Το Peugeot 208 GTi επιστρέφει ηλεκτρικό και πανίσχυρο με 278 ίππους! Το πιο δυνατό GTi όλων των εποχών είναι γεγονός.
Το Peugeot 208 GTi είναι και πάλι εδώ. Και αυτή τη φορά, πιο δυνατό από ποτέ! Το θρυλικό σήμα «GTi» επιστρέφει σε ηλεκτρική εκδοχή με 278 ίππους, μετατρέποντας το αγαπημένο supermini σε ένα καθαρόαιμο hot hatch, έτοιμο να τα βάλει με το Alpine A290 και το Mini JCW Electric.
Η παρουσίασή του στο 24ωρο του Le Mans δεν ήταν καθόλου τυχαία. Πρόκειται για το πιο δυνατό GTi στην ιστορία της Peugeot, με τεχνολογία εμπνευσμένη από το αγωνιστικό 9X8 και επιδόσεις που «ζαλίζουν».
0-100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα!
Ο εμπρός τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας, προερχόμενος από την Alfa Romeo Junior Veloce, αποδίδει 278 ίππους και 345 Nm ροπής, σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό. Το βάρος των 1.596 κιλών δεν εμποδίζει το νέο GTi να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, αφήνοντας πίσω ανταγωνιστές όπως το Alpine A290 και το Mini Electric JCW.
Παρά τη χρήση της ίδιας μπαταρίας 54 kWh με το απλό e-208, το GTi ενσωματώνει ειδικό λογισμικό ψύξης και ανάκτησης ενέργειας, προσφέροντας αυτονομία 350 km και δυνατότητα ταχείας φόρτισης 20-80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Σπορ εμφάνιση με αναφορές στο 205 GTi
Η εμφάνιση του 208 GTi μαρτυρά τις προθέσεις του. Χαμηλότερο κατά 30 χιλ., φαρδύτερα μετατρόχια, εντυπωσιακό spoiler, διαχύτης εμπνευσμένος από αγώνες και 18άρες ζάντες με σχεδιασμό που παραπέμπει στο κλασικό 1.9 GTi. Φορά επίσης Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά και φρένα 355mm. Και μόνο η επιλογή του ελαστικού, δείχνει πως πρόκειται για το πιο εστιασμένο εκ των τριών “συγγενικών” σπορ ηλεκτρικών του Ομίλου Stellantis. Θυμίζουμε ότι τα άλλα δύο είναι τα Alfa Romeo Junior Veloce και Abarth 600e.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε bucket καθίσματα με κόκκινο-μαύρο χρωματισμό, αλκαντάρα σε διάφορα σημεία της καμπίνας και κόκκινες λεπτομέρειες στα πατάκια. Το σαλόνι παραπέμπει ευθέως στο θρυλικό 205 GTi, συνδυάζοντας την κλασική γοητεία με σύγχρονη τεχνολογία.
Με την υπογραφή της Peugeot Sport, το νέο ηλεκτρικό 208 GTi δεν είναι απλώς ένας διάδοχος, αλλά μια επανεκκίνηση του μύθου. Και με τέτοιες επιδόσεις, εμφάνιση και τεχνολογία, δεν υπάρχει αμφιβολία: είναι το πιο “GTi” GTi που είδαμε ποτέ.
Όλες οι ειδήσεις
Το φθηνότερο Hyundai Tucson στην Ελλάδα – Η τιμή του
Γίνεται να υπάρξει ανεκτή κυκλοφορία χωρίς τη διήθηση των δίτροχων;
Ήρθε Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01 με 281 ίππους και 75 km ηλεκτρικής αυτονομίας – Αναλυτικά οι τιμές