, να έρθει η υστεροφημία απέναντι στη Βαυαρία.

Διαβάστε τη συνέχεια στο 4drivers.gr πατώντας εδώ.

Όλες οι ειδήσεις

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία: Πώς θα μεταφέρονται – Ποιες εταιρείες εφαρμόζουν την εγκύκλιο

Πάσχα 2024: Ταξιδεύουμε στην Ριβιέρα της Πελοποννήσου

Στον Ταΰγετο με 8 υπέροχα driver’s cars. Just drive

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο