EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

To Nissan GT-R μας αποχαιρετά, μέχρι να επιστρέψει… αλλιώς

to-nissan-gt-r-mas-apochaireta-mechri-na-epistrepsei-allios-717337

Ποιο είναι το τεχνολογικό σημείο  «κλειδί», που θα επιτρέψει στην ιαπωνική εταιρεία να εξελίξει το μοντέλο με τρόπο αντάξιο της ιστορίας του

Μετά από 18 χρόνια συνεχούς παραγωγής, το 2025 θα είναι η μάλλον η τελευταία χρονιά του πιο εμβληματικού muscle / supercar της Ιαπωνίας, με το GT-R να περνάει στην ιστορία και να μπαίνει –δικαιωματικά- στο πάνθεον των πιο συναρπαστικών αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν ποτέ. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει για πόσο θα διαρκέσει ο απόηχος τους κύρους για την Nissan, το σίγουρο όμως είναι ότι οι καιροί αλλάζουν και η Ιαπωνική εταιρεία, οφείλει να παρουσιάσει κάτι προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα.

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, αυτή δεν μπορεί να είναι απλά μια διεκπεραιωτική υποχρέωση, δεν θα επιτρεπόταν κάτι τέτοιο άλλωστε, δεδομένης της βαριάς και πολύτιμης κληρονομιάς που έχει στα χέρια της η εταιρεία. Οι πρόσφατες δηλώσεις του αντιπροέδρου της Nissan, Francois Bailly, ρίχνουν κάποιο φως στην υπόθεση και μάλιστα στο πιο σημαντικό σκέλος, δηλαδή στις προθέσεις:

«Σκοπός μας δεν είναι να δημιουργήσουμε απλά ένα ηλεκτρικό διάδοχο του GT-R… ένα κομμάτι της εταιρικής μας φιλοσοφίας αφορά τα γρήγορα, συναρπαστικά αυτοκίνητα και θα παραμείνουμε πιστοί και προσηλωμένοι σε αυτό και μελλοντικά. Προσωπικά, δεν ήρθα στη Nissan γιατί μου αρέσει να φτιάχνω minivan. Προς το παρόν όμως, θεωρούμε ότι η διαθέσιμη τεχνολογία, δεν βρίσκεται σε επίπεδο τέτοιο, που να ανταποκρίνεται στο όραμα το οποίο έχουμε για το επόμενο GT-R».

Στην τελευταία του πρόταση, ο Bailey αναφερόταν στις μπαταρίες και συγκεκριμένα στις solid state τύπου, οι οποίες όταν διατεθούν για ευρεία εμπορική χρήση, θα αλλάξουν ριζικά το πεδίο στην αγορά, αφού λύνουν πολλά από τα προβλήματα των ιόντων λιθίου.

Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα αυτό δεν αφορά τόσο τους χρόνους φόρτισης όσο το βάρος, δεδομένου ότι η μεγάλη ενεργειακή πυκνότητα των solide state, επιτρέπει ισχύ και αυτονομία με ελαφριές συστοιχίες. Με βάση αυτά και δεδομένου ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις οι Ιάπωνες θα αρχίσουν να παράγουν solid state μπαταρίες μετά το 2028, ο ηλεκτροκίνητος διάδοχος του GT-R, δεν υπολογίζεται πριν το 2030.

Η Nissan, είχε παρουσιάσει to 2023 το concept Hyper Force, το οποίο απέφυγε επιμελώς να το χρήσει ως «διάδοχο» του GT-R αλλά όλα έδειχναν πως πρόκειται για αυτό, κυρίως η σχεδίαση.  Σε κάθε περίπτωση, με ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης e -4orce και απόδοση 1.360 ίππους, ακόμα και αν δεν ονομάζεται «GT-R» θα είναι άξιος συνεχιστής του αυτοκινήτου που η ωμή του δύναμη του προσέδωσε το παρατσούκλι «Godzilla».

Όλες οι ειδήσεις

Το παράδοξο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με την ελληνική ναυσιπλοΐα

Το νέο Volvo EX30 από €26.570 ή από €249/μήνα με το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ

Ήρθε το υβριδικό Peugeot 2008 με την προίκα τη σωστή – Οι τιμές

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο