EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Συνεργείο στη Γερμανία «συνθέτει» το πρώτο Audi RS6 sedan

synergeio-sti-germania-synthetei-to-proto-audi-rs6-sedan-672961

Οι τεχνικοί της Ado X Performance «πάντρεψαν» ένα ταπεινό A6 με ένα RS6, δημιουργώντας ένα μοναδικό Audi RS6 sedan.

Το Audi RS6 sedan κατασκευάστηκε από την Ado X Performance, μια εταιρεία που έχει προϊστορία σε ανάλογα projects. Το συγκεκριμένο είναι συνέχεια του Audi RS6 C7 sedan, το οποίο ολοκλήρωσαν πριν μερικά χρόνια, αλλά τώρα η ομάδα της Ado X Performance το πήγε ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που πραγματικά μοιάζει σα να βγήκε έτσι από το εργοστάσιο της Audi.

Το ιδιαίτερο αυτό έργο βασίστηκε σε ένα ταπεινό σεντάν Audi A6 C8, το οποίο πλέον διαθέτει μεγάλο αριθμό γνήσιων εξαρτημάτων από RS6. Στο μπροστινό μέρος έχουν μπει προβολείς από A7, ενώ οι προφυλακτήρες, οι πλαϊνές ποδιές, τα φαρδιά φτερά και οι πίσω πόρτες προορίζονται από RS6. Το RS6 sedan διαθέτει ζάντες αλουμινίου BBS CH72 22 ιντσών με μπροντζέ φινίρισμα, το οποίο κάνει τέλεια αντίθεση με την Cristal Blue απόχρωση του εξωτερικού.

Παράλληλα, η Ado X Performance προμηθεύτηκε περισσότερα εξαρτήματα από ένα RS6 Plus για το εσωτερικό. Σε αυτό προστέθηκαν και κάποιες πινελιές από ανθρακονήματα τα οποία ταιριάζουν «γάντι» με τις εργοστασιακές δερμάτινες επενδύσεις και το Alcantara.

Η γερμανική εταιρεία δεν αρκέστηκε μόνο στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά και στην απόδοση. Κάτω από το καπό του RS6 sedan βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του ήπιου υβριδικού V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων του RS6, ο οποίος τώρα αποδίδει 854 ίππους και 1.123 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα είναι σημαντικά αυξημένα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του Avant, το οποίο διαθέτει 621 ίππους και 850 Nm ροπής στην πιο ισχυρή μορφή RS6 Performance.

Αυτό επετεύχθη χάρη σε μια νέα χαρτογράφηση, ένα νέο intercooler, νέες εισαγωγές αέρα και ένα νέο σύστημα εξάτμισης, διατηρώντας τα εργοστασιακά τελικά. Η Ado X Performance φρόντισε να βελτιώσει και ην οδική συμπεριφορά του RS6 sedan, με μια ανάρτηση KW V4 να του επιτρέπει να κάθεται πιο κοντά στην άσφαλτο, ενώ τώρα διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Εκτός από πιο ισχυρό, το μοναδικό Audi είναι και αρκετά ελαφρύτερο, ζυγίζοντας 270 κιλά λιγότερο από το Avant (1.880 κιλά έναντι 2.150). Ο συνδυασμός μεγαλύτερης δύναμης και μικρότερου βάρους έχει ως αποτέλεσμα την επιτάχυνση 0-100 σε 2,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 360 χλμ./ώρα.

Αν το συγκεκριμένο Audi έβγαινε έτσι από το εργοστάσιο, τότε θα ήταν ο ιδανικός αντίπαλος για αυτοκίνητα όπως η BMW M5 και η Mercedes-AMG E63 S. Μένει να δούμε αν η Audi θα αποφασίσει να ξαναπροσφέρει το RS6 και σε εκδόσεις sedan, όπως έκανε στο παρελθόν με τις γενιές C5 και C6.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο