Η Porsche ξεκίνησε πρόσφατα την παραγωγή συνθετικών καυσίμων, μαζί με τους συνεργάτες της στην Punta Arenas της Χιλής.
Η εγκατάσταση εγκαινιάστηκε παρουσία του Υπουργού Ενέργειας της Χιλής, Diego Pardow, και των μελών του εκτελεστικού συμβουλίου της Porsche, Barbara Frenkel και Michael Steiner. Πραγματοποιήθηκε τελετουργικό ανεφοδιασμού μιας Porsche 911, χρησιμοποιώντας την πρώτη παρτίδα συνθετικού καυσίμου που παρήχθη από το εργοστάσιο.
Στην πιλοτική φάση της παραγωγής eFuel θα παράγονται περίπου 130.000 λίτρα κάθε χρόνο, με το νέο καύσιμο να χρησιμοποιεται αρχικά σε έργα όπως το Porsche Mobil 1 SuperCup καθώς και στα Porsche Experience Centers. Αφού ολοκληρωθεί η πιλοτική φάση, το έργο θα επεκταθεί και αναμένεται η παραγωγή 55 εκατομμυρίων λίτρων ετησίως, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Η συγκεκριμένη τοποθεσία θα μπορεί τελικά να παράγει 550 εκατομμύρια λίτρα eFuel ετησίως.
«Η Porsche έχει δεσμευτεί για την ηλεκτροκίνηση και τα ηλεκτρικά καύσιμα ως συμπληρωματική τεχνολογία», δήλωσε η Barbara Frenkel, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Προμηθειών της Porsche AG. « Η χρήση eFuels μειώνει τις εκπομπές CO2. Η βιομηχανική παραγωγή συνθετικών καυσίμων θα πρέπει να συνεχιστεί να προωθείται παγκοσμίως. Με το πιλοτικό εργοστάσιο eFuels, η Porsche έχει ηγετικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη», πρόσθεσε η Frenkel.
Η Porsche θέλει την απελευθερωθεί πλήρως από την εκπομπή ρύπων έως το 2030 και έχει επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη και παραγωγή eFuels. Η Γερμανική εταιρεία σχεδιάζει επίσης την παραγωγή εργοστασίων παραγωγής συνθετικών καυσίμων (eFuel) στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία.
«Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες» , ανέφερε ο Michael Steiner , μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Ανάπτυξης και Έρευνας της Porsche AG. «Υπάρχουν σήμερα περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα eFuels . Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων», κατέληξε ο Steiner.
Όλες οι ειδήσεις