EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τα φαβορί από Renault και Dacia για τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026

ta-favori-apo-renault-kai-dacia-gia-ton-titlo-tou-evropaikou-aftokinitou-tis-chronias-2026-781742

Ο Όμιλος Renault σημειώνει σημαντική επιτυχία καθώς δύο από τα νεότερα μοντέλα του βρίσκονται ανάμεσα στους επτά φιναλίστ για το πιο σημαντικό βραβείο της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης

Τα Renault 4 E-Tech Electric και Dacia Bigster επιλέχθηκαν από την επιτροπή που αποτελείται από 60 δημοσιογράφους από 23 ευρωπαϊκές χώρες, μετά από εκτενείς δοκιμές 35 υποψήφιων μοντέλων. Η τελική κρίση θα ανακοινωθεί στις 9 Ιανουαρίου 2026, στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.

Renault 4 E-Tech Electric: Πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή

Η παρουσία της Renault στους φιναλίστ για πέμπτη συνεχή χρονιά, επιβεβαιώνει τη δύναμη της στρατηγικής της στην ηλεκτροκίνηση. Μετά τις θριαμβευτικές νίκες του Scenic E-Tech Electric (2024) και του Renault 5 E-Tech Electric (2025), το Renault 4 E-Tech Electric συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της γαλλικής μάρκας.

Το νέο μοντέλο αντλεί έμπνευση από το DNA του εμβληματικού Renault 4 και επαναπροσδιορίζει τον χαρακτήρα του compact SUV, ως ένα ευέλικτο, αμιγώς ηλεκτρικό και πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό και χαρακτήρα «voiture à vivre», προσφέρει:

  • Ευρύχωρο εσωτερικό με μήκος φόρτωσης 2,20 μ.
  • Χώρο αποσκευών 420 λίτρων
  • Κατώφλι φόρτωσης στα μόλις 61 cm (ρεκόρ κατηγορίας)
  • Σύστημα Extended Grip και ικανότητα ρυμούλκησης 750 kg
  • Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS)
  • Σύστημα πολυμέσων OpenR Link με Google built-in
  • Reno, τον ψηφιακό βοηθό που βασίζεται στο ChatGPT

Το μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις:

  • Urban Range: 90 kW κινητήρας, μπαταρία 40 kWh, αυτονομία έως 308 km
  • Comfort Range: 110 kW κινητήρας, μπαταρία 52 kWh, αυτονομία έως 409 km

Η παραγωγή πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία, με το όχημα να κατασκευάζεται στο Maubeuge, τον κινητήρα στο Cléon και τις μπαταρίες στη Gigafactory του Douai.

Dacia Bigster: Η δυναμική είσοδος στην κατηγορία C-SUV

Το Dacia Bigster ξεχώρισε για την αυθεντικότητα και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, εκφράζοντας το όραμα της μάρκας για την κατηγορία C-SUV: απλότητα, πρακτικότητα και στιβαρότητα με κορυφαίο value for money.

Λανσαρισμένο την άνοιξη του 2025, το Bigster έχει ήδη σημειώσει εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία με σχεδόν 40.000 ταξινομήσεις παγκοσμίως έως τα τέλη Σεπτεμβρίου και πάνω από 55.000 παραγγελίες συνολικά.

Εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων

Το Bigster προσφέρει τέσσερις προηγμένους κινητήρες:

  • Hybrid 155: Πλήρως υβριδικό σύστημα με έως 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη (συγκεντρώνει το 65% των πωλήσεων)
  • Mild Hybrid 140: Ήπια υβριδική τεχνολογία 48V με μείωση κατανάλωσης κατά 10%
  • Mild Hybrid-G 140: Κινητήρας διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) με αυτονομία έως 1.450 km
  • Hybrid-G 150 4×4: Παγκόσμια πρωτιά! Υβριδικός κινητήρας διπλού καυσίμου με τετρακίνηση και αυτονομία έως 1.500 km

Απαραμίλλη αξία

Με τιμή εκκίνησης τα €23.800, το Bigster προσφέρει:

  • Γενναιόδωρους εσωτερικούς χώρους
  • Μεγάλο χώρο αποσκευών
  • Εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες
  • Χρήση ανακυκλωμένων υλικών (Starkle® με 20% ανακυκλωμένα υλικά)
  • Σύστημα YouClip για εξατομίκευση του εσωτερικού

Μία διπλή επιτυχία για τον Όμιλο

Η διπλή παρουσία του Ομίλου Renault στους φιναλίστ του Car of the Year 2026 αποδεικνύει τη δύναμη της στρατηγικής του τόσο στην ηλεκτροκίνηση (Renault) όσο και στα προσιτά, αξιόπιστα SUV (Dacia). Τα δύο μοντέλα θα διαγωνιστούν με άλλα πέντε κορυφαία νέα οχήματα της ευρωπαϊκής αγοράς για τον πιο σημαντικό τίτλο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όλες οι ειδήσεις

Προσφορά Black Friday: Το φθηνότερο C-SUV στην Ελλάδα με αυτόματο κιβώτιο – Τιμή κάτω από 19.000 ευρώ

Στην Ελλάδα το νέο Citroën C5 Aircross: Αναλυτικά όλες οι εκδόσεις και τιμές – Πώς θα βρεις την ιδανική για σένα

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα στο myCAR- Τα ποσά και τα πρόστιμα

car-prices
google-news
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ONLINE ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ELEFTHEROSTYPOS.GR

Κώστας Γαμβρούλης

Γνήσιο παιδί της Generation X, μεγάλωσε με κασέτες και βινύλια, αλλά έμαθε να ζει με apps και streaming. Πατάει και στα δύο στρατόπεδα, σε μια ισορροπία που είναι ζόρικη, άλλα και μαγική. Μεγάλη του αγάπη οι μοτοσυκλέτες, τις οποίες θεωρεί ψυχοδυναμικές γεννήτριες, αν και δεν λέει όχι στο φευγιό με οποιοδήποτε μέσο. Η φωτογραφία και οι ηλεκτρικές κιθάρες αποτελούν τις «πολυτελείς εμμονές» του, οι οποίες του έχουν κοστίσει περισσότερο απ’ όσο θα παραδεχόταν. Όταν ξεμένει από δρόμους, εικόνες και μουσικές, συλλέγει θεωρίες συνωμοσίας, βλέπει sci-fi ταινίες και προσπαθεί να τελειώσει την συγγραφή ενός βιβλίου που δεν ξεκίνησε ποτέ.
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο