EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ηλεκτρικό Stingray του Τόνυ Χοκ στο Jay Leno’s Garage

to-ilektriko-stingray-tou-tony-chok-sto-jay-lenos-garage-644113

Η General Motors αυτή τη στιγμή δουλεύει πάνω σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα για κλασικά οχήματα. Όμως μέχρι να τον ολοκληρώσει, οι ενδιαφερόμενοι όπως ο συνταξιούχος skateboarder Τόνυ Χοκ, θα πρέπει να βρουν άλλους ηλεκτροκινητήρες για να τα τροποποιήσουν στα κλασικά τους Stingray.

Σε ένα πρόσφατο επεισόδιο του Jay Leno’s Garage παρουσιάστηκε το κάμπριο Chevrolet Corvette Stingray του 1964, του Τόνυ Χοκ. Το κλασσικό αυτοκίνητο μετατράπηκε σε ηλεκτρικό από την EV West, όμως λόγω καθυστερήσεων που σχετίζονται με τον Covid, αυτή η συνέντευξη είναι η πρώτη φορά που ο Χοκ είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το αυτοκίνητο στη νέα του μορφή.

Ο θρυλικός skateboarder παρήγγειλε τη μετατροπή το 2019 και ο V8 κινητήρας του Stingray αντικαταστάθηκε από έναν ηλεκτροκινητήρα της Tesla που αποδίδει 300 ίππους, με κιβώτιο μίας ταχύτητας.

Στην πραγματικότητα, ο ηλεκτροκινητήρας της Tesla είναι κοντά σε απόδοση στον εργοστασιακό V8 κινητήρα 327, ο οποίος αρχικά κυκλοφορούσε σε παραλλαγές μεταξύ 250 και 340 ίππων.

Ο εργοστασιακός κινητήρας μπήκε στο …ράφι καιρό τώρα, με αποτέλεσμα όταν κοιτάζουν κάτω από το καπό «για να τσαντίσουν όλους τους παραδοσιακούς», όπως λέει γελώντας ο Χοκ – δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να δουν εκτός από μια μπαταρία καλυμμένη με χάλυβα που, σύμφωνα με τον Λένο, θυμίζει φέρετρο.

Αυτό συμβαίνει επειδή προφανώς, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς, πράγμα που σημαίνει ότι είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. «Είναι όλα μία πλάνη», λέει ο Χοκ, αλλά, για να κατευνάσει τους πιο παραδοσιακούς, ο Λένο υπενθυμίζει ότι αυτή η μετατροπή είναι αναστρέψιμη, καθώς δεν έχει κοπεί τίποτα και ο κινητήρας έχει διατηρηθεί, σε περίπτωση που ο Χοκ αλλάξει γνώμη.

Η κατάργηση αυτής της μετατροπής φαίνεται απίθανη για τον Χοκ, αφού ο ίδιος ισχυρίζεται ότι το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση του αυθεντικού. Ωστόσο, αν και δεν μπορεί, παραδέχεται ότι θα προτιμούσε τη χρήση του λευγέ ταχυτήτων, ο οποίος έχει διατηρηθεί παρά το γεγονός ότι η επιλογή ταχυτήτων δεν είναι πλέον απαραίτητη.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο