Το «κάθε εμπόδιο για καλό» ισχύει στο ακέραιο για τη Nissan – Ποιος είναι ο κολοσσός που θα την σώσει
Το «σίριαλ» των προηγούμενων μηνών στην προσέγγιση Honda – Nissan, είχε πολλά επεισόδια με δράμα, ίντριγκα και ανατροπές. Αρχικά, οι προθέσεις ήταν αμφότερα καλές αλλά όσο περνούσε ο καιρός, προέκυπταν διάφορα εμπόδια με τις δύο εταιρείες να αλληλοκατηγορούν η μια την άλλη για διαφορετικούς λόγους.
H Nissan, αξίωνε ότι η Honda ζητούσε «Γη και Ύδωρ» για να προχωρήσει η συμφωνία και η Honda με τη σειρά της, κατηγορούσε τη Nissan ότι κωλυσιεργεί χαρακτηριστικά, χωρίς να διεκπεραιώνει ούτε τα απλά προαπαιτούμενα για το «deal».
Διαβάστε σχετικά:
H Ηonda πρόθυμη για επανεκκίνηση συνομιλιών με Nissan… αν καρατομήσει τον CEO της
Είναι επίσημο: Τίτλοι τέλους στην συμφωνία Honda και Nissan
Κάπως έτσι, το όλο πράγμα «βρήκε τοίχο» και η αυλαία έπεσε τον Φεβρουάριο που μας πέρασε, με το μέλλον της Nissan να παραμένει σε status: αβέβαιο.
Τώρα όμως, ένας νέος «μνηστήρας» φαίνεται πως χτύπησε την πόρτα της Nissan προσφέροντας βοήθεια και είναι «παλικάρι σαν τα κρύα τα νερά, με πλούσια τα προικιά του». Ο λόγος για την Toyota, με δημοσιεύματα να θέλουν ένα πολύ υψηλόβαθμο στέλεχος της, να προσεγγίζει τη Nissan.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το τι μπορεί να συζητούν οι δυο κατασκευάστριες δεν υπάρχουν και αμφότερες οι εταιρείες κρατούν το στόμα τους ερμητικά κλειστό. Σε επίπεδο εικασιών πάντως, η Toyota το έχει συνήθειο να αποκτά μικρά μερίδια από άλλους κατασκευαστές.
Είναι γνωστό ότι έχει προχωρήσει σε αυτού του είδους την επιχειρηματική σύνδεση με τις Subaru, Mazda, Suzuki και Isuzu, ενώ κατέχει το 50,1% της κατασκευάστριας βαρέων οχημάτων Hino και εξολοκλήρου την Daihatsu.
Όλα τα σενάρια είναι λοιπόν ανοικτά, ωστόσο η περίπτωση της Nissan αποτελεί ένα ξεχωριστό κεφάλαιο με ιδιαιτερότητες, οπότε είναι κάπως δύσκολο να γίνει πρόβλεψη για το είδος τις συμφωνίας. Δεδομένου δε του φιάσκου με τη Honda, το καλάθι θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση μικρού μεγέθους.
Όλες οι ειδήσεις
Τι γυρεύουν 600.000 μέλισσες στο εργοστάσιο της Lamborghini;
Το Fiat Panda 4×4 επιστέφει – Τουλάχιστον έτσι ελπίζουμε
ΚΤΕΟ: Πως οι συχνότεροι & αυστηρότεροι έλεγχοι θα σώσουν χιλιάδες ζωές