EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νέο μοντέλο απευθείας πωλήσεων από τη Skoda

neo-montelo-apeftheias-poliseon-apo-ti-skoda-687400

Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 2024 με το επερχόμενο Skoda Elroq, προτού το επεκτείνει σε όλη τη γκάμα της τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες.

Η Skoda πρόκειται να υιοθετήσει ένα μοντέλο απευθείας πωλήσεων (Direct Sales) στην Ευρώπη, ακολουθώντας τα βήματα άλλων εταιρειών όπως η Stellantis και η Mercedes-Benz που ήδη κάνουν παρόμοιες κινήσεις. Με το νέο πρόγραμμα οι αντιπροσωπείες θα πωλούν οχήματα για λογαριασμό του κατασκευαστή και οι αντιπρόσωποι θα κάνουν παρόμοιες αποδόσεις με αυτές που κάνουν επί του παρόντος. Αν και δεν είναι ακόμη γνωστό σε ποιες χώρες θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά το νέο μοντέλο πωλήσεων, το Auto News αναφέρει ότι ο κίνδυνος αποθεμάτων και το κόστος αναχρηματοδότησης νέων αυτοκινήτων θα μεταφερθούν στη Skoda. Εν τω μεταξύ, οι έμποροι θα συνεχίσουν να πληρώνουν για το προσωπικό και τα κτίρια.

«Η προγραμματισμένη αμοιβή επιτρέπει στους εταίρους να επιτύχουν παρόμοια απόδοση όπως τα προηγούμενα χρόνια, αν αγνοήσουμε τα δύο τελευταία χρόνια», δήλωσε ο Γερμανός επικεφαλής της Skoda, Jan-Hendrik Huelsmann. «Οι αποδόσεις των συνεργατών της Skoda ήταν πάντα καλύτερες από αυτές των ανταγωνιστών συγκρίσιμου όγκου». Ο Όμιλος VW θα προσπαθήσει να αποτρέψει τον κανιβαλισμό σε όλες τις μάρκες του, προσφέροντας αμοιβή περίπου 6,5% σύμφωνα με το μοντέλο πωλήσεων.

«Η κυκλοφορία του νέου μοντέλου πωλήσεων με την εισαγωγή του Elroq και η σταδιακή επέκταση σε νέα μοντέλα είναι σύμφωνη με τη διαπραγματευτική μας θέση», πρόσθεσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αντιπροσώπων της Skoda, Thomas Peckruhn.

Ο Huelsmann πρόσθεσε ότι η Skoda «θα μειώσει το προσωπικό και τα πρότυπα κατασκευής στο τμήμα πωλήσεων σε μια προσπάθεια να μειώσει την πίεση στους συνεργάτες μας». Πρόσθεσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα διενεργήσει σύντομα έλεγχο δικτύου και θα αποφασίσει για τη δημιουργία του μελλοντικού δικτύου αντιπροσώπων της στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους. Το Auto News πιστεύει ότι η Skoda θα δώσει έμφαση στον αριθμό των αντιπροσώπων και όχι στον αριθμό των τοποθεσιών.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο