EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

YangWang U9: Το νέο EV της BYD που κάνει… ακροβατικά

yangwang-u9-to-neo-ev-tis-byd-pou-kanei-akrovatika-664770

Το νέο υπεραυτοκίνητο της BYD, YangWang U9, έχει πολλά από τα χαρακτηριστικά που περιμέναμε από ένα EV, αλλά και κάποια που όχι.

Το YangWang U9 έκανε πρόσφατα πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, κάνοντας μια εντυπωσιακή είσοδο που σίγουρα δε περιμέναμε. Εκτός από κάποια χαρακτηριστικά που συναντάμε σε πολλά από τα σημερινά EV, το νέο υπεραυτοκίνητο της BYD είχε και έναν άσσο κρυμμένο στο μανίκι του.

Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης που δεν μοιάζει με κανένα άλλο που έχουμε δει, τουλάχιστον πρόσφατα, αφού επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αναπηδά και να οδηγείται με 3 τροχούς. Κατά την παρουσίασή του στην Κίνα, το YangWang U9 φαίνεται να αναπηδά, ενώ στο τέλος του βίντεο μπορούμε να το δούμε να οδηγείται χωρίς τον μπροστά δεξιά τροχό, χωρίς να αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα.

Κάτω από το αμάξωμα του U9 βρίσκεται ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης που η BYD αποκαλεί “Disus-X”. Αυτό το σύστημα αποτελείται από το Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Αμαξώματος Απόσβεσης (Disus-C), το Έξυπνο Υδραυλικό Σύστημα Ελέγχου Αμαξώματος (Disus-P) και το Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Σώματος Αέρα (Disus-A) της αυτοκινητοβιομηχανίας και παρέχει περίπλοκη κάθετη, πλευρική και διαμήκη κίνηση ελέγχου, «ξεπερνώντας τους ομότιμούς της» με τα πιο προηγμένα συστήματά της, λέει η BYD. Η αναπήδηση βασίζεται αποκλειστικά στην κινητική ισχύ της ανάρτησης.

Εκτός από το να αναπηδά, το νέο σύστημα ανάρτησης επιτρέπει στο U9 να οδηγείται με μονάχα 3 τροχούς, με την ανάρτηση να σηκώνει τη γωνία του αυτοκινήτου από την οποία λείπει ο τροχός για να μη βρει η δισκόπλακα στο έδαφος. Μπορεί οι περισσότεροι πελάτες να μη χρειαστεί ποτέ να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σύστημα, αλλά σίγουρα θα βοηθήσει σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν κάποια σοβαρή βλάβη σε ένα ελαστικό ή τροχό.

Το συγκεκριμένο σύστημα δε μπορεί να μη μας θυμίσει το DS της Citroën, αυτοκίνητο με το οποίο ο Andre Garnier, ένας Γάλλος πωλητής αυτοκινήτων στην Αμερική, «τρέλανε» τους ντόπιους οδηγώντας το στους 3 τροχούς τη δεκαετία του 60’. Η BYD λέει πως το νέο σύστημα μειώνει την κύλιση του αμαξώματος, ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο ανατροπής, βοηθάει στην επιτάχυνση αλλά και στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.

Φυσικά, αυτό δεν είναι το μόνο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του YangWang U9, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα EV Yisigang της εταιρείας και διαθέτει 4 ηλεκτροκινητήρες με συνδυασμένη ισχύ 1.100 ίππων και 1.280 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να διανύσει περίπου 700 χλμ. με μόνο μια φόρτιση.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο