EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πως επηρεάζει το Brexit τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

pos-epireazei-to-brexit-ta-ilektrika-aftokinita-686511

Το Brexit συνεχίζει να επηρεάζει τους Βρετανούς οι οποίοι ενδέχεται να επωμιστούν ένα επιπλέον 10% για την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Οι νέοι εμπορικοί κανόνες που θα εφαρμοστούν από τον Ιανουάριο θα περιλαμβάνουν απαιτήσεις για «κανόνες καταγωγής». Αυτοί οι κανόνες θα απαιτούν από τα ηλεκτρικά οχήματα να έχουν 45% τοπικά παραγόμενο περιεχόμενο από το 2024, ποσοστό που θα αυξηθεί στο 50% και στο 60% για τις μπαταρίες και τα πακέτα μπαταριών. Η αλλαγή θα επηρεάσει τις αποστολές από και προς το Ηνωμένο Βασίλειο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν επιτύχουν τους στόχους ενδέχεται να αντιμετωπίσουν δασμούς εισαγωγής 10% από τη Βρετανία ή την ΕΕ .

Εάν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μεταβιβάσουν αυτούς τους δασμούς στους καταναλωτές, καθώς το κόστος για να το επωμιστούν οι ίδιες ίσως κάνει την παραγωγή ενός ηλεκτρικού οχήματος ασύμφορο για την εταιρεία, θα αυξήσει την τιμή ενός ηλεκτρικού Mini κατά 3.000 λίρες ή 3.473 ευρώ. Τα ακριβότερα ηλεκτρικά οχήματα θα μπορούσαν να δουν τις τιμές τους να αυξάνονται κατά ακόμη πιο σημαντικά ποσά.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τόσο από το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και από την ΕΕ θέλουν οι νόμοι περί κανόνων καταγωγής να καθυστερήσουν μέχρι το 2027, καθώς δεν μπορούν επί του παρόντος να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις. Εταιρείες όπως η Stellants, η Vauxhall (η βρετανική Opel) και η Peugeot έχουν επίσης απειλήσει να κλείσουν ορισμένες από τις δραστηριότητές τους στην Βρετανία εάν δεν επιτευχθεί νέα συμφωνία, αναφέρει το iNews .

«Η αύξηση των τιμών καταναλωτή των ευρωπαϊκών ηλεκτρικών οχημάτων, την ίδια στιγμή που πρέπει να παλέψουμε για μερίδιο αγοράς ενόψει του σκληρού διεθνούς ανταγωνισμού, δεν είναι η σωστή κίνηση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Renault και πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, Λούκα ντε Μέο . «Η Ευρώπη θα πρέπει να υποστηρίζει τη βιομηχανία της στη μηδενική μετάβαση όπως και άλλες περιοχές – όχι να την εμποδίζει».

Η υπουργός Επιχειρήσεων της Βρετανίας Κέμι Μπάντενοχ δήλωσε πρόσφατα ότι ελπίζει στην επίτευξη μιας νέας συμφωνίας. Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει μέχρι στιγμής αρνηθεί να εξετάσει το ενδεχόμενο σύναψης νέας συμφωνίας, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορεί σύντομα να χρειαστεί να ξοδέψουν πολύ περισσότερα για ένα EV.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο