EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ράλλυ Ακρόπολις: Σαν σήμερα η υπέρ-ειδική διαδρομή στο ΟΑΚΑ το 2005

rally-akropolis-san-simera-i-yper-eidiki-diadromi-sto-oaka-to-2005-637844

Με αφορμή την ανακοίνωση για μια υπέρ-ειδική διαδρομή μέσα στο Ολυμπιακό Στάδιο, ας δούμε πώς άρχισαν όλα, πριν από 17 χρόνια, στις 23 Ιουνίου 2005.

Άνοιξη του 2005 και η Ελλάδα ζούσε εποχές μεγάλης ευημερίας. Οι λάτρεις των αγώνων αυτοκινήτου (και όχι μόνο) προετοιμάζονταν για το Ράλλυ Ακρόπολις που εκείνη τη χρονιά γινόταν αρκετά αργότερα από τις υπόλοιπες φορές.

Και ξαφνικά σκάει σαν βόμβα η είδηση ότι θα γίνει μια ασφάλτινη υπέρ-ειδική διαδρομή μέσα στο  Στάδιο που μόλις 10 μήνες νωρίτερα είχε φιλοξενήσει την φαντασμαγορική τελετή έναρξης και πολλά αγωνίσματα του «Αθήνα 2004».

Οι ερωτήσεις πολλές, κυρίως σχετικά με την ασφάλεια πληρωμάτων και θεατών. Όμως η ιδέα μιας διπλής, σχεδόν παράλληλης διαδρομής με μια γέφυρα στο σημείο που οι δύο διαδρομές διασταυρώνονται ήταν κάτι που είχαμε δει αρκετές φορές να γίνεται στα Κανάρια νησιά. Τότε που η Michele Mouton διοργάνωνε στο τέλος κάθε χρόνου τον «Αγώνα των Πρωταθλητών» με συμμετοχή των κορυφαίων οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και όχι μόνο. Βέβαια εκείνη η διαδρομή ήταν μικτή (με ασφάλτινα και χωμάτινα τμήματα) και δεν γινόταν μέσα σε κάποιο στάδιο.

Μόνο να φανταστούμε μπορούμε τον πονοκέφαλο που δημιούργησε η ιδέα στον Βασίλη Δεσποτόπουλο (Πρόεδρο της ΕΛΠΑ) και στον Αλέξανδρο Μανιατόπουλο (Πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής Αγώνων), όπως στην Αννίτα Πασσαλή που ήταν (και είναι) αλυτάρχης του αγώνα.

Τελικά η κατασκευή έγινε όπως είχε προγραμματιστεί, το στάδιο γέμισε ασφυκτικά, οι θεατές δημιούργησαν μια ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα και οι βρυχηθμοί των WRC ακούγονταν σε πολύ μεγάλη απόσταση από το Ολυμπιακό Στάδιο. Η τεράστια επιτυχία του εγχειρήματος έπαιξε μεγάλο ρόλο στο να ψηφιστεί το Ράλλυ Ακρόπολις ως ο καλύτερος αγώνας του WRC το 2005.

Την επόμενη χρονιά ακολουθήθηκε μια παρόμοια συνταγή αλλά χωρίς επιτυχία. Το κέντρο του αγώνα ήταν στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο παρκινγκ του Ολυμπιακού Σταδίου, κάτι που οι οργανωτές περίμεναν ότι θα προσελκύσει πολλούς θεατές. Επιπλέον ο αγώνας δεν είχε μια, αλλά δύο υπέρ-ειδικές διαδρομές μέσα στο στάδιο, την πρώτη και την τελευταία του αγώνα, που έγιναν το απόγευμα της Πέμπτης και το μεσημέρι της Κυριακής αντίστοιχα. Όμως οι τιμές των εισιτηρίων, τα ωράρια και οι ημερομηνίες, που συνέπιπταν με τις Πανελλήνιες εξετάσεις συνέβαλλαν στην πολύ μικρότερη επιτυχία των δύο υπέρ-ειδικών διαδρομών.

Όλοι εμείς που αγαπούμε τους αγώνες αυτοκινήτου και ειδικά το Ράλλυ Ακρόπολις, ελπίζουμε να δούμε έναν όμορφο, ασφαλή αγώνα με έντονο συναγωνισμό και μια πολύ επιτυχημένη υπέρ-ειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό Στάδιο.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο