EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δες πώς η Xiaomi «διέλυσε» την Porsche – Έσπασε ξανά το ρεκόρ ηλεκτρικών στο Nurburgring [video]

des-pos-i-xiaomi-dielyse-tin-porsche-espase-xana-to-rekor-ilektrikon-sto-nurburgring-video-762631

Το Xiaomi SU7 Ultra των 1.527 PS «εκτέλεσε» την Porsche Taycan Turbo GT στο Nürburgring, σπάζοντας το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικά παραγωγής!

Η Xiaomi το έκανε ξανά: το πανίσχυρο ηλεκτρικό super-saloon SU7 Ultra όχι μόνο έπεσε κάτω από τα 7 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα στο Nürburgring Nordschleife, αλλά άφησε πίσω ακόμα και την Porsche Taycan Turbo GT, σπάζοντας το ρεκόρ παραγωγής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Xiaomi su7 ultra

Ρεκόρ με… 1.527 ίππους!

Ο γύρος των 7:04.957 λεπτών στο “Πράσινη Κόλαση” έκανε το SU7 Ultra το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής, προσπερνώντας την Taycan Turbo GT (7:07.55) κατά σχεδόν 3 δευτερόλεπτα. Και όλα αυτά από μια εταιρεία που ξεκίνησε από… τα κινητά τηλέφωνα.

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα του SU7 Ultra βρίσκονται τρεις ηλεκτροκινητήρες: δύο πίσω τύπου V8S των 570 ίππων και ένας εμπρός V6S των 387 ίππων. Ο συνδυασμός φτάνει την εξωπραγματική απόδοση των 1.527 ίππων και επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 1,98 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 333 km/h.

Xiaomi su7 ultra

Πλατφόρμα Modena, 800V σύστημα & Bilstein Evo T1

Το SU7 Ultra βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Modena, με 800βολτο ηλεκτρικό σύστημα και μπαταρία CATL Qilin 2.0 93,7 kWh. Η αυτονομία φτάνει τα 620 χιλιόμετρα σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC.

Η Xiaomi όμως δεν σταμάτησε εκεί. Η ανάρτηση είναι Bilstein Evo T1, το σύστημα φρένων από την AP Racing με carbon-ceramic δίσκους 430 χιλ. εμπρός και 410 χιλ. πίσω, ενώ υπάρχει και ενεργή αεροδυναμική με πίσω αεροτομή και διαχύτη που ρυθμίζεται κατά 16°. Ότι πρέπει για κορυφαίο έλεγχο και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες που έχει το Ring.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Το νέο SUV της Xiaomi που θέλει να γίνει best seller

Το «κανονικό» SU7 Ultra κοντά στο πρωτότυπο

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το αυτοκίνητο παραγωγής ήταν μόλις 20 δευτερόλεπτα πιο αργό από το εξειδικευμένο αγωνιστικό πρωτότυπο της Xiaomi, το οποίο είχε κάνει γύρο 6:46.874 με τον Βρετανό οδηγό David Pittard.

Παρά την απουσία carbon bodywork και ακραίας ψύξης, η έκδοση δρόμου διατηρεί όλη την ουσία της επιδόσεων, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο του πιο ικανού ηλεκτρικού saloon στον κόσμο.

Η Xiaomi περνά στην… αντεπίθεση

Με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν ήδη ξεκινήσει στην Κίνα, η Xiaomi δεν έχει αποκλείσει την εξαγωγή του SU7 Ultra και στην Ευρώπη. Αν τελικά έρθει, τότε οι αντίπαλοι στην premium κατηγορία Tesla, Porsche και BMW θα πρέπει να προετοιμαστούν για την πιο σκληρή “εισβολή” που έχουν δει μέχρι σήμερα.

Δες το επίσημο video του ρεκόρ στο Ring:

Όλες οι ειδήσεις

Νέος ΚΟΚ: Η παράβαση που φτάνει τις 8.000 ευρώ – Ποια είναι

Ήρθε Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01 με 281 ίππους και 75 km ηλεκτρικής αυτονομίας – Αναλυτικά οι τιμές

Νέα premium μάρκα ηλεκτρικών έρχεται Ελλάδα – Με μπαταρία που αλλάζει σε 3 λεπτά!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο