EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρώτες φωτογραφίες του νέου Volkswagen Passat station wagon

protes-fotografies-tou-neou-volkswagen-passat-station-wagon-676788

Το νέο Volkswagen Passat είναι μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο και διατίθεται και ως plug-in υβριδικό με ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων.

Μπορεί να εμφανίζεται καμουφλαρισμένο, ωστόσο, οι φωτογραφίες του νέου Passat μας επιτρέπουν να δούμε το πόσο έχει αλλάξει το γερμανικό station wagon της VW, ειδικά στο εσωτερικό της καμπίνας.

Για το νέο Passat υπάρχουν 3 επιλογές κινητήρα: diesel, βενζίνης (πλήρως η ήπια υβριδικό) και plug-in υβριδικό με 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Συγκεκριμένα, το δηλωμένο εύρος κυμαίνεται από 90 έως 120 χλμ., για ένα σύστημα μειωμένης ισχύος σε δύο επίπεδα (204 και 272 ίππους), κατασκευασμένο γύρω από τον TSI κινητήρα 1,5 λίτρων που υποστηρίζεται από ηλεκτρική μονάδα 40 ή 70 kW και επαναφορτιζόμενη 23 kWh σε συνεχές ρεύμα ισχύος έως 50 kW.

Οι προβολείς LED IQ matrix κάνουν επίσης το ντεμπούτο τους στην ένατη γενιά και είναι πιο ισχυροί από τους προηγούμενους, με εμβέλεια περίπου 500 μέτρων. Μιλώντας όμως για τεχνολογία, το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό είναι το ταμπλό του νέου γερμανικού station, το οποίο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Στο κέντρο, υπάρχει η οθόνη infotainment που εμφανίζεται ήδη στο ID.7, με διαγώνιο 13 ή 15 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.

Μπαίνοντας στο νέο Passat, το πρώτο εντυπωσιακό στοιχείο είναι ο χώρος. Η νέα γενιά, που θα φτάσει μέχρι το τέλος του έτους, είναι 14 εκατοστά μεγαλύτερη (4.92 μέτρα), με μεταξόνιο 2.84 μέτρα, όλα προς όφελος του έξτρα χώρου, ενώ διαθέτει πορτμπαγκάζ 690 λίτρων. Με σχεδόν αμετάβλητο ύψος, μοιάζει με ένα πολύ μακρύ αυτοκίνητο, μια λιμουζίνα σε μορφή station wagon.

Χτισμένο στην εξέλιξη της θερμικής πλατφόρμας Mqb, το νέο Passat διαθέτει ανάρτηση MacPherson μπροστά και ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων πίσω, εμπλουτισμένη με την τελευταία εξέλιξη του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου DCC για τα αμορτισέρ που αποκαλύπτει αμέσως την αποτελεσματικότητά του στο να διατηρεί το αμάξωμα σε επίπεδο και ουδέτερο, απορροφώντας θαυμάσια τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κάθε αμορτισέρ είναι εξοπλισμένο με δύο βαλβίδες αντί για μία, έτσι ώστε να ελέγχονται χωριστά οι φάσεις συμπίεσης και επαναφοράς.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο