EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τέλος η συνδρομή για τα θερμαινόμενα καθίσματα της BMW

telos-i-syndromi-gia-ta-thermainomena-kathismata-tis-bmw-684489

Η BMW αποσύρει την επιπλέον συνδρομή για τα θερμαινόμενα καθίσματα στα μοντέλα της, εξαιτίας του χαμηλού ποσοστού συνδρομητών.

Η πληρωμή μηνιαίας συνδρομής για θερμαινόμενα καθίσματα δεν θα προσφέρεται από εδώ και στο εξής για τα μοντέλα της BMW. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της αυτοκινητοβιομηχανίας για πωλήσεις και μάρκετινγκ, δήλωσε πως παύει να διατίθεται η συνδρομή για την ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων ενός οχήματος αφού φύγει από το εργοστάσιο.

Ο Nota δήλωσε στο Autocar ότι “η αποδοχή των χρηστών δεν είναι τόσο υψηλή” για την υπηρεσία, προσθέτοντας ότι οι πελάτες ένιωθαν ότι πλήρωναν διπλά. Η εταιρεία δεν καταργεί εντελώς τις συνδρομές, αλλά εστιάζει σε προϊόντα που σχετίζονται με λογισμικό και υπηρεσίες – όπως οι λειτουργίες parking assistance. Οι πελάτες της BMW είναι πιο πρόθυμοι να εγγραφούν σε αυτές τις υπηρεσίες μετά από την αγορά του οχήματος τους.

Στους καταναλωτές μπορεί να μην αρέσουν οι συνδρομές, αλλά δεν είναι  αντίθετοι με αυτές εάν προσθέτουν αξία, σύμφωνα με μια μελέτη της S&P Global Mobility στις αρχές του έτους. Αποκάλυψε ότι οι καταναλωτές επιθυμούν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως βελτιωμένη πλοήγηση και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και είναι πρόθυμοι να εγγραφούν σε αυτά.

Η αυξημένη ψηφιοποίηση των σύγχρονων αυτοκινήτων επιτρέπει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να εισάγουν περισσότερες υπηρεσίες που σχετίζονται με το λογισμικό και paywalls στις εμπειρίες οδήγησης και ιδιοκτησίας, καθώς οι εταιρείες αναζητούν νέες ροές εσόδων.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να δυσκολευτούν να πείσουν τους καταναλωτές να εγγραφούν σε ορισμένα χαρακτηριστικά. Μια μελέτη της Cox Automotive διαπίστωσε ότι μόνο το 21% από τους 2.000 αγοραστές αυτοκινήτων στην αγορά που συμμετείχε στη δημοσκόπηση γνώριζαν τις συνδρομητικές υπηρεσίες του οχήματος τους. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες – το 53% – είπαν ότι οι συνδρομές είναι ένα όφελος εάν μειωνόταν η αρχική τιμή του οχήματος. Σχεδόν το 70% είπε ότι θα αγόραζε από κάποια άλλη εταιρεία εάν μόνο ορισμένες λειτουργίες ήταν διαθέσιμες μέσω μηνιαίας συνδρομής.

Όπως είπε ο Chief Operating Officer της Volvo, Björn Annwall τον Ιανουάριο: «Δεν θα ζητήσουμε από τους ανθρώπους που έχουν αγοράσει ένα αυτοκίνητο για 1 εκατομμύριο κορώνες (84.000 ευρώ) να πληρώσουν άλλες 10 κορώνες (0,84 ευρώ) για να αποκτήσουν επιπλέον θερμαινόμενα καθίσματα».

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο